main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Semester / off-line / borta, väck och helt försvunnen...

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Jedi-W, Jul 12, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Detta är min sista arbetsdag, sedan går jag på semester i 3 veckor (15/7 - 5/8). Hurra! :D

    Tyvärr betyder det att jag inte kan vara ständigt uppkopplad och inloggad på forumet :( Jag kommer nog att gå in på forumet ändå då och då men inte lika ofta som jag brukar.

    Eftersom jag är CR numera (tack igen allihop!) är det väl dock meningen att ni skall kunna begära att jag agerar om det är något "officiellt" ärende på forumet. Det är helt ok men räkna med att det kan ta någon dag innan jag svarar. Skriv ett PM så tar jag det så snabbt jag kan.

    Trevlig sommar på er allihop!

    :D
     
  2. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Du får ha en rugigt trevlig semester Jedi-W! :)
     
  3. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Ha det skönt! :)
     
  4. J_a_w_a

    J_a_w_a Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Jag sticker på hockeyläger v.32, vilka dagar exakt ska jag kolla upp...heh

    Men annars är jag hemma...förutom att det kommer en busslast med kusiner o kompisar nästa vecka då det är Gotha Cup här...:D
     
  5. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Önskar er alla som skall ha semesteren trevlig sådan.. Själv är min semester slut nu (börjar jobba på månmdag igen)... Kanske åker iväg igen i en vecka i augusti.. men fram tillsdess är jag kvar :)
     
  6. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Trevlig semester Jedi-W !!! :D

    Jag ska iväg till Blekinge nu några dagar men är hemma snart igen.

    Annars är jag väl hemma hela sommaren, jag vet ju inte vad jag annars ska göra så mig blir ni inte av med än iaf :D !!!
     
  7. Killkenny-Kenobi

    Killkenny-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 9, 2002
    Själv jobbar man hela tiden. Men nu har jag åkt på ryggskott. Jag visste att jag skulle få det! Himla skit.
     
  8. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Jaha det var ett tag sen någon åkte iväg visst :p

    Ska bara meddela att just nu är Neko i Tyskland vet ej när hon kommer hem. Enji är i Bryssel och kommer hem på söndag.

    Men det var inte det jag skulle berätta utan detta:

    Jag kommer att vara borta ifrån forumet ett tag pga semester. Kommer åka till Australien på söndagen 3 nov, väldigt tidigt (04:30 om ni undrar ;)) När jag kommer hem är tidigast den 24 nov, men helst vill jag stanna längre så vem vet ;) :p ;)

    Jag ska försöka få något tillfälle och titta in på forumet när jag är där nere.

    Annars får jag väl bara säga ha det så bra i KALLA Svergie medans jag badar och solar Down Under ;) :p ;)
     
  9. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Du får ha det väldigt trevligt och kom ihåg att de har spelat in i Australien så passa på att kolla på de ställena när du ändå är där... (Eller är det därför du åker dit som Tunisien för mig)???
     
  10. -Padawan-

    -Padawan- Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 15, 2002
    Thailand, 2 veckor, hej då! :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.