main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Siste Trailer - 'Clone War'

Discussion in 'Archive: Norway' started by Adali-Kiri, Mar 1, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Starwars.com har bekrefta at den neste og siste traileren til 'Attack of the Clones' heter 'Clone War' og har premiere på TV i USA søndag 10.mars, før den slippes på kino med 'Ice Age' fra 15.mars. Da blir spørsmålet om den kommer på kino her på berget snart også? 'Forbidden Love' brukte jævlig lang tid (og her i Trondheim forsvant den etter ei ukes tid uten at en eneste person i billettlukene hadde gitt meg noe annet svar enn "Den har ikke kommet enda"...møkkafolk). 'Clone War' kan rett og slett ikke bruke lang tid, for filmen skal jo ut her bare ei uke etter USA-premieren! Fox vil vel at folk skal merke at det kommer en ny SW-film? Blæstinga for denna filmen har nesten vært null til nå.

    Er det noen der ute som har kontakter?
    Som kunne finne ut når vi får se den på kino?

    Ja, jeg veit det - internett. Men det teller ikke. Jeg skal se den på lerretet! :D
     
  2. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Dette må virkelig granskes. Er helt enig, lerretet er det som teller :) Det betyr ikke at jeg ikke skal se den 100 ganger på internett i tillegg ;)
     
  3. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    TFN rapporterer at England også får den med 'Ice Age', som har premiere der 22.mars (som i Norge).

    Skal vi tåle at den IKKE kommer hit snart også...?
     
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Vi får følge med og se om den er på Ice Age.
    *Krysser fingrene*
     
  5. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001

    Denne gangen er jeg nesten helt sikker på at vi får se Yoda slåss, det er hvertfall det alle spy rapportene tyder på!
    Noen sier vi får se ham med saber, mens andre rapporter sier han skal deflektere blått lyn(hvis det er sith-lyn er det rart siden så godt som ingenting skal kunne blokkere det).
    Uansett, JEG GLEDER MEG!!!
     
  6. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    holy makaroni plo_koon...SPOILER ALERT!!! det finnes egnet topics for spoiler intereserte...please bruk de neste gang...
     
  7. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    At Yoda skal slåss er noe Lucas selv sa allerede i 1999, men RESTEN av det Plo-Coon refererte er å betrakte som spoiler-materiale og det skal vi helst ikke ha noe av her! [face_plain]

    Uansett; oppfordringen står fortsatt -
    Noen som veit om den kommer raskt på kino? Eller om den blir vist på TV, slik som 'Breathing' ble?
     
  8. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Her er en merkelig detalj ---

    Den store kinosida i Norge er filmweb.no - og nå har den sida fjerna 'Attack of the Clones' fra lista over kommende filmer. Den har stått på 22.mai helt siden det blei annonsert, men nå er den borte... ?[face_plain]
     
  9. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Kanskje AOTC ikke kommer til Norge likevel ?
     
  10. Jedi_Yorkstah

    Jedi_Yorkstah Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 11, 2001
    Den står på trailer-siden da. Norge boikotter AOTC hadde vel vært i drøyeste laget. Kanskje Bondevik mener Shmis jomfrufødsel var blasfemiske ellernoe i den duren?
     
  11. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Du er inne på noe der.
     
  12. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    [face_horror]
    AAAHH!!

    Det får meg til å tenke på sånne folk som brenner Harry Potter og LotR- bøker.
    Det er ikke noe smart trekk å boikotte AotC, Bondevik vil trenge livvakt hvis han prøver seg. Det er sånt som får folk (ikke bare meg) i lynsje-humør ;)
     
  13. Jedi_Yorkstah

    Jedi_Yorkstah Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 11, 2001
    Her var det stille? Ingen andre som har sjekka ut traileren?

    'I hate it when he does that'
     
  14. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Wohooooo!!!
    Jeg har sjekka den ut! Og.. øh... forvirrende, må jeg si, men gøy!!!! Alle eksplosjonene, bygninger som kollapsa, krigscenene.. skjønte ikke så mye der, men jeg håper jeg skjønner mer når jeg skal se filmen.
    Uansett var den rå!
    :D [face_love]
     
  15. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Traileren var glimrende, rett og slett. Fantastisk, fantastisk
     
  16. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Den var på TV for en halv time siden, og jeg missa'n... :(

    En kompis meldte mens jeg var på vei hjem fra teater og skreiv at traileren kom på TV hvert øyeblikk. Jeg ringte sporenstreks tilbake for å be om at han tok det opp, og rakk å få med meg hans "ooooohhhh! aaaaaahhhh! åååååhhhh!" per telefon under siste halvdelen av traileren. Sukk. Var sikkert bra. :(
     
  17. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    oh exsqeeese me, angående spoilinga mi.
    Blir litt ivrig:p
     
  18. Darth_Cypress

    Darth_Cypress Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 14, 2002
    Er det en plass enn kan laste ned traileren da eller? Jeg sjekka ut starwars.com,men der måttte du registrere deg og det gikk ikke hos meg. Må få sett den traileren ass!
     
  19. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Jeg fant en link på Ain't It Cool News.
    Ellers kan du jo prøve Morpheus eller noe lignende
     
  20. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Kom den på TV???? :eek: :_|
    Hvor??
     
  21. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Stereo på NRK sendte den på mandag...

    Men fortvil ikke, Karoline ---
    Den kommer på kino snart! Yes, deres egen kjære Adali-Kiri har blitt insider med Fox :) og jeg VEIT nå at traileren er på veg ut til oss og at den skal opp på lerretene seinest fredag 22.mars! Det er ei knapp uke til nå! Aaaheeeee!
     
  22. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Og den norske delen av SW-fansen var utrooolig opptatt av ... vel, SW... [face_plain]
     
  23. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Hvilken film henger den på? Det hadde vært litt kult om den henger på Black Hawk Down :)
     
  24. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    I USA bestemmer filmselskapene i stor grad hvilke filmer som skal ha hvilke trailere, mens i Norge har de enkelte kinoene mest makt over dette. Fox KAN feste traileren til en bestemt film, men det tror jeg ikke de har gjort før. Altså er det best å spørre på den kinoen du ser film på.

    Jeg vil vel tippe at 'Ice Age', som har premiere neste fredag - 22.mars - er et bra tips. :)
     
  25. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Siste Trailer? Nei [Viking yoda] Det er et Andre [/Viking yoda].

    For sikkert Americanisk fans, men kanskje Norsk fan også. Er Walmart i Norge?

    --Joey

     
Thread Status:
Not open for further replies.