main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Galaxies !

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Jedi_Wannabee, Jul 7, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nirvana

    Nirvana Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 10, 2000
    Hvis ikke at jeg var næm til at blive træt af noget, ville jeg købe det her spil.
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
  3. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Act3 er startet i dag. :D

    All your Empire are belong to me!
     
  5. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det lort er mere bugged end på TestCenter. :mad:
    Koordinatoren giver waypoint til det øverste højre hjørne på Endor, Yavin IV eller Dathomir. Prøvet fra Mos Eisly, Mos Espa og Coronet og det hele er forkert. :mad:
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg tror jeg venter en uges tid med at prøve det så.
     
  7. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Hvordan kommer man ind i historien?
     
  8. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det er slet ikke bugget som jeg troede. Waypointet bliver ordentligt når man kommer til planeten.

    Jeg har snydt Jabbas folk.



    Du skal først finde en Rebel Coordinator. Jeg startede i Mos Espa.
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
  10. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Nu er jeg ikke nogen stor EU fan, men det kunne da være jeg fandt på at læse den en dag. (Den kan ikke være dårligere end Courtship of Princess Leia.)
     
  11. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    hæhæ... eu bøgerne er nu som regel ok... men den med leia der du nævner er nu også den dårligste... eneste der er fed ved den er beskrivelsen af hende som solo redder livet på og derved får planeten som tak... og det dårligste er at den er al for sukkerromantisk
     
  12. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg prøvede at blive artisan idag, så jeg kan komme igang med min kokkekarriere.
    Jeg skulle lave en mission hvor jeg skulle finde noget gas med en effeciency på 51. Hvad er det helt præcist jeg skal gøre der? Jeg troede jeg skulle finde et sted hvor der var mere end 51% af gas, men det var det ikke...
     
  13. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Du skal finde den rigtige gastype mindst 1024 meter væk fra hvor du tog missionen.

    Du skal bare stå og Survey hvor det er. Hvis du står på 50%, men kan se 51% eller mere på 'kortet' er det ikke nok.
     
  14. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    OG så har jeg fundet nogle noter til næste patch. Disse vil nok gøre TK glad.


    Professions: Chef
    -Chef Profession Revamp: The Chef profession has been completely revised in this patch. Chef food items now have a more interesting and powerful set of effects and buffs and more flexibility in experimentation.
    -New Chef Assets: Several food items now have custom art. There are also two new Chef hats and one new Chef apron creatable by Tailors.
    -Player Stomach: The stomach meters for food and drink now decay over a period of one hour. Each food item takes up a % of stomach space that may be determined by examining the item.
    -Food Effects: Food effects are no longer limited to stat modifiers. Food created by Chefs can now enhance skills, give new protections and enhance combat abilities. There are even foods for medics, entertainers, and crafters. Examining a food item will display what it does. Food created before the patch will be unchanged. We encourage all players to seek out and try the new foods!
    -Food Experimentation: Chef experimentation on food has been reworked. Chefs now experiment on four unique attributes: filling, flavor, nutrition, and quantity.
    -Filling affects the stomach usage of the food, flavor affects the duration of the food's effect, nutrition affects the effectiveness of the food, and quantity affects how many of the food the crafting attempt will yield.
    -Bio-Engineered Food Additives: The set of Bio-Engineered food components have been revised. Bio-Engineers can now create 3 intensities of component for each of the 4 experimental attributes (12 total).
    -A Chef can then use these components in his recipes through the additive slot. For example: a Bio-Engineer could make a "light nutrition component" and sell it to a Chef who uses it to enhance the effectiveness of one of their recipes. The impact of Bio-Engineered food components has been greatly increased.
    -Milking: Players can now milk certain herbivores. A 'milk' option will show up on their radial menu. You must be scent masked or concealed to milk. You'll have to figure out on your own what can be milked.
    -Drink Containers: Drink recipes now require a separately crafted container. As a Chef increases in skill, they will earn the ability to create new types of containers. The larger the container, the greater the yield of drink created in a single crafting attempt.
     
  15. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    JUHUUU!!!
    Det lyder da meget fedt!
    Jeg skal helt klart ud og malke en Krayt Dragon :D

    Jeg har aldrig fundet ud af det der med ens stomach. For man kan spise ting der ikke giver en bedre stats. Men hvad gør det så?
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Intet, det er helt i Star Wars ånden, folk æder en masse men skal aldrig på toilettet :D
     
  17. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Sørg for at du ikke malker hannerne. Det giver kun 1 unit Mælk. :p


    og så kunne i jo lige se Patch Notes. Jeg synes det lyder godt. Især den del med nyt loot fra missioner og Theme Parks.
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Yes det lyder fedt, endelig får vi vores Jabba og Rebel badges som vi har fortjent!!
     
  19. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Nu har jeg godt nok Rebel badge, klarede den efter de kom ud. Men jeg regner med at få dem genstartet. Jabba skal ikke slippe af sted med det lort han har givet mig. Og rebellerne er ikke bedre. "Det var godt du dræbte de fire stormtroopers, her er en Broken Datapad til dig."
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det er liiiige i underkanten, prøv en gang at se alt det loot Han Solo slæber afsted med i slutningen af ANH. Han har jo flere KASSER fyldt med goodies.
     
  21. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Måske er det derfor vi kun får ødelagt lort af dem. Han stjal det hele.
     
  22. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    [face_laugh]

    Det ser godt ud med de updates!
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Sidste del af Act3 er for svær. Har brug for meget hjælp.
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jamen jeg vil da gerne hjælpe dig. Bare sig til hvornår, jeg har nok tid i morgen.

     
  25. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg prøver i aften, men hvis det ikke lykkes vil jeg prøve igen i morgen aften.
    Må se at få skrabet guilden sammen...
     
Thread Status:
Not open for further replies.