Skånsk fanfilm

Discussion in 'Sweden' started by Jedi_weaponmaster, Nov 26, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedi_weaponmaster Jedi Padawan

Tja alla unga star wars älskare.

Jag planerar att göra en liten kort fanfilm. Jag har gjort det för med min kompis men det är långt ifrån bra. Dels för att vi varit för få och dels för att han inte är så glad för star wars och inte gör saker ordentligt. Men nu tänkte jag på egen hand hitta ett crew och göra en film. Jag har inga kunskaper när det gäller att redigera. Så jag får hitta någon som kan göra det. alla som är mellan 14-18 år och bor i skåne är välkommna att få vara med, både killar och tjejer. Själv är jag 15. Jag har inte riktigt en story än, men tänkte att vi kunde arbeta ihop den själva. Jag kan inte mycket om film. Jag har inte ens en egen kamera. Jag hoppas att kanske personen som vill redigera kan ha det.

Jag hoppas att ni vill vara med, jag vet att det låter ynkligt men om ni verkligen gillar star wars tycker jag ni ska vara med för jag kan verkligen området. Om ni vill så kan ni maila mig på Glade_anton@hotmail.com eller adda mig på msn, samma namn. Jag vet att namnet är fånigt men skit samma. Jag är inte lika fånig
  2. TK518 Jedi Knight

star 1
    <html>
    <sarkasm>

wow... du vet verkligen hur man säljer in ett projekt till andra...

</sarkasm>
    </html>
  3. Zaphod Beeblebrox Jedi Master

star 4
    You're in for a bumpy ride. Trust me.
Thread Status:
Not open for further replies.