main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

ROTS kijken!

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Pelly-Welly, Mar 28, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Misschien is het een leuk idee om met "de hele groep" ROTS te gaan kijken? (het liefst op 20 Mei ivm school) Misschien kunnen jullie naar Meppel komen (of ik sleep iemand mee de trein in. Ik haat in mn eentje met de trein reizen) en dan hebben we de zaal voor ons alleen :) (Niemand hier wil SW zien behalve ik.)

    Anyway, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit waar, maar misschien leuk om te doen?
     
  2. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    We hebben een grote big screen bioscoop nodig!!!!

    Bijvoorbeeld Antwerpen!

    wat voor een dag is de 20e? hopelijk het weekend anders is het lastig ivm werk of school voor de meesten..
     
  3. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    De 20e is een vrijdag. Ik kan eventueel op zaterdag, maar dan moet het zeker in Meppel omdat ik zondag met het vliegtuig vanaf Münster met school naar Rome ga.
     
  4. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    en Zwolle ofzo, een iets grotere stad bij jou in de buurt?

    Daar hebben ze vast en zeker een grotere bios als in Meppel (of all places..)

    Of ik moet donderdag en vrijdag vrij vragen... :D kan ik meerdere keren naar de bios :D

    EDIT: in eindhoven kun je beugeltjes in de bios kopen..kun je het voorstellen Yoda vs. sideous spanning stijgt en opeens...<plop>
     
  5. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Antwerpen: Maar dat is vanuit Eindhoven irritant lastig te bereiken met de trein, vanuit grootste deel land best okay. Hm, Gent?.
    Groningen (simpel, duurt even, maar simpel)? En het is een leuke stad. Plus, ik kan daar wel ergens blijven slapen.
    Eindhoven kan voor mij ook wel, Pathe dicht bij station etc. Niet zo bijzonder qua binnenstad, maar ja.

    edit: beugel in bios heb ik slechte herinnering aan: ze zijn te groot, aan het eind van ... Oh, LOTR:rotk moest ik enorm nodig naar het toilet. Net als iedereen [face_frustrated]

    Oh, vrijdag 20 is goed voor mij.
     
  6. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Maar wel beugeltjes in de Pathé...

    "Obi wan, Obi wan dont let me fall in the lava.." anakin valt.."ahhhhhh" en dan...<plop>
     
  7. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Daarom drink ik nooit iets onder een film :p

    Antwerpen en Gent is vrij ver weg voor mij :(
     
  8. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    niet "Anakin valt in lava" <PLOP> aaahhh "... film"?

    [edit bier en film-emotie zorgen voor typefouten]
     
  9. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Amsterdam of den haag of rotterdam of utrecht is ook een mogelijkheid

    ik neem wel een rugzakkie met beugeltjes mee hoor :D
     
  10. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Amsterdam heb ik bij mijn ouders plaats. Groningen is niet zo lastig te komen, alleen wat ver weg.

    De Pathe ArenA in Amsterdam?
     
  11. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    *ziet zichzelf al zitten tussen alle mannen* Eh...ik neem wel een vriendin mee ofzo :p
     
  12. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Amsterdam lijkt me wel een goed idee

    Pathé ArenA is ok, krijgen ze een keer een paar winnaars daar in de ArenA te zien :D

    Hoe meer zielen hoe meer vreugd...en vergeet niet wie je mee uit vroeg Pelly ;)

    EDIT: ik zou willen dat in de bios tussen allerlei vrouwen zat, wat klaag je nu Pelly ;)
     
  13. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Neem er maar zes mee dan zijn we allemaal voorzien.
     
  14. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Amsterdam en Utrecht graag! Lekker dichtbij voor mij. :D
     
  15. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Maakt mij niet uit waar, behalve niet in Belgie. Is me net iets te ver weg. Zwolle is ook wel oke, en vooruit dan maar, Meppel ook. Maar dan ga ik wel gelijk na de film pleite. :p

     
  16. Caboose

    Caboose Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 7, 2003
    Kom gezellig naar vlissingen wij hebben 1 zaal ter grote van antwerpen en hij is ook THX gecertificeerd. Naar meppel gaan heb ik verder ook niet zo'n probleem mee. Master Obi en ik wonen hier. Als we zoiezo eerst ff melden waar iedereen woont dan kunnen we kijken wat het makkelijkst is.

    Amsterdam kan ook. Ik kan dan misschien wel de kamer van mijn broer kapen vlak bij delft :p

    Maar hij komt toch 19 mei? Ik wilde wel naar een Marathon van allemaal achter elkaar :D Ik neem aan dat die op 19 mei al start?

    Ik heb dan toch facultatief les :D
     
  17. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Correct. Vlissingen hier is zeker een oede aangelegenheid, en aan de andere kant weet ik niet hoe ik zo gauw in meppel moet komen. . . Misschien de SWIII Line-up in Vlissingen?
     
  18. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ik woon in Zoetermeer.
     
  19. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik woon in De Hoef, bovenin Utrecht.
     
  20. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik kan op 19 Mei niet ivm met school (zeker omdat wij daarna ook al een week school missen door Rome), maar op 20 Mei kan ik alleen 's avonds (meestal om half 3 vrij). 21 Mei is wel te doen, maar dan liever overdag aangezien ik optijd in Meppel wil terug zijn om mijn koffer in te pakken en ik de volgende dag geloof ik vrij vroeg wegga.


    Mijn woonplaats is dus Meppel ;) Ik wil zelf eigenlijk ook wel graag naar Zwolle, want dan mag ik wel in mn eentje. (mijn ouders zijn wat forummeetings betreft vrij relaxt, en als jullie een beetje lief zijn? :p)
     
  21. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ik vind het niet echt een probleem om naar Zwolle te gaan. Kan niet zeggen dat ik daar vaak kom, dus das dan wel weer leuk lijkt me. :p
     
  22. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Nu alleen nog even tegen mijn ouders zeggen:
    "Mam, pap, ik ga op 21 Mei met een stel volwassen kerels in het donker ROTS kijken, is wel goed he?" :p
     
  23. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Maak van 'volwassen kerels' 'nerds' en het lijkt al heel wat minder gevaarlijk. :p


    ( Ja, of juist niet natuurlijk ;) )
     
  24. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    :p Als we naar Zwolle kunnen zou het dus heel mooi zijn, dat is dichtbij, dan ben ik snel weer thuis en mijn ouders vinden het ook wel fijn dat ik in iets bekends ben.

    En wat dat betreft vertrouw ik jullie (op een enkele uitzondering na) nog wel ;)
     
  25. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Maar ff kijken wat de rest vind.....

    En Zwolle is NIET, ik herhaal, NIET (!!) dichtbij. :p Maar goed.
     
Thread Status:
Not open for further replies.