main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Se upp! Vår banderoll kan orsaka ett krig emellan oss och våra dumma... småaktiga 'vänner' i väster!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Erk, Apr 26, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Erk

    Erk Jedi Master star 4

    Registered:
    Aug 12, 2001
    Att ha en AT-AT på vår "banderoll"(och så framträdande dessutom)... är det en medveten provokation gentemot norrmännen?
     
  2. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    Som skapare av banderollen kan jag ändast säga.... skyll på emilsson :p
     
  3. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Varför skulle det vara provocerande? Är det inte bara så att de är avundsjuka på Apprentice skillzz i Photoshop? Finns det ingen Norrman som kan fixa en AT-AT som svävar bland molnen i deras banner? ;)
     
  4. Wolverine

    Wolverine Jedi Master star 5

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Jag ser inte varför det skulle vara jobbigt för alla norrmän som postar här....
     
  5. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    hmm nu syns inte bannern alls här. Kan någon ha tagit bort den?
     
  6. Queengodess

    Queengodess Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jul 18, 2000
    Hm...jag vill veta varför norrmännen skulle vara avundsjuka. På en AT-AT av alla saker...
     
  7. Cobblestone

    Cobblestone Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 30, 2002
    men dom e ju som dom är oxo
     
  8. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Well, om min granne skulle ha en AT-AT skulle jag nog vara lite avundsjuk på honom. Fast inte så mycket, det är ju trots allt ingen X-vinge...
     
  9. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Jag håller nog med Erk. Efter den där AT-AT "olyckan" i Lofoten så har ju norrmännen haft lite svårt att hantera åsynen av detta urtjusiga fordon.

    Någon som vet hur det gick för AT-ST'n i Bergen förresten? Den var väl officiellt där för att assistera i "sälforskningen".
     
  10. MasterZap

    MasterZap Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 11, 2002
  11. GuardianJedi

    GuardianJedi Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 4, 2003
    Okej "That´s it!" efter Jawan kan du lägga till Guardian Jedi på din fan-lista :D
     
  12. Erk

    Erk Jedi Master star 4

    Registered:
    Aug 12, 2001
    Vad har en AT-AT med Sverige att göra. Det enda Norge har att stolsera med i SW väg är ju trots allt Hoth. På Hoth fanns det AT-ATer! Misstänker att det ligger till så här; bannerns skapare tänkte följande:
    Amerikaner(i majoritet på JC) är dåliga på geografi.(se National Geographics undersökning) Om de vet något om Norden är det dock att flera av Hothscenerna spelades in här. De ser en At-At på Sweden forumet. De tänker: aha Finse ligger i Sverige. Norrmänbnen blir arga för att vi snor 'credit'.
     
  13. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    " Misstänker att det ligger till så här; bannerns skapare tänkte följande:
    Amerikaner(i majoritet på JC) är dåliga på geografi.(se National Geographics undersökning) Om de vet något om Norden är det dock att flera av Hothscenerna spelades in här. De ser en At-At på Sweden forumet. De tänker: aha Finse ligger i Sverige. Norrmänbnen blir arga för att vi snor 'credit'.
    "

    Nej, så ligger det inte alls till. Bannern på ursprungliga FFSWEDEN hemsidan (gjord av EDIT:Jedi Lynx) Hade ett snöigt landskap med bland annat en AT-AT, och det var en grej jag helt enkelt tog med i den nya bannern för att på något sätt binda ihop den med den gamla bannern.
     
  14. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Bah. Det var jag som fipplade ihop den, och det var faktiskt inte vad som helst i bakgrunden, utan Lapporten. ;)
     
  15. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Da jeg läste overskriften på denna topic, blev jeg temmelig gal." dumma....småaktiga vänner i väster".Da tänkte jeg, "nu skal vi danskere komme efter de svenskere" Men så begyndte jeg at läse hvad det handlade om: Normän!!! :D :D
     
  16. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Også jeg. Jeg var lige ved at erklære krig på det Danske kongeriges vegne... :D
     
  17. TCF-1138

    TCF-1138 Anthology/Fan Films/NSA Mod & Ewok Enthusiast star 6 Staff Member Manager

    Registered:
    Sep 20, 2002
    Själv har jag ju AT-AT's hänger på bakgården!

    Zap, skriver du någonsin något utan att göra reklam för dina filmer/effekttester? ;)

    Ha en bra dag//TCF (**** vad konstigt det var att skriva det på svenska :p )
     
Thread Status:
Not open for further replies.