main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ska ni ha fler FF-möten?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Obi Anne , Feb 1, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Det lyder som en god ide Mr. Mundi.

    En FFDK frokost. :)
     
  2. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Jeg ved godt hvad den slags Spliff er, men jeg var ikke ikke sikker på du mente fjolletobak.

    -Mulacki
     
  3. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Jeg ved ikke havd jeg mener :p

    Hvilken betydning vil du ilægge det?




    DD - Spliffacious Spliff

     
  4. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Nu er jeg næsten sikker på, at jeg ikke kommer om lørdagen så:
    Hvornår skal vi mødes, hvor alle tager forskellige Star Wars ting med vi kan savle over, og så lige et par six-packs? :D
     
  5. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hvem kommer egentlig til Malmø om lørdagen med mulighed for at mødes derovre?

    Hvis I er med på ideen om samlet frokost, så forestiller jeg mig, at vi mødes ved ettiden, inde i hallen ved indgangsdøren. Så kan vi jo altid beslutte os for om vi skal gå et andet sted hen eller om vi skal prøve lykken i deres nye forbedrede spisested.

    Hvis der skulle være en enkelt, som ikke har været der før, så kan jeg sige, at man plejer at få et lille stempel på hånden, så det er ikke noget problem at komme og gå.

    Jeg synes ikke, at det skal være tidligere, da de jo først åbner 10.30 og man skal jo lige have tid til at gå rundt og kigge lidt på udbuddet først.
     
  6. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Skriv mig på lørdag, medmindre at jeg ikke har råd eller Saddam/Bush bomber mig... :D
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det kunne være at vi lige skulle opsummere hvem der skal med til Malmö? Hvornår og hvordan vi mødes osv. Skal man egentlig bestille billet i forvejen?
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg henholder til mit tidligere forslag vedrørende vores møde.

    Med hensyn til billetter, så plejer jeg bare, at købe den når jeg kommer derover. Der står også på propworld.nu at billetter købes på stedet.
     
  9. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Som sagt før, tror jeg ikke jeg kan være der lørdag :(
     
  10. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    En del av FFS kommer att vara i Malmö från 10.00, den andra delen kommer vid 11, mer är inte planerat för vår del. :)
     
  11. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Så er i da nået længere end os. :p
     
  12. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg er som nævnt tidligere kommet med et forslag til vores møde i Malmø.

    Det kunne være rart, om I enten kan sige "Det er en god ide - det gør vi" eller "Nej, det gider vi sgu ikke" og så komme med et andet forslag, som vi kan være enige om. Ellers ender det med, at vi render rundt derovre uden at få hilst på hinanden fordi vi ikke ved hvor og hvornår.

    Jeg vil dog godt lige slå et slag for, at jeg foreslog frokosten, fordi jeg synes, at kunne være hyggeligt, hvis vi havde en anledning til at tale sammen i lidt mere end to minutter for os selv - uden, at vi af den grund hænger på hinanden hele dagen ;)
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Enig Mr. Mundi! Hvis det her skal lykkes så må vi lige få sat nogle ting på plads...

    1. Hvem kommer?

    2. Hvornår/hvor skal vi mødes?

     
  14. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg kommer lørdag d. 26/4, og som allerede nævnt, synes jeg at en FFDK frokost kl. 13 er en rigtig god idé.
     
  15. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Tak JN327, det var rart med et reelt svar.
    Så er vi altså to til en FFDK frokost kl. 13 om lørdagen.

    Og for lige, at skære igennem, så vil det være rart, hvis alle gad at give et svar. Det er måske ikke den almindelige måde, at gøre det på, men jeg synes, at det kunne være rart, at vide om vi kan forvente flere end JN327 og undertegnede - og i så fald hvor mange.

    Det nytter ikke noget, at alle sidder og venter på at en anden svarer først, for så kan vi sidde her længe. Men det kan da være, at der kommer lidt skred i tingene når vi nu er to, som har meldt sig under fanerne.

    Jeg vil endnu engang sige, at jeg forventer ikke, at FFDK-frokosten vedtages. Men hvis du kommer derover, og hvis du vil mødes med os på anden vis end ved en frokost, så kom lige med et alternativt forslag - TAK.

    SÃ¥ for at opsummere:
    Svar ønskes:
    1. Ja, jeg kommer og vil gerne være med i en FFDK-frokost.
    2. Ja, jeg kommer, men jeg har lige et andet/bedre forslag til hvordan vi mødes...
    3. Jeg kan ikke komme. - Synd for dig, så ses vi måske en anden gang.

    Til slut vil jeg lige sige, at selv om tonen måske kan virke lidt hård, så er det skam skrevet i al fred og fordragelighed og med stort smil :D og glimt i øjet ;) . Jeg vil bare nødigt have, at vi forpasser muligheden fordi nogen ikke får svaret når nu lejligheden byder sig. :D ;)
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ow, jeg glemte helt selv at melde ud...doh!

    Jeg regner også stærkt med at komme om Lørdagen, og frokost kl. 13 er jeg helt med på.
     
  17. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg spiser med!
     
  18. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det vil sige, at status for mødet i Malmø foreløbig er:

    Følgende har meldt ud, at de kommer og ønsker at deltage i en FFDK-frokost.
    Jeg foreslår, at vi mødes ved stedets beværtning (og herefter skynder os at finde et sted ude i byen ;) ):
    JN327
    Krede
    Lord_Coras
    Mr_Mundi

    Følgende har tidligere i denne tråd meldt ud, at de ikke kan komme (man kan jo håbe, at det kan ændre sig):
    Darth Dane
    Paranorina
    TK-254

    Følgende har ikke meddelt om de har planer om at komme eller ej.
    (Navnene er taget ud fra hvem der har været aktive på boardet i den senere tid.)
    (Jeg undskylder, hvis dette ikke er korrekt):

    Darth-Floyd
    Darth_Malignent
    Darth Mulacki
    Jedi_Wannabee
    Lilu
    Mow-Adi_Jinn
    Skar Kjoil
    Snailwalker_DK

    - Og det kunne da være rigtigt fedt, hvis ovenstående har lyst til at komme og møde os andre!! :D
     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det er skam ikke fordi jeg ikek gerne vil møde jer, synes bare det er lidt langt at rejse når vi alle bor i Danmark aligevel.
     
  20. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    MÃ¥ske, men nu er det jo der conventionen holdes. Og netop det er jo et glimrende samlingspunkt.

    Men under alle omstændigheder, så kommer der vel flere møder. Men det må jo til dels være noget der kommer når vores CR er valgt.

    Jeg har i øvrigt fortalt Obi Anne om vores møde. Hun vil skrive det på når hun også skriver svenskernes møde på. Vi er jo stadig nødt til, at have holdt et vist antal officielle møder inden CR kan vælges og godkendes fra dem højere oppe i herakiet. For mit eget vedkommende betyder det ikke noget, at det kommer til at stå som nyhed/event. Det kunne måske oven i købet få andre danskere, som ikke gider at skrive i forummet, til at se, at der rent faktisk sker lidt i Danmark - Star Wars-wise. ;)
     
  21. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Hey, jeg vil gerne med. Kan i lige uddybe lidt om hvornår vi mødes og hvor?

    -Mulacki
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jamen dog, så er vi jo 5 nu.

    Med mindre nogen kommer med andre forslag, så mødes vi ved det "spisested", som er ved conventionen kl. 13.
    Personligt håber jeg dog, at vi indtager frokosten ude i byen. Af følgende grunde: Udvalget plejer, at være ret ringe, hygiejnen er næppe for god heller og desuden kan det være meget rart at komme lidt væk også, så man ikke bare går rundt der i 7-8 timer. Man plejer jo også at få et lille stempel på hånden, så det er ikke noget problem at komme ind igen bagefter. Jeg gjorde det selv sidste år, og som sagt, så var det faktisk meget rart, at komme lidt væk.
    Personligt regner jeg ikke med, at selve mødedelen bliver noget problem. Vi skal nok finde ud af, at 'vi er os' når der pludselig står 5 personer og kigger sig forvirret omkring. ;)

    Edit: Obi-Anne har nu skrevet nyheden på "FanForce Main". Hun har dog også skrevet, at vi bliver officielle, og at vi vil vælge vores CR ved denne lejlighed. Men det bestemmer vi jo heldigvis selv. Vi kan jo ikke bare vælge en CR hen over hovedet på dem, som ikke har mulighed for at deltage.
     
  23. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Tak mundi, det var ikke sådan at du havde et kort der viste hvor slagthuset ligger.

    -Mulacki
     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har lige "lånt" et fra svenskernes forum.

    [image=http://www.slagthuset.se/slagthuset/Kundcenter/Pix/Karta.jpeg]

    Som du kan se, så ligger det næsten lige ved siden af togstationen.
    Så det tager kun ca. 5 minutter at gå fra stationen til Slagthuset (10 minutter hvis du kravler ;) )
     
  25. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Tja, jeg kan jo prøve at hinke, se hvor lang tid det tager.

    -Mulacki
     
Thread Status:
Not open for further replies.