main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

'Rumors' ...

Discussion in 'Archive: Belgium' started by Apophis, Jun 1, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Ik las hierjuist een paar 'rumors' over het verschijnen van Jar Jar in Ep4 en Padmé in Ep6. Denkt ge dat dit mogelijk is?
    Hoort dit dan bij de "Ultimate Edition" van de originele Star Wars trilogie?
     
  2. Rancisis

    Rancisis Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 15, 2002
    Jar Jar in Epi IV???

    God spare us all, en ik die dacht dat we van hem af waren [face_worried]
     
  3. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    En waar zou hij dan moeten zijn?
    Ik bedoel op Tatooine al niet, want hij houdt niet van de warmte daar. Op de Death Star waarschijnlijk ook nie ... (Of misschien als iemand die op het punt staat vermoord te worden, of misschien veranderen ze die robot met die spuit door Jar Jar met een spuit : "Sorry prinsesie, mesa prikie prikie!") of hij moet geïmigreed zijn naar Yavin IV ...

    Maar ja, daarom zijn het ook rumors hé ...
     
  4. Rancisis

    Rancisis Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Feb 15, 2002
    hmm, misschien zien we Palpatine de senaat ontbinden (zoals gezegd word in de film...)
    En zie je daar Jar Jar in zo'n cabineke zitten.
     
  5. IRADONIAN

    IRADONIAN Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 13, 2002
    Denkt ge nu ook ni da het wa vroeg is om al die geruchten te gaan geloven... George is nog aan het schrijven waarschijnlijk.
    We zullen wel zien, eerst episode III en dan de DVD's van de classics...
     
  6. Wattootie

    Wattootie Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 9, 2002
    Dat zou wel goed zijn dat ze wat Palpatine in die eerste film steken. Padme in de zesde is wat overdreven denk ik, omdat die dan al lang dood moet zijn, en als geest naast anakin op het einde zou wat te belachelijk zijn.
    Ik denk dat die geruchten er eerder omgaan dat Portman een inerview gegeven heeft voor op de episode 6 dvd.
     
  7. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Ze kan wel een belangrijke functie spelen bij het eindgevecht. Zo in de gedachten van Anakin (Darth Vader) : Ge hebt mijn vrouw al vermoord, nu ga de mijne zoon ook nog eens nie vermoorden zen. En dan smijt hem den Emperor in de reactor.
     
  8. TeeKayClone

    TeeKayClone Jedi Youngling

    Registered:
    May 12, 2002
    De Jedi spirits die op het einde van EPVI veschijnen zullen moeten vervoegd worden door Qui-Gon en...?
    Ik vind het zeker niet erg om nog stukken toe te voegen aan de reeds bewerkte films.
    Het geluid mag hier en daar ook een beetje opgeuist worden;)
     
  9. vlps

    vlps Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Feb 11, 2002
    ik denk niet dat die sith lords west-vlaams spreken, moa well plat hessels klappe hé
     
  10. AnotherAgentSmith

    AnotherAgentSmith Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jul 18, 2002
    I didn't know there was any Belgians at theforce.net forums?!

    What's up people? :)

    Hoe maken jullie het allemaal?
     
  11. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Yep, we zijn ook vertegenwoordigd!
    Hetzij in een veel kleiner aantal, maar kom ...
    België is altijd al een underdog geweest!
     
  12. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Liever niet. Ik zou het erg vreemd vinden om een Computer animated character tussen die oude special fx te zien. Ik bedoel ANH special fx zijn nu toch wel vrij ouderwets.
    En Padme in EP6? Volgens Leia ging ze toch dood toen ze jong was?
    Voor de Padme-in-gedachten-van-Vader-theorie:
    Ik kan me vergissen maar in Star Wars worden de gedachten van personen toch niet verfilmd? Het zou mij nogal inconsequent lijken, eigenlijk.
     
  13. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Trouwens, Belgie een underdog? Er zit hier nu ineens aanzienlijk veel leven in de brouwerij. Daar kunnen (wij) Nederlanders nog een voorbeeld aan nemen...
     
  14. AnotherAgentSmith

    AnotherAgentSmith Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jul 18, 2002
    Ik heb reeds mensen horen het gerucht verspreiden dat Padme niet sterft maar jarenlang verborgen blijft en een nieuwe identiteit aanneemt, die van Mon Mothma. (Senator van Chadrilla en leidster van de Rebellen -ROTJ-.)

    Dat zou wat geven! In al de EU boeken na ROTJ is Mon Mothma het nieuwe staatshoofd en zen Leia en Luke op tal van missies. Leuke moeder die 20 jaar lang haar eigen kinderen niet herkent en hen steeds de dood instuurt!
    Dat is wel echt een overdreven rumor.

    Trouwens, heeft iemand van jullie of de Belgische fanclub Teekay 421 enige contact info van Amy Allen?
    (De actrice die Aayla Secura speelde in Episode II. Zij werkte voor ILM maar tegen de tijd dat mijn fanbrief met vraag voor een handtekening ginds aankwam was ze reeds bij ILM weg en hij werd teruggestuurd. En ik kon spijtig genoeg niet naar Celebration II gaan door mijn werk ... waar ze me het weekend na CII ontslaan hebben ... de bastards.)
     
  15. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Dat zou ik eens gaan vragen op het Teekay forum.
    http://www.teekay-421.be/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi
    Het kan heel goed dat iemand daarmee in contact kan komen.
     
  16. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Tja het is mogelijk, Lucas heeft in AOTC wel eerder EU verhalen in de war geschopt. Maar Padme als Mon Mothma? (Death Star onworpen door Poggle en co., Anakin verloor arm bij Dooku.) Ze krijgt dan wel een onbeduidend rolletje uiteindelijk. (Qua film dan, he,) we hebben haar dan vijf minuten in ROTJ gezien, beetje schraal voor een hoofdpersoon uit de Prequel trilogie.
     
  17. AnotherAgentSmith

    AnotherAgentSmith Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jul 18, 2002
    Bedankt Apophis. Ik zal daar ook eens de vraag stellen.

    (Voelen jullie je soms ook niet wat benadeeld door hier in België te zitten en niet steeds zomaar naar allen grote US evenementen te kunnen gaan? Toen ik op andere boards vroeg of mensen contact info voor fanmail hadden voor Amy Allen waren er sommige die haar kenden van Celebration II en die kunnen dan echt doen van 'Allee jong dan hadde maar naar CII moeten gaan en da meiske aanspreken he?' - Vrij vertaald uit het Engels in plat Nederlands. - Of ze doen dat je een minderwaardige fan bent omdat je niet van de US bent en zo? Niet iedereen is zo hoor, maar toch enkelen.)

    (Of is dat gewoon om dat ik echt zo een rare freak ben? :p j/k)
     
  18. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Dag mensen, het boeit verder niet maar ik zag dat het Belgische forum het Italiaanse forum net heeft ingehaald qua aantal berichten.
     
  19. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Padmé Mon Mothma?
    Dat zou pas een verrassing zijn!
    Denk wel niet dat dat gaat gebeuren omdat ik denk dat de dood van Padmé een belangrijke rol zal spelen in EpIII.

    BTW AnotherAgentSmith, ik zag dat je de weg naar het Teekayforum hebt gevonden.
    Voor de lolligheid, daar noem ik Anubis.

    En van die evenementen is zeker waar. Als je ziet wat er in Amerika allemaal gebeurt rond Star Wars ... En dan die winkels met al die Star Wars zaken ...
     
  20. AnotherAgentSmith

    AnotherAgentSmith Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jul 18, 2002
    Ik dacht het wel, ook een Egyptische ID en die Kit Fisto avvie. :p

    Ik ben echt wel wat depri over die toestand wnat mijn verloofde wou heel graag naar Celebration II gaan (zij is ook een grote Star Wars fan) maar ik kon niet door mijn werk, ze deden wreed lastig (hoewel ik nog 26 verlofdagen had openstaan) dus ben ik niet geweest. En ik wou zo dolgraag Amy Allen ontmoeten en haar handtekening hebben. De weekend na CII werd ik dan ontslagen ... ik dacht echt een force-choke op mijn manager te doen. Ik na wat zoeken een fanbrief met foto's en de beleefde vraag ze te ondertekenen naar Amy Allen bij ILM gestuurd ... dank zij de supersnelle -sarcasme!- Belgische post aangekomen nadat ze bij ILM weggegaan is.

    Maar ik geef niet op! Hoewel het er niet hoopvol uitziet...
    Als je dan weet dat zij nu al de US conventies aandoet, echt frustrerend.

    Allee, sorry voor het zagen he mannen, maar dat moest eens van mijn hart. :p

    Af en toe bekijken die US'ers mij toch nog altijd of ik een rare freak ben... [face_plain]

    *Maar je bent een rare freak!*
    Miljaar, kon men mij dat niet eerder vertellen?
    (Grapje. :p )


    Ginds is het wel echt anders, hier in de 'Droomland' (of zo een grote speelgoedwinkel) zo een klein schapje met Star Wars goodies ... ginder in een Walmart of zo, een hele gang vol!
     
  21. Krollovic

    Krollovic Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 13, 2002
    Hoi ik ben nieuw lid en als eerste reply wil ik gewoon zeggen dat Lucas niet veel tot niets moet toevoegen aan de oude trilogie .
    Hij heeft dit al immers gedaan met "Special Editions"
    Er zullen uiteindelijk nog altijd wat fouten overblijven als je naar bepaalde dialogen kijkt ofzo.
    Maarja als je na 17 jaar terug aan een saga begint te werken ,dan is dat menselijk natuurlijk [face_mischief]
     
  22. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Eigenlijk moet hij er gewoon mee stoppen als hij EPIII af heeft. Hij kan er wel aan blijven schaven, maar dan wordt het net zo iets als plastische chirurgie; het moet steeds mooier worden, maar dat wordt het niet.
     
  23. Krollovic

    Krollovic Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 13, 2002
    Groot gelijk Pepijn!
    Ik vond de special edition niet geslaag omdat er teveel computeranimatie gebruikt werd.
    Zeg nu zelf ,die Jabba uit ANH trok echt op niks ,die scenen hadden ze dus wel kunnen laten.
    En de trilogie heeft daardoor wat van zijn charme verloren...
    Dus aljeblief ga nu nie binne 10 jaar de prequels bewerken ,want dan ist helemaal geen zaak meer ze
     
  24. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nou ja de special edition was de eerste starwars versie die ik zag, en dus was de ANH-Jabba ook de eerste die ik zag, dus daar heb ik niet zoveel problemen mee... Maar ik denk dat ik het met je eens zou zijn als ik het origineel eerst gezien had.
     
  25. vlps

    vlps Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Feb 11, 2002
    Padme => Mon Mothma....

    (sterft aan hartaanval)

    (dokters lopen binnen in kamer)

    (dokters vallen over bergen LEGO)

    da is nog erger dan een bericht op de OS over een Saga van 10 filmen over The holiday specials II: Jar Jar's return I - X

    maar ik moet toegeve, ik vind Jar Jar wel leuk, net zoals de holiday special...
     
Thread Status:
Not open for further replies.