main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Spawn of Nille!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Paranorina, Sep 3, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det er min glæde at kunne meddele at Nille for nogle timer siden fødte en dreng! Jeg kender ikke til hverken længte, vægt eller navn men jeg tænkte I sikkert var interresede i nyheden, selvom hun har været inaktiv i længere tid :)
    Jeg skal hvertfald være den første fra FFDK til at sige tillykke! :D

    Jeg skal naturligvis nok holde jer opdaterede.
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg fik lige en sms med lidt mere opdateringer:
    Længe: 51 com
    Vægt: 3350 gram
    (Ikke at jeg nogensinde har lært, hvad standarten for vægt og mål er ved den slags)

    Navet er Toke og han fik 10 ud af 10 mulige i sundhedstjek! Så venter vi bare på han registerer sig på FFDK.
     
  3. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    :eek:

    :D

    Stort tillykke til Nille og velkommen til verden til Toke! [:D]

    HÃ¥ber at alt gik som det skulle...

    Glæder mig til at se nogle billeder.....!!!

    /edit: længde og vægt lyder fint...
    Det er lidt mindre end hvad jeg var da jeg blev født - men ok, var også lidt stor...
     
  4. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Også et KÆMPE TILLYKKE herfra - både til de stolte forældre og til Toke.[:D] [face_dancing] [face_dancing]

    Jeg er heller ikke nogen ekspert i mål og vægt på nyfødte, men af de fødsler jeg lige husker i familien, så er Toke's mål og vægt vist meget normale.


    Og tak til Par for at holde os opdateret.:)
     
  5. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Spawn of Nille [face_laugh]

    Også stort tillykke herfra :)
     
  6. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    takker...
    nå men må hellere finde et link til billeder så
    her er han så den lille toke

    han er et lille pjevs, men med en senere udregning er han faktisk også født 14 dage for tidligt (dog kun 8 dage fortidligt med termin datoen, men den opdagede vi at den var forkert)

    lige nu sidder han faktisk oppe ved mig og følger lidt med på skærmen (hvilket vil sige at den er farverig og derved interresant)

    men ellers er han et nemt barn og jeg kom hjem fra sygehuset før tid, standart er 4-5 dage på sygehuset for første gangs fødende, jeg tog hjem allerede efter 3 dage, og de kunne ikke komme med en grund til jeg skulle blive længere.
    vi får næsten lov til at sove om natten, da han sover næsten 4 timer i streg om natten. dog har han også nogle urolige nætter engang i mellem.
    han har travlt med at komme frem i verdenen og kan allerede holde sit hovede selv i lidt tid af gangen selv om det er noget de først skal kunne om et par måneder.
     
  7. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    vil bare oplyse at der er kommet nye billeder op under det før nævnte link. og hvor er det skønt når han sover 5+ timer af gangen om natten
     
Thread Status:
Not open for further replies.