Ringenes Herre

Discussion in 'Norway' started by Karoline, Dec 8, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Machine Jedi Knight

star 1
    http://www.pointlesswasteoftime.com/film/50reasons.html

50 grunner til at LOTR suger
    :D
  2. Karoline Jedi Master

star 4
  3. Machine Jedi Knight

star 1
    jeg leste det også, man må leite litt rundt for å finne endel, det er en egen SW del der.
  4. Swedish_Jedi Jedi Master

star 4
    I amar prestar aen, han mathon ne nen, han mathon ne chae a han noston ne 'wilith.

[the world has changed; i can feel it in the water, i can feel it in the earth, i can smell it in the air]
  5. Karoline Jedi Master

star 4
    Elen sila lumenti omentielvo.
    A star shines on the hour of our meeting.

*Gleder seg til To Taarn* :D :D
  6. MaxPayne Jedi Knight

star 2
    Samma her!
    SÃ¥ den nye To TÃ¥rn traileren for litt siden. Utrolig bra!! Heftig med musikk fra Requiem for a Dream.
  7. Ms_Kenobi Jedi Knight

star 3
    Vad var det för låt som var på trailern för FOTR?
  8. MaxPayne Jedi Knight

star 2
    PÃ¥ traileren til FOTR var det Christopher Field - Gothic power.
    PÃ¥ traileren til TTT var det en remix av Requiem for a Dream - Lux Aeterna
  9. Karoline Jedi Master

star 4
    Virkelig? Interessant.... :)
  10. Machine Jedi Knight

star 1
    Lux lux....det smaker lux a cornflakes-en, det er ikke cornflakes det er psoriasisprøver.
    Så mens dere koser dere med Cornflakes ta en titt på dette: http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1035243612

de første gerningene har lagt seg i kø, det hadde faktisk vært tøfft, men omstendighetene med skole og greier gjør det litt vanskelig. Dessuten er det ikke noe problem å være først her i byn, jeg var først på AOTC, det dumme var at jeg aldri fikk brukt den biletten.
  11. MaxPayne Jedi Knight

star 2
    Hadde vært utrolig kult å lagt seg i kø ja. Angrer enormt på at jeg ikke la meg i kø til AOTC, forbaska skole ass.
    Men i 2005 blir det andre boller! :)
  12. Machine Jedi Knight

star 1
    det hadde vært driit tøft, kanskje alle her skulle lagt seg i kø? I samme kø helst.
  13. MaxPayne Jedi Knight

star 2
    Haha, det hadde vært kult det! FF Norge ut i kø :)
    Kan sikkert bli en del folk også, er vel en del LOTR/SW fans som registrerer seg her innen ROTK eller EP3 har release....får vi håpe :)
  14. Jedi_DaMap Jedi Knight

star 1
    Meg og et par klasse kamerater fikk faktisk lov av læreren vår å ligge ute i kø for billetter til AotC(på grunnlag at det var et "engelsk prosjekt"!! LOL! :D )
    men så fant vi ut at vi kunne bestille billetter tidlig...
    smash my dreams, why don't you...
  15. dod Jedi Knight

star 1
    Kø til EpIII? okidoki for meg.
    Da jeg ikke har mistet alt håp for en officiell FFN kune vi kanskje benytte sjansen til å holde det første møtet også? Bare en tanke altså... ;)
  16. Ooshati Jedi Knight

star 1
    MaxPayne nå fikk vi jo biletter til AOTC på veldedighets visningen da...så vi var heldige...
  17. HenrikSolberg Jedi Knight

star 2
    Var dere på veldedighetsvisningen på Colosseum? Var det ikke der bilettene kostet 200 kr? Var det stort show der da?

For jeg vant biletter til verdenspremieren på Colosseum dagen etter, og da var det et enormt show der...
  18. MaxPayne Jedi Knight

star 2
    Ja, det var et üüüüüber heftig show der! Ahh det var kult det! :)
  19. HenrikSolberg Jedi Knight

star 2
    I know...

Meget, meget heftig... Irriterer meg vilt at jeg ikke hadde med digital kameraet... Det råeste var Cantina Band inne i salen, eller..? Kanskje det var når keiseren kom inn omringet av røde Royal Guards... Ja det var nok det siste. Sinnsykt bra, eneste minus var lyden som var litt skjærende....
  20. MaxPayne Jedi Knight

star 2
    Når keiseren kom inn omgitt av Royal Guards og Stormtroopers begynte å spre seg rundt i salen mens Imperial March ble spilt for fulle mugger. DET var heftig det!!
    Var også sinnsykt kult å gå i den mørke gangen fra billettluka og inn i salen, med stormtroopers "læina" opp på hver sin side og det eneste du hørte var Darth Vaders pusting. Ahhh skulle ønske jeg kunne gjenoppleve den dagen ass! Får frysninger bare jeg tenker på det hehe.
  21. Machine Jedi Knight

star 1
    høres jevli tøfft ut

hva er det med denne nye boardet...? jeg liker det. :)
  22. Joey7F Jedi Master

star 4
    Jeg lest på theonering.net at dere Norsk entusiaster kan kjøp billeter for To Tårn (dette er navn for The Two Towers i Norsk, ikke sant?) i dag. På offisiell Norsk netsiden for Ringenes Herre, det er bilder av folkene i Oslo vente for billeter.

Det er litten tidligere (vi har mer enn 30 dager! Det været er bedre nå selvsagt og kanskje de kan selge mer nå enn seint).

Lang versjon komme til butikker her en sam dagen som AOTC. Jeg synes jeg må finne arbeid snart! :p

--Joey
  23. Machine Jedi Knight

star 1
    javisst, det er ikke akkuratt billig med DVD-er ihvertfall ikke alle de spesialutgavene en "må" ha :D
  24. Machine Jedi Knight

star 1
    hå hå hå.....
    sjekka akkuratt e-mailen min og der var det en mail fra www.zailor.no det var om FOTR DVD-en, sitat:
    "status: i posten."
    sitat slutt
    den ble sendt i går........*tenker* *løper ut i postkassa*

tomt

da kommern på mandag eller tirsdag tenker jeg, må vel hente den på posten, den er jo svær

fytti krittsekken som jeg gleder meg, dette er jul og alt på en gang, det snør tilogmed ute.

unge :D
  25. MaxPayne Jedi Knight

star 2
    Hehe, noen so vet når den kommer i butikken?
    Er det på samme dato som AOTC i Norge også?
Thread Status:
Not open for further replies.