main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Sjove ting ved filmene.

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Cyberkarl, May 28, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cyberkarl

    Cyberkarl Jedi Youngling

    Registered:
    May 24, 2002
    er der nogen der har lagt mærke til nogle "sjove" ting/Fejl i filmene som f.eks.
    i ESB da Han Solo kommer ned i cabonit "fryseren" har han håndjern på men ikke da han kommer op. Så skriv dem her.
     
  2. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det har jeg.
    Da Anakin er inde hos Palpatine og Palpatine fortæller ham, at hen vil blive den største jedi, er der en "fejl".
    Palpatines stol (som i øvrigt er fuldstændig magen til Kejserens tronstol, bare lidt andre farver) har drejet sig en kvart omgang mellem to klip.
    Da de er ved vinduet peger stolen hen mod dem og når de går mit inde i rummet, peger den stadig mod dem.

    Det kunne jo godt være, at det var en "intelligent" stol, meeeeen.

    TK-254
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ow ha der er jo mange. I den nye film er der f.eks. en lille alien-jedi-knægt der skifter plads to gange da Obi-wan kommer for at tale med Yoda. Først står han på første række, så står han lige pludselig bagerst og så står han forrest igen. Han må være utrolig hurtig, eller også er der to "ham-skiftere" som Zam Wesell iblandt dem...........

    Hov det med håndjernene er forresten ikke en fejl. Det er svært at se men der er faktisk to Ugnaughts der tager dem af Han Solo lige før han sænkes ned.
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Min yndlings er nok der i ROTJ hvor Han gramser Liea på boob'en lige efter hun bliver pløkket i armen af en stormtrooper. Det er en af de få fejl jeg fant helt selv.
     
  5. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det er meget sjovt, hvis man lige lægger mærke til en fejl i en film, så jeg vil nødig spolere morskaben, men hvis I ikke kender den, så vil jeg lige gøre opmærksom på

    http://www.movie-mistakes.co.uk

    hvor man kan finde fejltagelser fra de fleste film. Men I skal, selv sagt, kun se på den, hvis I vil have ødelagt det sjove ved selv at finde fejlene.

    Paranorina, er du sikker på, at det er en fejl (i hvert fald fra Harrison Ford's synspunkt) :D
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg vil lige genoplive denne tråd da jeg kom til at tænke på noget da jeg så ANH sidste gang.

    - Hvor gør Luke og Han af deres tøj da de ifører sig stormtrooper udstyret? Tøjet kunne de måske have haft på indeunder den sorte dragt men støvlerne?!?! Nogle bud?
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Krede,
    Det har jeg faktisk også selv tænkt på. Og hvad med hans lightsaber? Hvor gemmer han den? Ingen sjolfe kommentare her tak ;)
     
  8. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Han har højst sandsynligt ikke sit våben med. Jeg vil tro han gemte (tabte) det på skibet.
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ok jeg mente bare han havde den hængede i bæltet på turen tilbage til falken, men efter lige at ha tjækket igen har jeg fundet ud af at jeg tog fejl.

    "Paranorina has been know to make mistakes.... From time to time" ;)

    Men ok, det med støvlerne er stadig et mysterium.
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    nå ja lyssværdet! Det er mildest talt lidt underligt - de kan jo næppe have planlagt at undslippe gennem affaldskakten og gemt støvlerne lige udenfor døren til affaldskværnen. Det var jo Leias idé at tage den vej.

    Men Paranorina, meld lige tilbage når du hart tjekket det med lyssværdet.
     
Thread Status:
Not open for further replies.