main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Rebel Stand spørsmål

Discussion in 'Archive: Norway' started by Corran, Jul 27, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Corran

    Corran Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 4, 2000
    Er det noen i norge som har fått tak i Rebel Stand boken ????

    Den skulle vært her i Juni og den er enda ikke kommet på Avalon.

    Eg hater å vente :)
     
  2. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg kjøpte den på avalon i juni, men den stod ikke i hylla for Star Wars bøker, og jeg tok en av de siste. :) Kanskje de ikke har fått inn nye?
     
  3. Corran

    Corran Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 4, 2000
    det var da som bare ****

    Var innom i Oslo flere ganger i Juni men da sa de at de ikke hadde fått den.

    Har vært innom Avalon her i Bergen også men de sier den ikke er tilgjengelig her i norge enda

    Blir så jæ*** irritert :)
     
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Det går an å bestille den fra USA også, vet du, via amazon. Det blir faktisk litt billigere enn å kjøpe på avalon hvis du regner utenom frakt, og den er i postkassa etter 5 dager- en uke :)
     
  5. Corran

    Corran Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 4, 2000
    Takk for tippset Karoline
     
  6. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Jeg fikk tak i den i Science Fiction butikken i Stockholm, men har ikke lest den enda. Planen var å lese bøkene i rekkefølge, men jeg har ikke fått tak i Star by Star. Dermed ligger Dark Journey, Rebel Dream og Rebel Stand og venter på nattbordet.

    Når det gjelder Avalon i Bergen har jeg på følelsen at de ligger ganske langt etter med tanke på bøker. Det pleier i hvertfall å ta en stund før de får inn bøkene.

    Er det forresten noen som har kjøpt Star by Star i Norge. Har hatt inne bestilling på Avalon de to siste månedene uten resultat.
     
  7. Corran

    Corran Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 4, 2000
    Star by Star kom ut her i norge samme dag som i usa

    Når det gjelder bestillinger på avalon så suger de Hadde en bestilling inne i 3 måneder mens de hadde boken i hyllene hele tiden.

    Den bokhandelen som ligger i etagen under Avalon i oslo får inn bøkene ganske kjappt (bortsett fra rebel Stand) og er billigere. Det ligger også en butikk av samem type som Avalon i østbanehallen (i 2 etg) i oslo som har sw bøker og som også er billigere enn avalon.
     
  8. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg kjøpte star by star for ca 9 uker siden på avalon. Har du enda ikke fått tak i den? :eek: beste sw- boka ever!
     
  9. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Tror jeg skal vurdere søksmål mot Avalon i Bergen, dersom de ikke får opp farten noe enormt
     
  10. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Vil ikke det bare gjøre ting verre? :p
     
  11. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Ikke hvis jeg vinner ;D
     
  12. Corran

    Corran Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 4, 2000
    Eg har no krøpet te korset og kjøpt rebel Stand på Amazon har også bestillt meg Traitor så den er her i neste uke.
    Det som nå er spennende er Når kommer det melding fra Avalon om at RS er kommet (jeg har bestilling inne som jeg ikke avlyser som ren protest)

    Her etter blir det vel Amazon på meg :) Koster ca 10 kroner mer men det er verdt det :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.