main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ramme

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Lord_Coras, Jul 15, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Vi har brug for noget så vi kan skille os ud og den ting er en ramme. Som vi har det lige nu kan ingen se om det er Fan Force Danmark, Episode III Spoilers, Your Jedi Council Community eller noget andet de har ramt.
    Vi skal have vores egen ramme, så folk ved hvor de er havnet.

    Eksempler:
    Svenskerne har dette:
    [image=http://medlem.spray.se/ffsweden/jedicouncil-top.jpg] og [image=http://medlem.spray.se/ffsweden/jedicouncil-left.jpg]
    Dem fra Storbrittanien har dette:
    [image=http://www1.theforce.net/JC/images/Uk_Fanforce/banner.jpg] og [image=http://www1.theforce.net/JC/images/UK_Fanforce/left_strip.jpg]


    Er der nogen her der kan designe en rammme til os vil det gøre mange meget glade. :)
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Supergod ide!

    Jeg vil straks gå igang med at kréere noget, man er jo ikke multimediedesigner studerende for ingenting :D

    Men hvordan virker det egentlig? Hvordan får vi sat det op når det er lavet?
     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg kan snakke med Obi Anne. Hun burde vide eller kende nogen der ved noget om det.


    EDIT: Jeg har sendt en besked, men jeg har også lige opdaget det her i hendes Bio:
    On holiday until the first week of August!

    Du kan bare designe noget. Gerne med noget typisk dansk i. Og selvfølgelig lidt Star Wars. Foreksempel Holger Danske med et lyssværd. :D
    Jeg prøver at finde ud af hvem der skal uploade det imens. :)
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Alt er i orden. Hama-Ryu Kinnebi har sagt at han nok skal tage sig af at få rammen sat på når den engang er færdig.
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    fedt nok, jeg har nørklet med det et par timer igår aftes, det ser rimeligt godt men har ikke andet dansk end flaget i øjeblikket da jeg ikke lige havde nogle billeder på computeren.

    jeg vil prøve at uploade det til mit website iaften, så kan vi se hvad folk synes om det.
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    hey igen så har jeg uploadet mit forslag håber at I kan lide det og vil bidrage med lidt konstruktiv kritik.

    bannerforslag


    Jeg ved godt at billedet skal hakkes op i tre stykker, det vil jeg gøre senere, det skal også lige komprimeres en smule. Det mangler måske også nogle få danske elementer.
    Hvis I ikke kan lide min pastry joke så er I også velkomne til at komme med bedre forslag.
     
  7. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Mesa like dis! :D

    Jeg synes den er enormt fed. MÃ¥ske kunne du skrive Bacon i stedet for Pastry, eftersom Danish Pastry ikke er dansk, men vores baconeksport er temmelig stor...
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tak, det er en god idé at gøre forummet lidt mere individuelt. Jeg prøver lige at ændre den dér undertekst så og måske putte gamle Holger ind et eller andet sted.


    Måske kunne der stå: "More than just bacon"


    Jeg vender tilbage iaften med det nye forslag!
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Så er den reviderede ramme online. Jeg har delt den op i de tre dele som er påkrævet banner top, side og kurve.

    Kig her


    Jeg forsøgte at putte nogle flere danske ting ind men det virkede ikke rigtigt, håber at I kan lide den alligevel og bruge den.
     
  10. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Den er dejlig. Skal jeg give den til Hama med det samme?
     
  11. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Det er et rigtigt flot stykke arbejde du har lavet.

    Men hvor er Yoda? :confused:
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tak skal I have :D, Coras -du kan godt give den videre til Hama.

    Nåh ja jeg glemte vist Yoda, han må komme med i en fremtidig opdatering.
     
  13. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg har sendt den afsted, nu kan vi bare vente. :)
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Super, det er lidt spændende...

    Ved du om billederne kommer til at ligge på TFN serveren eller om de linker fra min hjemmeside? Hvis de gør så lader jeg selvfølgelig være med at slette eller ændre i det.
     
  15. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det ved jeg ikke, men det kan jeg spørge Hama om når han har fået dem op.
     
  16. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Den er fed nok, den ramme. Men jeg kom til at tænke på, at nu er det FAN force. Kunne det ikke være fedt hvis der var nogle danske fans i deres dragter, på den ramme?

    TK-254
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tak, jeg er glad for at du synes om rammen. Det ville da være en god idé med nogle fans i kostumer, men jeg er bange for at du er lidt for sent på den. Den er allerede sendt afsted til ham der skal sætte den op.

    Desuden ville det virke en anelse favoriserende hvis der var fans uden hjelm - og hvis det er med hjelm så kan et billede fra filmen jo være ligeså godt.

    Men måske kunne du starte en ny tråd, hvor folk kan vise billeder frem af demselv i kostume? Jeg vil enormt gerne se hvad folk har. Specielt da jeg er ved at samle et Darth Vader kostume selv.

    Det ville måske endda kunne virke som et oversigtskort for folk som søger skuespillere til en fanfilm.
     
  18. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Det er en rigtigt god ide med den ramme og den er flot lavet. :)

    Men det er lidt ærgeligt at der ikke er mere "dansk" på. Men det kan der måske komme en anden gang.

    Jeg kunne godt tænke mig at se HC Andersen med et lyssværd eller den lille havfrue med hvid make-up.
     
  19. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg vil bare lige nævne at jeg ikke har hørt noget fra Hama.
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    hmm, jeg kan godt prøve at lave lidt om på den og prøve at få noget mere dansk med - det lader ikke til at Hama får den sat op lige med det samme...

    hvis folk gider at finde nogle links til nogle gode billeder så ville det være lidt nemmere
     
  21. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Gode billeder lige her. :D

    Jeg skriver snart et lille brev til Hama. [face_mischief]

    Måske kan jeg jeg få hjælp fra The _Secret_Police til at skræmme ham lidt... ;)
     
  22. The_Secret_Police

    The_Secret_Police Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jul 8, 2002
    Var der nogen der kaldte?
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg tog kontakt til Hama.
    Svaret:
    Done. You may find some scrolling problems since your banner is so wide. I'd recommend breaking it up into a 764 X 110 banner and a background image (which will fill the rest of the top to the edge of the screen. If you want your custom banner turned off in the interim, contact any of the FF Managers/Administrators. I'm off to work.

    SÃ¥ Krede? Kan du lave det om? :)
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ups! jeg kopierede egentlig bare størrelsesforholdet fra det svenske forum, men jeg skal straks kigge på det!
     
  25. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hvilket smukt syn... Jeg får næsten helt lyst til at græde. Endelig skiller vi os ud fra de andre!

    I dag Danmark, i morgen HELE VERDEN!!!
     
Thread Status:
Not open for further replies.