main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Episode II i Imperial??????

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Jedi_Wannabee, Jul 28, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Ja, det er uhyggeligt at sådanne personer kan skjule sig på nettet og udgive sig for hæderlige mennesker.

    Det er en fin ting at advare de mennesker der bød på hans auktioner, men i følge eBay er det vist ulovligt. Bare så du ikke får problemer en anden gang, Krede.

    Jeg hørte en historie om at da ham det propjoe smuttede fra USA var der bunker af forme og effekter fra forskellige film tilbage i hans hus. En inden for filmbranchen snakkede med ejeren af huset og for de 3 måneders husleje der manglede fik han lov til at tømme huset for alle de gode ting.

    Jeg tror nok det var hans bedste handel i hele hans liv. Der var bla. en 100% originalt og skærmset (screenused) Robo-cop dragt...



     
  2. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Beam me up Scotty [face_mischief]

    I am game






    DD - Love & Laughter

     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Den fortabte søn er vendt tilbage. :)
     
  4. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    [face_laugh]

    Who me?

    *looks around*





    :p







    DD - Love & Laughter

     
  5. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Hvorfor har jeg ikke set den her tråd før?!
    Lyder totalt cool!
     
  6. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja jeg kunne kraftstejlme også godt tænke mig at se den digitalt, og jeg har mange penge :p
     
  7. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    UP

    Hvad blev der egentlig af det her projekt ?
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det holdte vi i går, fik du ikek vores invitation? :p
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Par, det var ondt... [face_laugh]

    Jeg tror projektet gik tabt i ROTK kø og andre ting. Wannabe har ikke nævnt noget om det siden.
     
  10. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Nu var det også mest for at redde tråden fra at blive lukket, jeg så at flere af de gamle tråde (på side 3 tror jeg) er blevet lukket :(

    Og, ja den var ond Par ;)
     
  11. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002

    *PUUUST PUUST*

    Puster lige støvet af dette Topic.

    Men..

    Jeg snakkede med Nikolaj om projektet i køen.
    Og de var nået lisså lang som før.. Så stadig på tegnebordet. Kan ikke huske hvad Nikolaj sagde de manglede at få på plads.. Men jeg vil da forhøre mig igen om det.. Men nu må vi se..

    Keep You Posted..
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Så stadig på tegnebordet [face_mischief]

    Fedt nok, tak for updaten. Det kunne være sjovt og ville helt sikkert forsøde ventetiden på ep.3
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Forhåbenlig kommer projektet bare op at stå FØR ep3 ;)
     
  14. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Der kunne det jo være at det blev en marathon i Digital udgave???? Altså Episode 1 + 2 i digital kvalitet.. Og hvis vi var heldige Episode III i digi kvali på en premiere..

    Keep on dreaming!!
     
  15. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg er rimelig sikker på der kommer en eller anden form for maraton når Ep3 kommer ud. Om de så viser PT'en før OT'en er så et godt spørgsmål. Jeg har svært ved at forestille mig de først viser Ep1+2 så den store præmierefilm Ep3 .... Og så lige 3 andre film bagefter.De genner nok Ep3 til sidst. Det kan måske også tænkes de kun viser PT'en?
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    At de kun viste PT'en på premiere-aftenen ville også være fint med mig. Så laver de sikkert et andet arrangement hvor alle 6 film vises i rækkefølgen 1-6 senere.

    Det ville også være cool nok hvis de kun viste ep.3 jeg er ikke sikker på at jeg ville gide og sidde og høre på folk buuhe af Jar-Jar gennem hele ep.1 eller sidde og småfnise under kærligheds-scenerne i ep2. Selv dem der kalder sig 'fans' er slemme til sådan noget, her i Danmark. Det lærte jeg under Matrix marathon'en. Gid jeg kunne lave force-choke på dem alle sammen.
     
  17. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    De såkaldte 'Fans' er de værste.

    De kan kun lide én film ud af fem (Episode V) og giver til nød et hilsende nik til en anden (Episode IV)
     
  18. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    De kan kun lide én film ud af fem (Episode V) og giver til nød et hilsende nik til en anden (Episode IV)

    Er der lavet mere end to ? :p
     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Helt rigtig Coras. Det er også dem der mener at de selv kunne have skrevet og instrueret PT meget bedre selv.... mmmm yeah right.... Det er sq lige før jeg ville foretrække at se den en uge senere, hvis folk skal opføre sig sådan.
     
  21. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg tror lige jeg må smide håndklædet i ringen ;)

    ESB er min favorit, tæt forfulgt af ANH. Men jeg synes da at PT er OK underholdning, de skulle bare ikke have haft den der Jar Jar joke med
     
  22. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har det ligesom Floyd. PT'en er ok men OT'en er klart at foretrække, af forskellige grunde.
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Misforstå mig ikke :) Det er ikke fordi jeg brokker mig over at folk har den holdning, jeg synes også selv personlig bedst om OT, og ROTJ er min personlige favorit.

    Det er heller ikke fordi at jeg synes at alle skal elske PT, det må de selv om. Men det er mere at folk opfører sig åndssvagt og kommer med tilråb, som til Matrix marathonen som pisser mig af, så kan man lige så godt skride i stedet for at ødelægge det for andre, som godt kan lide filmen. Og det værste er at de tror at de er berettiget til det, fordi de kalder sig hardcore fans.

    Man sætter sig heller ikke til at råbe til en teater forestilling, bare fordi man ikke synes om stykket, det er bare almindelig god opførsel det handler om. Og det ved jeg jo at du besidder Floyd. :)
     
  24. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg synes faktisk at det er ret fedt når folk klapper, første gang en af hovedrollerne er på skærmen, men at der bliver klappet og hujet af Peter Jacksons cameo i FOTR pisser mig lidt af.

    Men at råbe Spol for fanden er bare for langt ude
     
  25. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hvis de holder hele sagaen i træk og der er fanboys der råber ad Jar Jar vil jeg personligt synge en glad lille sang så højt jeg kan når deres elskede Boba Fett er på skærmen. [face_devil]
     
Thread Status:
Not open for further replies.