NYC, NY SNOW!?

Discussion in 'NorthEast Regional Discussion' started by cyranodb, Dec 20, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Benae_Quee Jedi Master

    Member Since:
    Nov 15, 2002
    star 4
    WHAT?! No Obi-Wan?! :p

    Here's Will now LOL
    [image=http://photos.imageevent.com/benaequee/snow/websize/SnowSleepy.jpg]
  2. citizenjohn Jedi Grand Master

    Member Since:
    May 4, 2001
    star 5
    Went shopping at noon. Stores were packed but not as bad as last night. My dad says were gonna shovel tomoorw.
  3. timbolton Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 14, 2003
    star 5
    See, my snow theory works ... want no snow, bring me back :p
  4. timbolton Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 14, 2003
    star 5
    I think I am a threadkiller [face_plain]
  5. Jedi_Samantha Jedi Master

    Member Since:
    Feb 15, 2002
    star 4
    In other news.. i was gonna venture out and pick up my boyfriend...

    ....but my car wont start.

    <TOS VIOLATION><TOS VIOLATION><TOS VIOLATION><TOS VIOLATION><TOS VIOLATION><TOS VIOLATION><TOS VIOLATION><TOS VIOLATION> YOU STUPID <TOS VIOLATION> CAR!!!!!
  6. BellaSabrina Jedi Master

    Member Since:
    Oct 13, 2002
    star 4
    I took some pictures of our street in the snow. I'll take more tomorrow too! We braved it and rode down the hill for some more provisions that we forgot last night.

    Kris, I love the fact that one of those bottles is "Vitamin Y." <3 Love it.
  7. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
    Sam, you need to talk to a priest about getting someone to perform an exorcism on that POS. LOL!
  8. Jedi_Samantha Jedi Master

    Member Since:
    Feb 15, 2002
    star 4
    LOL seriously! Either that, or I need a lumberjack to take an Ax to it.
  9. neeldawg66 Force Ghost

    Member Since:
    Mar 21, 2002
    star 8
    I'm your man if you need a someone to take an axe to it. I like breaking stuff. :p
  10. Jedi_Samantha Jedi Master

    Member Since:
    Feb 15, 2002
    star 4
    Come on over Tim! Your the next contestant on Kill Sam's Car!
  11. BellaSabrina Jedi Master

    Member Since:
    Oct 13, 2002
    star 4
    Sam, I think it's time to break the piggy bank or look into financing an automobile. That car has given you a multitude of headaches!
  12. Jedi_Samantha Jedi Master

    Member Since:
    Feb 15, 2002
    star 4
    Sam, I think it's time to break the piggy bank or look into financing an automobile

    Yeah it sucks... But i have no money in my piggy bank.. and unfortunatly, i cant afford to finance a car. *sigh*

    So until then, i must drive around my antiquated POS!


    Seems like its possibly the alternator. I havnt replaced that yet!

    Hopefully there wont be school on monday so i can get it fixed then, so i can get to school tuesday.
  13. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
    Philly can proudly claim credit for killing your trans. ;)
  14. BellaSabrina Jedi Master

    Member Since:
    Oct 13, 2002
    star 4
    Open up Sam's hood. It says:

    PHILLY WUZ HERE!

    And some random scribblings by Joe.
  15. cyranodb Force Ghost

    Member Since:
    Aug 26, 2001
    star 4
    Ahh...my old baby's hard to start on a cold morning but she seems to be running fine now.
  16. mikadojedi Force Ghost

    Member Since:
    Sep 25, 2003
    star 4
    Good morning all. I am at work Thank G-d I made it in to work safely. Anybody else?
  17. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
    It's snowing again down here.

    Lots of snow, freezing temperatures, strongs winds. Hmmm, I'm gonna go watch "The Shining". :D
  18. cyranodb Force Ghost

    Member Since:
    Aug 26, 2001
    star 4
  19. Jedi_Samantha Jedi Master

    Member Since:
    Feb 15, 2002
    star 4
    Yay for exploded car batteries!
  20. F16WarBird Jedi Youngling

    Member Since:
    Aug 5, 2004
    star 4
    Because Empire didn't have Jack Nicholson weilding an axe through a snow maze. ;)
  21. cyranodb Force Ghost

    Member Since:
    Aug 26, 2001
    star 4
    Ewww...sounds messy. Why did it explode??
  22. mikadojedi Force Ghost

    Member Since:
    Sep 25, 2003
    star 4
    Joe. At least Empire has Luke wielding a lightsaber in a snow cave. ;)
  23. Jedi_Samantha Jedi Master

    Member Since:
    Feb 15, 2002
    star 4
    Ewww...sounds messy. Why did it explode??

    Cause its my car...and my car LOVES to give me trouble RIGHT before i have to do something important... like drive to philly... or oh.. i dont know.. go back to school tomorrow.

    My cousins coming to get me.. were gonna play..

    LETS FIX SAM'S CAR!


    My pictures: http://imageevent.com/jedisamantha/theblizzardof2005

  24. cyranodb Force Ghost

    Member Since:
    Aug 26, 2001
    star 4
    Good luck fixing it. Shouldn't be too hard if you have to swap a battery. just be careful of any acid and stuff.
  25. Jedi_Samantha Jedi Master

    Member Since:
    Feb 15, 2002
    star 4
    just be careful of any acid and stuff.

    Yeah its everywhere.... *sigh*

    This should be fun... i'll report back later.
Thread Status:
Not open for further replies.