main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Robota

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Feb 27, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja titlen er lidt kikset, men så vidt jeg kan se på den officielle hjemmeside så er det robotterne der er 'the badguys'. Filmen handler om hvordan et medlem af hver race på den planet, bliver udvalgt til en gruppe som skal gøre en ende på truslen fra robotterne.
     
  2. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Okay så forstår jeg det lidt bedre. Har du man nogen idé om hvornår den kommer ud?
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ja ehh, nu har jeg lige udforsket sitet lidt igen... og jeg har opdaget at det egentlig ikke bliver til en rigtig film... Det bliver til en bog, med supplerende animationer på internettet. Det er godt nok lidt skuffende, for animationerne var så flotte :(

    Bogen udkommer en gang i 2003, det var det tætteste jeg kunne komme på en release dato.
     
  4. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    øv kedligt :(
     
  5. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    ÆÆÆÆVVVV!!!

    Nu havde jeg lige regnet med at kunne se den i bio´en men når det er jo ikke din skyld.
     
  6. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Krede. Nu har vi jo set dit arbejde i 3D Studio Max. SÃ¥ kan du da bare lige lave resten af filmen ;)
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he, tak for tilliden, gid jeg kunne!
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Lol! Surt hvis jeg ikke ku se en biograffilm Krede havde lavet fordi jeg nægtede at gå i en QuickTimebiograf!
     
  9. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    LOL par. Krede vil sikkert godt lave en speciel signeret avi udgave til dig ;)
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hvis der er plads på min brors hjemmeside kan det godt være at jeg kan få lavet en .mpeg eller divx version.

    En special edition i Paranoid-vision ;)

     
  11. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    LOL :D

    kan man få den i (snail)walkscreen edition :D
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Så er bogen udkommet og kan købes her. Det var jo desværre ikke en animeret feature film som jeg havde håbet på, men jeg er stor fan af Chiangs tegninger så jeg køber nok bogen alligevel. Det er jo flot kunst, og meget inspirerende for sådan en 3D/tegner-spire som mig.
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Har du ellers hørt mere om hvornår den film kommer? Tror den bliver er hit!
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er jo det Par, der kommer ingen film... :( 'kun' en bog. Jeg ved ikke hvorfor at de lavede de animationer, men det hele er udmundet i en bog.

    Jeg kan dog anbefale at I tjekker ILM's hjemmeside ud og ser deres short-film 'Work in progress' Det er SINDSSYGT SEJ computeranimation. Meget meget smukt og sjovt. Fatter ikke hvorfor at de ikke opretter et ILM animations studie der laver 100% 3D film ligesom Pixar.
    Work in Progress ILM shortfilm

    Sorry Par, den ligger kun i Quicktime-format.
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Så har jeg købt og fået bogen 'Robota'. Det er en rigtig flot bog, og hvis man er til Doug Chiangs malerier så er den et must. Mange af malerierne ligner noget som sagtens kunne have fundet vej ind i en Star Wars film. Historien er også god, men hvis man skal købe den er det pga. de mange flotte malerier.
     
Thread Status:
Not open for further replies.