Premierenatten

Discussion in 'Denmark' started by TK-254, Apr 30, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Nå! Er der nogle af jer der kommer ind til Imperial på premierenatten? Det gør jeg og uuuhhhhh hvor jeg glæder mig!!! Jeg tror det bliver en ret sjov event.

TK-254
  2. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Selvfølgelig kommer jeg. Allerede kl. 19 faktisk. Og selvfølgelig er jeg også klædt ud. Mainstream Jedi. ;)

Jeg tror det bliver godt, bare pas på med den gratis Cola inden filmen, det ville være trist at skulle på toilettet midt i det hele.

14 dage, 10 timer, 55 minutter.
  3. Paranorina Jedi Master

star 4
    Jeg KUNNE ha valgt at se den på præmiere natten. Men jeg valgte at se den aften efter i stedet (altså den 16.). Det var af 2 grunde valget faldt på det:

1. Vi skal op i næste dag og på arbejde.
    2. Der var kun skod pladser tilbage. Og vi gider ligesom ikke se ep2 første gang på skodpladser.... Det holder ligesom ....Ikke rigigt....

Så 18.45 i sal 1 øverst oppe i midten til os :)
  4. Lilu Jedi Knight

star 3
    Der er visse fordele ved at bo langt ude "in the middle of nowhere". Jeg købte min billet til d. 16 kl. 0.01 i går og kunne stadig få en virkelig god plads. :)
  5. Paranorina Jedi Master

star 4
    Er Odense "In the middle of nowhere da?"
  6. Lilu Jedi Knight

star 3
    Næ....

Men hvad kan man ellers kalde området mellem Herning og Vejle i Midtjylland?
  7. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Er det kun ved Imperial, at folk vil være klædt ud, eller kender I også andre steder? Og vil I selv være klædt ud? Personligt skal jeg selvfølgelig!
  8. JN327 Jedi Master

star 4
    Jeg satser på en stormtrop officer som Daine Jir (den første officer man ser på Tantive IV i ANH).

Hvad skal du være?
  9. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Jeg har mit Stormtrooper armor. Det er nok lidt besværligt at gå i biffen med, men jeg SKAL havde det på :)
Thread Status:
Not open for further replies.