main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

[Pelly doet dr werk] Meeten - waar, wanneer, waarom, hoe

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Pelly-Welly, Aug 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    In een poging de boel hier weer wat op de pootjes te krijgen...

    Is er animo voor een eventuele meet zo eind september?

    Zo ja, waar? En vooral: wat? Film kijken? Ergens bij iemand thuis? Pretpark? Gooi je ideeën en andere opmerkingen hier aub even neer :)

    (ps, op mijn OV mogen 3 mensen met 40% korting meereizen, kan vast iets mee geregeld worden, scheelt weer een stuk :p)
     
  2. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Sure. Dierentuin vond ik welk een leuk idee. Blijdorp? Emmen? Amersfoort?
     
  3. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Amersfoort is het meest centraal voor iedereen. Hoewel Bokita me ook wel geinig lijkt. :p
     
  4. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Hmm.. Laten we toch maar Amersfoort doen dan. Niet helemaal eerlijk dat ik er binnen een half uur daar ben en anderen 3 uur bezig zijn :p
     
  5. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Amersfoort is vanuit Meppel wel te doen, vanuit Groningen wat minder, maar dat maakt me opzich niet zoveel uit, als ik maar niet voor 9 uur op de trein hoef. Hoera voor de 40% korting (heb een week OV, ga er nu van uit dat we in het weekend gaan ivm werk, colleges etc)

    xD Het klinkt een beetje raar, maar hoe groot is die dierentuin daar? Ik denk dat ik een dag lopen wel red, als ik de volgende dag maar op bed blijf (....), maar geen speeltuinpret x(

    Kosten voor een kaartje zijn 16,50 euro pp, of we moeten voor 12 jarigen kunnen doorgaan... <_< >_>

    Daarbij kosten voor de trein, maar opzich kan ik op tussenliggende stations wel mensen oppikken die dan ook de 40% korting meepakken x) (Hoewel er op het moment hier geen mensen vanuit het hoge noorden komen ;))
     
  6. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Volgens mij is het niet zo heel groot.
     
  7. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    "Vanaf station Amersfoort loopt u naar het park in circa 20 minuten.

    Vanaf de stationshal gaat u rechtsaf de Barchman Wuytierslaan op en volgt de weg. Eenmaal de spoorwegovergang gekruist, ziet u al snel links DierenPark Amersfoort liggen."

    Is te doen, toch? Met de bus kan ook, maar dan heb je weer extra kosten die naar mijn mening niet nodig zijn. (En als er mensen met de bus willen doen ze dat ^^)


    x) En gelukkig hebben ze een kinderboerderij <3 Beestjes ^^
     
  8. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Dierentuin Amersfoort is best lachen, ben ik vroeger vaak geweest. Weet niet of het ondertussen is veranderd though...
     
  9. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Amersfoort, klinkt aardig :)

    Nog nooit geweest, dus ik verheug me erop!
     
  10. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Zolang ze maar bier hebben.
     
  11. AzureAngel2

    AzureAngel2 Chosen One star 6

    Registered:
    Jun 14, 2005
    *lacht!*

    Hop ik toch wel!
     
  12. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Oi

    Mijn internet is zojuist écht goed gemaakt ^^ Hoera!

    Meet: zoals het er nu uitziet in het laatste weekend van september. Ikzelf ben nog altijd niet fit, maar ik red me best en anders, zoals ik al eerder zei, dumpen jullie me maar bij de geitjes/ezeltjes/wat er zoal niet rondloopt op kinderboerderij :)
     
  13. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Jay! ...
    Nee, voor je internet en een datum, niet voor het jou achterlaten. Maar ik zal misschien wel oud brood meenemen, ... als je dat tenminste tegenwoordig nog op een kinderboerderij mag voeren aan de dieren? :)


    edit: moeten we dit trouwens nog ergens op een of andere website aankondigen of zo?

     
  14. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Nee, als iedereen die mee wil met deze datum instemt kan ik dit in de header van dit forum (laten) zetten, ook meen ik dat we het moeten aankondigen in het CR forum, maar verder hoeft het niet op een aparte website. (Ja, als we een BeNeLux FF website hadden wel :p)
     
  15. AzureAngel2

    AzureAngel2 Chosen One star 6

    Registered:
    Jun 14, 2005
    Je kann onz ook graach bellen hoor. Ik denk dat da zo´n leuke Americanse jongen onze telefoon nummer heeft!
     
  16. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ergens is er iets niet goed gegaan. Tis al oktober. :(
     
  17. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ja, dat was mijn internet wat, kennelijk, dood ging toen er een post had moeten staan xD (Kreeg "pagina kan niet worden weergeven" op de "je post is ingestuurd" bladzijde, dus dacht dat hij erdoor was.)

    Nog een keertje dan:

    In verband met drukke schema's is er nu het plan om de meeting zo eind Oktober te houden. Dit in verband met werk, en tentamens/leesweek voor de arme studenten.
     
  18. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Uitjes zijn altijd leuk.

    [image=http://i21.photobucket.com/albums/b257/Grandadmgrant/300/what-is-sparta.gif]
     
  19. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
  20. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003

    this is...ROADTRIP!!! :mad:
     
  21. AzureAngel2

    AzureAngel2 Chosen One star 6

    Registered:
    Jun 14, 2005
    Phew, ben ik blij dat geen mens uitjes in Simpelveld in het restaurant heeft geeten... omdat het een lange reiz terueg naar Eindhoven is geweest!

    *stelt zich het reiz met uitjes lucht in de auto voor!*

    Yuck!
     
  22. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Wow was er een meeting? Leeft het hier weer? En is eindelijk die ellendige David Hazelhof opgerot?
     
  23. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik heb een Halloween banner hier neergezet, alleen Erwin was tegen. Hoff pret <_<
     
  24. AzureAngel2

    AzureAngel2 Chosen One star 6

    Registered:
    Jun 14, 2005
    Ik vindt het leuk!

    *knuffelt Pelly!*

    En maak jezelf geen stress dat juillie niet naar Eindhoven gekomen zijn, hoor. Naturlijk hebben we Joseph & jou gemist, maar Bouke & ik begripen waroom juillie in Groningen zijn gebleven.
     
  25. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    UPDATE

    Ik heb helaas een auto ongeluk gehad. (dwz, ik zat op de fiets en ben verd... aangereden). Niet alleen ben ik een heel stuk gewoon kwijt (idioot: ik weet nog dat die auto blauw was maar heb géén idee hoe ik in die ambulance ben gekomen), ik ben ook bont en blauw en mijn knie is naar de kl..>_< Het komt wel weer goed als ik maar braaf rust hou en mijn krukken blijf gebruiken...en dat is nu net moeilijk omdat ik net mijn twee nieuwe ratten heb, die aan de tralies hangen voor aandacht...zeikerds.

    Duuuus, wat willen jullie:
    a) lol jij bent aangereden. We gaan wel meeten
    b) lol jij bent aangereden. We wachten even met de meeting
    c) lol jij bent- oooh gabe's a stud

    ps, ik weet dat we nog altijd een Halloween banner hebben....waar had je die Hoff vandaan Erwin?
     
Thread Status:
Not open for further replies.