main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

OT DVD's al gezien?

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Plo_Koen, Sep 16, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Nee...vertel?
     
  2. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Nou ook niet hehe.
    In het games menu op disc 4 moet je 11 enter indrukken op je afstandsbediening. Dan licht er een doos op, naast R2. Verder kom ik niet, dus ik zet mn DVD-ripper maar ff aan t werk.

    [Paar minuten later]
    Ah ik heb 'm!! Als jullie willen kan ik wel wat screens posten.
     
  3. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ik heb ze ook!!!!!!!!!! vet mooi, nu nof ff allemaal kijken....kom tijd tekort :p
     
  4. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik zal zo eens kijken of dat lukt met 11 keer enter. Moet er dan nog iets bij met 3 of 8 ofzo? (ivm THX1138)
     
  5. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Heb ik geprobeerd...maar t wil niet zo lukken. Ik heb m nu toch wel. Heeft een van jullie de gagreels van TPM en AOTC gezien? Die van AOTC was wel lachen. Hayduh is best wel n kluns. :)
     
  6. Navalina

    Navalina Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 25, 2004
    Yay, de DVD's zaten vandaag in de bus! :D Ik had aan mijn vader gevraagd om me een sms-je te sturen op school als ze aan waren gekomen en vandaag kreeg ik eindelijk het lang verwachte berichtje. 3 hoeraatjes! Ik ga zo dadelijk naar de extra's kijken en morgen ofzo naar de films.
     
  7. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    AOTC was makkelijk te vinden. Ook die "poster campagne" van AOTC was grappig, vooral de "lost pet".
     
  8. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik heb de DVD's nog niet zelf, Wel wat van de extra's gezien. (waaronder de productie van Vaders nieuwe helm, die nu echt symmetrisch is!!! Wauw!!!) Ik vind het wel een supergelikte uitgave...

    Ik ben erg benieuwd naar de originele remakes in ieder geval...
     
  9. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Het lukt niet met dat 11 keer enter...als je namelijk 1x enter drukt ga je het menu in waar je op stond, als je begrijpt wat ik bedoel..
     
  10. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    ja k snap t ook niet helemaal

    maaru als je dat op een of andere manier voor elkaar krijgt, WAT krijg je dan te zien?

    EDIT:
    krijg je die 'gagreels' te zien?
    zijn dat bloopers ofzo?
     
  11. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Easter eggs, meen ik. Dingetjes die "verborgen zitten". Vaak bloopers, soms andere dingen.
     
  12. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Bij mij lukt t door +10 knop te drukken, dan 11, dan 3 en dan 8 zonder enters.
     
  13. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ja..dat was ook al zo bij de epII DVD. :) Straks even uitproberen.

    edit: Idd, hebbes. +10, dan een 1, dan 3, dan 8.
    Bij Playstation2 is het nog makkelijker: select, twee keer 1, dan 03 dan 08.
    :) Lachen wel!! Meer dan verwacht!
    De ROTJ blooper aan t eind van Featurette 1 is ook geniaal.
     
  14. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Ik krijg wel die box naast r2d2 geel, ff proberen of t werkt met die 3 en die 8


    edit:

    hey t lukt! hoe wisten jullie dat??
    lache met die lando die t 20x zegt en t lukt steeds niet ;)
     
  15. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Hoe we t wisten? Gewoon op internet zoeken en dan zelf gaan zitten klooien. :p
     
  16. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    whhaha lol

    weet iemand nog van andere verborgen dingen behalve deze van de bonus disc? zijn er ook nog andere bloopers op bijv. de filmdiscs? (deze, dus ep. IV, V en VI)
     
  17. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Kweenie. Heb al geprobeerd in het "Select Language" menu op het THX logo te gaan staan en dan 1138 in te typen (net als op de epII) disc, maar zoals ik al verwachtte gebeurde er niks.
     
  18. Navalina

    Navalina Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 25, 2004
    Ik heb nog niets van easter eggs kunnen vinden. *ween ween* Ik zal vanavond nog wat meer zoeken.
     
  19. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    *chuckle* Wat een leven hebben we toch: avondje naar easter eggs zoeken...

    :p
     
  20. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    ...en tis nog niet eens Pasen! ;)
     
  21. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
  22. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ja he? :D
    Staan er eigenlijk nog meer eastereggs op de DVD behalve de gag reel?
     
  23. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik heb nog niets gevonden...er zal toch wel iets meer opstaan? (op AOTC stonden er 2...dan zouden er hier toch ook minstens 2 moeten zijn..)
     
  24. freddievtb

    freddievtb Jedi Youngling

    Registered:
    Sep 28, 2004
    Hi allemaal! Ik ben nieuw hier, heb de box alvast gekregen voor mijn verjaardag op 8 Oktober :)

    Het was even een paar minuutjes klooien met de AB, maar ik heb de bloopers gezien. Voor wie het nog niet is gelukt:
    Ga naar het foto menuop disc 4, ga dan rechtsonderin bij battlefront naar het spelmenu (dus niet xbox preview).
    Druk snel 2x op de 1 (11 dus), je krijgt een geel vierkant te zien bij R2. Nu 3 drukken, even paar seconden wachten, dan de 8, en dan begint de blooperreel.

     
  25. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Zo ik heb eindelijk ook de DVD-box gekocht, en ANH en de eerste helft van TESB gekeken.
    Aan de ene kant: superstrak! Emperor scene uit TESB is veel beter dan ik had verwacht. (En volgens mij klopt hij wel, Bart.;) ) Jabba The Hutt lijkt nu tenminste weer op Jabba The Hutt.(Uit TPM vooral, maar goed) De schepen zien er super uit!

    Aan de andere kant: wat een irritante lichtjes overal. De explosies zijn totaal niet consequent. Dan weer wit, dan weer paars, veel te veel roze kleurtjes. Een hoop nutteloze lichtjes in de cockpit van de millenium falcon en andere schepen die niks toevoegen en soms zelfs afleiden. (Zie de Han&Leia scene uit TESB, en je ziet wat ik bedoel. Net alsof iemand met een laserpen op je scherm staat te mikken...)

    Ik vind het zo jammer. Lucas heeft nu een aantal inconsequenties uit de OT gladgestreken, en gelijk een hele hoop anderen weer toegevoegd...
     
Thread Status:
Not open for further replies.