main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

ROTJ i fjernsynet

Discussion in 'Archive: Denmark' started by JediJBC, May 6, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JediJBC

    JediJBC Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 27, 2002
    Jeg så den i fjernsynet her i lørdags, og den var som altid rigtig god.
    Jeg har bare det problem at jeg synes den kunne have været bedre.

    Jeg har problemer med: Ewoks( Jeg hader dem dog ikke)
    Desuden synes jeg Han Solo har lidt for lidt at lave, det samme gælder odså til dels Leia.
    Effekterne i Jabbas palads er også lidt klodsede nogen gange.

    Hvad synes i?

     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jedi er, efter min mening den bedste film, men måske kan Episode III ændre dette.

    Men lad mig høre, hvad er dit problem med de kære Ewoks?
    Han og Leia har for lidt at lave? Fangede du ikke vigtigheden af deres lille mission på Endor? Det de gjorde var af største betydning!
    Og effekterne. Hvad mener du? Figurerne var alle overbevisende, lige fra Bubo til Ree Yees. Faktisk de eneste figurer der virker falske er Max Rebo, Sy Snootles og den Yassuum jeg ikke kan huske navnet på.
    Indrømmet, der er nogle kraftige matte linier omkring Rancoren, som burde være ordnet i SE, men det er ikke nok til at kalde effekterne dårlige.
     
  3. JediJBC

    JediJBC Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 27, 2002
    Men hvor er Han Solos og Leias kærlighedsforhold blevet af. Det handler ikke ret meget om dem. Han bliver aldrig vred på Lando, selvom Lando forrådte Han.
    ( Der er en scene i bogen hvor Lando bliver tilgivet)

    Og hvad med det faktum at LUke og Han konkurerede om Leia.

    Det eneste problem jeg har med ewokkerne er at scenerne med dem nogen gange virker lidt klodsede, og jeg ville gerne have set lidt mere modstand fra Stormtrooperne.

    Hvis scenen hvor ewokkerne slutter sig til de gode blev længere ( som scene er i bogen), og der blev tilføjet flere Ewokker og Stormtropper i Slaget ville jeg tilgive dem. (Det kunne gøres i Ultimate Edition)

    Det er bare at nogen af væsnerne i Jabbas palads er lidt kluntede. Ikke noget stort problem.


    Tag dog ikke fejl; Rotj er den fjerde bedste film jeg kender.


     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Deres kærlighedsforhold mangler?!?

    Han: "Who are you?"
    Leia: "Someone who loves you."

    Hvad havde du regnet med skulle ske på Endor?

    Han: "Leia, I wanna tell you something."
    Leia: "Can't it wait, we're at war. The Alliance needs us."
    Han: "No, I want to express my true feelings."
    Leia: "Ah, crap! Here he goes again."

    Jegforstår godt de tilsidesætter deres kærlighed.

    Luke og Han slås om Leia? Egentlig ikke. Luke er lidt liderlig i ANH men det går han bort fra. Men hvad skulle han gøre, hvis han stadig ville have Leia?

    Obi-Wan: "The other he spoke of is your twin sister."
    Luke: "Leia. Leia's my sister."
    Obi-Wan: "Your insight serves you well."
    Luke: "I don't care if she's my sister. She's hot!"

    Så mangler han bare en banjo og et sæt overalls. ;)

    Og Stormtropperne blev overraskede. De troede at de skulle ordne et pityful little band og pludselig er de omringet af Chief Chirpas stamme. De kæmpede godt, men de kunne ikke klare sig mod Ewokkernes guerilla taktik med hit-and-run. De fik da også ram på én. Stakkels lille Corpsey...
     
  5. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg har det "problem" med de gamle film, at jeg ikke helt kan ændre den opfattelse jeg havde fra dengang jeg var lille og så dem for første gang.
    Det betyder at Ewoks er nuttede og en selvfølge, det er ligemeget med Han og Leias kærlighedshistorie (fordi det interreserer ikke en lille dreng) og alle væsnerne i Jabba's Palace er vildt fede!!

    Selvfølgelig er nogle af mine synspunkter ændret i dag. Og jeg kan også godt se objektivt på filmen. Men....der er nu bedre at se den som en lille dreng.

    Alt dette betyder: ROTJ er mega fed!!!
     
Thread Status:
Not open for further replies.