main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Bøker

Discussion in 'Archive: Norway' started by Karoline, Jan 13, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Vist tusan skal jeg det, leste jo Ringenes Herre før den kom på bioduken (oisann et innslag av svensk der gett), da var det jo nesten så hardcore fans banka deg opp ved kinoinngangen om du ikke hadde lest boka. Men jeg respekterer at folk ikke vil vite noe om den så jeg driver ikke å snakker i hytt og pine om hva den handler om. Dessuten passer det finfint å få boka i mårra for jeg blir ferdig med episode I i kveld (ja, jeg har lest den før).
     
  2. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    *starter diskusjon med seg selv* (igjen)

    Nå var jo LOTR opprinnelig i bokform mens SW er film, dessuten kom LOTR boka ut 50 år eller noe sånnt før filmene. Da var det ikke så veldig mange som snakka om filmatisering av den.

    P.S.:Hvis du skriver noen spoilere fra boka her så skyter vi fjeset av deg og pisser på henda dine til dem oppløser seg.
     
  3. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Ja ja ja, slapp av litt. Jeg fikk boka i dag, sammen med soundtracket (nei, ikke fra samma sted). Boka er betydlig bedre enn TPM, og den var ikke dårlig den heller, lengre er den også.
    Tre kapitler før man kommer dit filmen begynner. Knall!
     
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Aner vi et hint av schitzofreni? :p
    Jeg hadde også lest LotR før jeg så filmen, men det er annerledes. Ved LotR var det boka som ble til film, mens ved AotC var det filmen som ble til bok. There is a difference.
     
  5. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    nemlig
     
Thread Status:
Not open for further replies.