main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Galaxies !

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Jedi_Wannabee, Jul 7, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ellers så prøv den gratis 14 dages prøveperiode, og se om det er noget for dig.
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg vil hellere gemme penge, så jeg har råd til Kredes computerspil :p
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Bare vent... [face_mischief] bordet fanger.
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg ville bare lige fortælle at når jeg skriver
    /CheckForceStatus
    får jeg beskeden
    You feel an inner glow. The Force is with you.
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Langt om længe hva'?

    Tillykke med det. Lige før jeg vil genoptage mit abonnement bare for at se dig svinge med lyssværdet.... Og det skulle ikke opfattes skummelt.
     
  6. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg er ikke Jedi endnu. Først skal jeg have besøg af en gammel mand og så til Dathomir og udvikle mine Force Sensitive færdigheder.
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Nåh ja, men det kommer vel på et tidspunkt regner jeg med?
     
  8. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det gør det nok. ;)
     
  9. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    You feel an inner glow. The Force is with you.

    Sjovt. Sådan noget plejer der at stå i de lykkekager jeg får.

    :p
     
  10. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    i mine står der: bliv klippet og få dig et arbejde.." eller noget ala det stod i min sidste lykkekage
     
  11. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har aldrig fået en lykkekage i hele mit liv :(
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ditto
     
  13. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    I dag blev jeg stoppet af en gammel mand på Arissi's Plains på Dantooine. Han sagde at han havde ledt efter mig længe. Min hånd gled langsomt ned mod min scatter pistol som altid hænger i mit bælte. Når man er Bounty Hunter lærer man at de få mennesker der vil snakke vælger at lade deres våben tale.
    "Hvad vil du, gamle mand?" spurgte jeg ham. Mit blik forlod aldrig hans hænder.
    Han kiggede alvorligt på mig og spurgte mig om jeg havde overvejet muligheden at jeg var Force Sensitive. Force? Jeg havde hørt om det. Noget om de gamle tider med de her Jedi folk. Jeg smilede lidt, men det kunne han selvfølgelig ikke se bag min hjelm. "Force," sagde jeg. "Du har vist fat i den forkerte mand. Jeg er Bounty Hunter, ikke Jedi."
    "Men det kan du blive," svarede han. "Jeg ser et stort potentiale i dig. Nu skal du se hvad jeg har."
    Han stak højre hånd ned i sin rygsæk og min pistol røg ud af sit hylster og pegede på hans hovede på under en brøkdel af et sekund. Bortset fra at jeg aldrig kom så langt. Jeg nåede rent faktisk kun at det op af hylstret inden den gamle grep fat om mit håndled med en lynhurtig bevægelse og hold mig fast med overmenneskelig styrke.
    Det værste var at han aldrig kiggede op fra sin taske for at gøre det.
    "Ah, her er den." sagde han stille og viste mig den smukkeste krystal jeg nogen sinde har set. Jeg blev helt lamslået og han gav slip om min arm.
    Han rakte den frem mod mig. "Tag den. Hold fast på den par dage og se om du ikke kan mærke en forskel. Hvis du ikke kan er jeg bare en senil gammel mand. Men hvis du kan," han stirrede på mig nu, "vil du opleve en styrke mægtigere end noget andet."
    Jeg tog krystallen fra ham, nærmest i en trance, og lagde den i min egen rygsæk. Han smilede til mig og løb så væk i retning af de gamle ruiner mod nord.

    Jeg kan ikke mærke nogen forskel...
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    oooh cool! Det lyder som om at du er på rette vej.



    Prøv eventuelt at putte den i bukserne! :p
     
  15. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    lykkekager smager også som pap med sukker i...

    coras det lyder cool
     
  16. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Pap? Du skal ikke spise sedlen, vel.

     
  17. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Efter flere dage uden at høre fra den gamle eller nogen anden angående krystallen og The Force havde jeg afskrevet det hele som en gammel tosses livlige fantasi. Jeg overvejde om jeg kunne sælge krystallen til en jawa så det ikke var en total fiasko.
    Dette tænkte jeg på en nat jeg gjorde mit arbejde - dræbe for penge - da jeg hørte en stemme: "Vi ved hvem du er. Overgiv din krystal og der vil ikke ske der noget," og frem fra mørket kom to mænd, en zabrak og en rodian, klædt i mørke klæder. Hver havde de en blaster rettet mod mig.
    "Hvad kommer min krystal jer ved?" råbte jeg, mens jeg forsigtigt afsikrede min Lightning Cannon. I stedet for at svare gjorde de hvad man kunne forvente. De åbnede ild mod mig. jeg sprang til siden og trykkede to hurtige gange på aftrækkeren. Det første skud ramte den ene i brystet. Den næste blev ramt midt i panden og var død inden den første ramte jorden.
    Jeg pakkede mit våben væk og gik hen mod mine overfaldsmænd for at undersøge hvad det gik ud på. Min første tanke var at den gamle havde stjålet krystallen og gjort mig til hæler. Disse kunne være Bounty Hunters. Inkompetente Bounty Hunters.
    Jeg undersøgte begge deres klæder men kun den ene havde noget andet en våben på sig. Et Datapad.

    Til: Alle Sith Shadow enheder
    Fra: Mellichae

    Den gamle er blevet set på Dantooine hvor han overbragte sin krystal til hvem vores netværk betegner som Coras Elo-Tan.
    Skaf krystallen til mig. Coras Elo-Tan er bevæbnet og skal behandles med yderste forsigtighed.
    Rapporter til vores midlertidige post på Dantooine efter succes.


    Dette vakte min interesse en smule. Disse mænd blev kaldt Sith Shadows, men det lød ikke rigtigt. Det jeg har hørt om Sith fra landsbyens ældste som barn handlede om onde væsner der ligesom Jedi ridderne brugte lasersværd i krig. Alligevel passede det sammen. Den gamle snakkede om Jedi (kunne han være en selv? de var jo uddøde) og historierne siger at der i flere tusinde år var et langt slag mellem Jedi ridderne og de onde Sith. Måske er historien ved at gentage sig.
    Jeg vidste at jeg måtte tage til den post der blev omtalt på deres datapad hvis jeg ville vide mere om Jedi, Sith og den mystiske Force...
     
  18. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Pap? Du skal ikke spise sedlen, vel.

    Jo hvis det er en Spiseseddel [face_laugh] [face_laugh] [face_laugh]





































    [face_plain]
     
  19. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    århh hvad gina spiller SW galaxies :p
     
  20. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Coras bør, igen, lære at se hvem der er logget ind, inden han poster....

    /me spiller ikke Galaxies (endnu, siger Coras)
     
  21. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    hæhæ.. skulle også bare træde i det :p
     
  22. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    argh, coras sig ikke 'lasersværd'! George Lucas siger det også, men hvad ved han også om star wars? :p
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Krde, du skal huske på at Coras figuren ikke kender meget til den slags.
     
  24. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg ankom til stedet på datapadet inden solen var helt fremme og så tre af disse såkaldte Sith Shadows sidde om et lille bål. Jeg skjulte mig bag et træ omkring 100 meter fra dem og overvejede hvad jeg skulle gøre. Jeg kunne selvfølgelig bare skyde dem herfra, de ville være døde inden de opdagede hvad der skete, men jeg var i legehumør.
    Først fandt jeg min kikkert frem og så nærmere på mit mål. To af dem sad sammen på jorden og snakkede og den sidste sad i en stol længere væk og læste et datapad. Officeren, gættede jeg. Jeg tog min lille droid frem og programmerede den. Normalt kan en Mousebot ikke gøre meget skade, men når man har installeret en bombe i den er det helt anden historie. Jeg sendte den af sted mod de to på jorden og styrede den om bag dem. Da den var under en meter fra dem trykkede jeg på en lille knap og droiden sprang i luften sammen med de to Sith Shadows.
    Officeren hørte naturligvis eksplosionen og løb ind i det lille telt han nok havde boet i nogle dage og kom ud med en stor riffel i hænderne.
    Jeg tog min pistol frem og skød ham først i øjnene og dernæst to gange i brystet. Nu var også han død.
    Jeg pakkede mine ting sammen og gik hen for at finde det datapad han havde siddet med. Først undersøgte jeg hans lommer og da det ikke gav resultat ledte jeg i teltet. Der så jeg det. I sin hast havde han bare smidt det ind så det var gået i stykker.
    jeg tog det med mig alligevel. MÃ¥ske kunne jeg redde en smule information.
    Jeg kom hjem til mit hus to timer senere og satte mig ved mit skrivebord. Jeg tog det smadrede datapad frem og begyndte forsigtigt at arbejde på det. Det var heldigvis ikke så skadet som jeg først havde troet og jeg kunne læse det meste af indholdet.
    Det handlede om en landsby på Dathomir der efter sigende skulle være et træningscenter for folk der er Force Sensitive. Der var også ordrer om at møde til angrebet på landsbyen.

    Nu står jeg i Coronet og venter på et skib til Dathomir...
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Fedest, the plot thickens... Lyder som om at du er tæt på et stort fremskridt nu. Får helt lyst til at genoptage mit abonnement, men de har sq nok slettet min figur.
     
Thread Status:
Not open for further replies.