main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Salt Lake City 2002

Discussion in 'Archive: Norway' started by Obi Anne , Feb 5, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag har startat en officiell tråd där vi kan diskutera OS/OL i Nordic General.

    Bara så ni vet.
     
  2. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    Er dette den offisielle tråden? Or is it something...elsewere..? Uansett så er jeg ol-hysterimotstander
     
  3. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Noe sier meg at du ikke liker sport, Plo Coon ;)
     
  4. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    sport er jo ikke akurat så veldig gøy. hva er det som er så givende med å se på en mann i trikot traske rundt med to planker under beina i hele 10km?
     
  5. Steffen

    Steffen Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 5, 2001
    Ville berre svara på han derre så spurte ka så va så gøy med ein mann i trikot som går på trepinner. Den mannen har en unik viljestyrke og er en av verdens beste på sitt område. Han har oppnådd en status som du sannsynligvis ikke vil være i nærheten av noen gang, og han er med på å yte sitt beste slik at vi her hjemme skal få oppleve spenningen uten at noen andre har regissert det på forhånd. Viss du bare hadde klart å engasjere deg littegranne hadde du nok fått et mye bedre liv.

    PS! Kan tenke meg at du er en av de som sitter hjemme og er sur på grunn av at du ble valgt sist då klassen skulle spille fotball. Eg blei og valgt sist men eg veit kva idrett er, og klarer dermed og ha det gøy uansett. Ka har du i gym?
     
  6. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    for det første: jeg ble kanskje ikke valgt først men det var ikke langt unna. for det andre: jeg har en 5 i gym. har hatt det i alle år! hva har du i gym?
     
  7. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    Hey, stop the hating :)
    Jeg kan ikke fordra sport(ja karoline), men jeg kan da vel respektere at andre liker det! Samme som sportsidioter kan respektere at andre ikke liker sport.
     
  8. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Akkurat!
     
  9. Jedi_Yorkstah

    Jedi_Yorkstah Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 11, 2001
    Hva skal man med en ol-diskusjon på ett Star Wars board da? Det kunne jo vært mer interessant med ett nordic-spoiler board. Er jo kommet mye interresante spoilere hittil i februar.

    BTW: er det lov å diskutere spoilere hvis man f.eks skriver SPOILER først i topicen????
     
  10. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Hvorfor ikke lage en spoilertråd?
     
Thread Status:
Not open for further replies.