RÃ¥d fra Xbox ejere...

Discussion in 'Denmark' started by Skar Kjoil, Apr 13, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Skar Kjoil Jedi Youngling

star 2
    Hey folkens. Jeg overvejer stærkt at erhverve mig en Xbox i morgen. Jeg ejer allerede en PS2 og elsker den, men da jeg for nylig er kommet til en stor del penge, føler jeg mig lokket af spil som Jedi Outcast og det kommende Knights Of The Old Republic. Plus at jeg har hørt at Xboxen er bedre til at spille DVD. Hvis nogen her allerede har en så føl jer velkomne til at give mig jeres indblik i maskinen, hvad I synes om den, erfaringer I har gjort jer og den slags.

Ses!
  2. Krede Jedi Padawan

star 4
    Kan desværre ikke hjælpe dig Skar. Hvad vil du dog med en X-kasse når du allerede har den fede PlayStation 2?

Det er slemt nok at Bill Gates har verdens herredømmet over PC'ere, men hvis han også får grabberne i konsol markedet... :(

nej, pjat jeg ville da også gerne have en hvis jeg havde penge til det. Men jeg tror stadig at du kommer til at tilbringe mest tid med din PS2, den har jo alle de fedeste spil.
  3. Jedi_Wannabee Jedi Youngling

star 1
    Enig med Krede der..

Hvorfor dog købe en X-box når du HAR en PS2??

Selvklart der er fantastisk grafik på X-Kassen. Men SÅ bedre ser det så heller ikke ud. Og spilvalget er ikke så strot igen. F.eks er LOTR lige udkommet på X, hvor den har været ude til PS2 i laang tid. I min butik sælger vi ikke mange X-Kasser. Men PS2 derimod. Det eneste fede ved Kassen er at der ER indbygget memory kort. Det er bare noget lort hvis du skal over til en anden som også har valgt at købe en Kasse. Så skal du alligevel ud at købe et Memory Card. Men ligesåsnart vi ser X-Box Live i danmark, vil salget gå op af. Men ligeindtil PS2 også kommer Online.

Opsummering: X-Box har fed grafik.
    PS2 har de fede spil.

Husk nu at EyeToy kommer til sommer.
    Til dem som ikke ved hvad det er, så er det et lille kamera som vil filme dig så du ser dig selv på skærmen. Så er det fuldstændigt interaktivt. Så skal du smadre nogle balloner med dine hænder. Lyder plat, men det vil revolutionere fremtidige spil.
    Tjek den ud her. http://www.gamespot.com/ps2/action/eyetoyworkingtitle/

Så jeg synes du skal lade være med at købe en X-Box. Min kollega købte én, og han er skuffet.. Men det er dit valg. Jeg vil bare vente til May 2005. Der kommer EPIII og ifølge planen PS3.

Jedi_Wannabee
    Daniel

4. Krede Jedi Padawan

star 4
    Helt sikkert Wannabe!, det dér Eye toy lyder ret fedt. Og når PS2 går on-line går der sikkert ikke lang tid før man kan lave boksekampe mod hinanden. he he he cool.

Jeg vil bare have et Jedi-trænings spil, hvor man skal blokére laseskud med sit lyssværd :D

5. Jedi_Wannabee Jedi Youngling

star 1
    Hehe...

Se du har også fattet det revolutionerende i det stykke legetøj, Krede...

Men du kom med at cool spil.. Jedi med lyssværd.. Coool.. Så må de gå sammen med Master Replica om at lave et lyssværd. :)

Men der kommer mange fede spil til det kamera.. :)

Jedi_Wannabee
    Daniel
  6. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    har selv en fætter x og bruger den ik særlig meget. Spillene er simpelthen for dyre :(
  7. Skar Kjoil Jedi Youngling

star 2
    Hej folkens. I må undskylde, men jeg glemte ærlig talt jeg havde startet det her emne. Jge gjorde det sent en træt aften inden jeg var på vej i seng. Hvorom alting er så ejer jeg en Xbox nu, plus Jedi Outcast som jeg købte til 200, det lyder ikke dyrt hvis du spørger mig. Jeg er glad for den, den er nået bedre til at spille DVDer end playstationen hvertfald. Altså jeg snakkede også meget skidt om Xboxen inden jeg købte den, mest fordi jeg synes den var uforstålig grim, det er den stadig, men den virker skam meget godt. Jedi Outcast er for fedt.

Jeg købte også Halo, da det skulle være åh så fedt. Det var det bare ikke. Man har hørt så meget om at grafikken skulle være så flot, og det var den da også de ti minutter man er udenfor i spillet. 90 procent af spillet er du indenfor i de mest kedelige gange jeg nogensinde har set og skyder igen og igen de samme fem eller seks slags fjender der er. På intet tidspunkt følte jeg mig imponeret over det spil, så giv mig hellere Red Faction eller Half-life for den sags skyld.

Nå, men i morgen byttes Halo til Morrowind til Xbox som jeg virkelig glæder mig til. Min kæreste er vild med rollespil ligesom mig, så jeg glæder mig til at kunne dele det med hende.

Der er mange af jer der lyder som om at jeg har totalt efterladt min PS2. Bare fordi man har købt en Xbox smider man jo ikke PS2eren ud, overhovedet. Jeg skal jo stadig kunne spille Metal Gear, Final Fantasy, Kingdom Hearts og alle de fede spil ;-)

Og jeg forstår ikke hvorfor der er ingen af jer der lyder bare det mindste interesseret i at kunne spille Knights Of The Old Republic?

Ses

8. Krede Jedi Padawan

star 4
    Nej, jeg tror da helt sikkert at X-Æsken har nogle gode egenskaber. Det var fedt at høre din beskrivelse af Halo, jeg har længe haft en mistanke om at det ikke kunne være så fedt som mange gik rundt og råbte op om.

Jeg købte også selv Splinter Cell til PS2, det var jo blevet udråbt til MGS2's overmand. Det var da også ret sjovt, men historien var så kedelig og uengagerende at jeg bare sprang cut-scenerne over og spillede banerne. Grafikken er også ok, men ikke bedre end så mange. Det er bestemt ikke bedre end MGS!

Hvad er det sådan helt bestemt at den kan der gør den bedre til at spille dvd'er end PS2'eren? Jeg er bare nysgerrig.

9. snailwalker_DK Jedi Master

star 4
    Hmm har nu selv været ret tilfreds med Halo.

Det er også kun tre-fire af banerne som foregår indenfor (har gennemført spiller) mens nogle af udendørsscenerne er kanonsmukke...

Glæder mig i hvertfald til halo 2...

Krede hvorfor købte du ik splinter cell til pc? Flere baner, billigere og bedre grafik...
Thread Status:
Not open for further replies.