Star Wars Galaxies !

Discussion in 'Denmark' started by Jedi_Wannabee, Jul 7, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina Jedi Master

star 4
    Har i forsten bemærket Coras nu har hele 2 kærlighederklæringer i sin signatur? :D
  2. Krede Jedi Master

star 4
    Ja nu har han kastet sin kærlighed på YodaJeff :p - det er ment som en provokation.

Synes at det er meget fedt at det bliver så svært at blive jedi, det er helt i filmenes ånd. Hvis det íkke var sådan, ville der jo ikke være andet end jedier der rendte rundt og slog på hinanden med lyssværd. Det kunne dog være fedt at blive Dark Jedi... Gad vide om Darth Vader modtager uopfordrede ansøgninger?
  3. Paranorina Jedi Master

star 4
    Spillet har fået en del kritik på det at blive Jedi. Der findes nemlig ingen nedskrevet formel på hvordan man bliver det, det må spilleren selv rode med. Man kan altså ikke "bare" ta en udannesle som Jedi, og vente til man bliver level 50 eller hvor meget det nu sq være inden man blev det.
    Man kan godt blive Dark Jedi men hvis det lykkedes bliver man dødelig, forsået på den måde at man IKKE respawner når man dør! Surt kurt.

Hvis jeg spillede det ville jeg nok være smugler. Handelsmænd er altid de rige i den slags spil + jeg ville få set mig omkring.
  4. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Jeg læste ellers et andet sted, at man ikke kan blive dark Jedi....endnu. Det vil komme i en gratis opgradering.

Jeg syntes også det er fedt, at man ikke aner hvordan man bliver jedi, for som Krede siger, så ER de meget sjældne. Og det at men ikke ved hvordan man bliver det, giver en ekstra spænding ved spillet som kan holde en kørende i endnu længere tid.
  5. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Det varer jo ikke længe før der kommer information på hele intronettet om hvordan man bliver Jedi. Men det kræver alligevel at man er Force sensitiv.
  6. Paranorina Jedi Master

star 4
    Jeg ved også at man på et tidspunkt når ens karekter er blevet stærk nok, skal vælge om man vil være på rebellerne eller emperiets side. Så en bounty hunter vil fks aldrig ku være helt neutral.
    Selv ville jeg nok vælge rebellerne, da der nok er flest der vælger emperiet. dette siger jeg uden at kende fordelene og ulemperne ved de forskellige sider.
  7. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Jeg ville umiddelbart tro, at de de fleste valgte rebellerne.
    Også fordi at hvis man er non-human, for man minuser til visse ting, hvis man har joinet imperiet.
  8. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Man kan vælge når som helst men man kan være neutral.

Joining a Faction

Being the height of the Galactic Civil War, the most exciting way to get into PVP combat is to sign up with a faction. You can join the Rebel Alliance or the Empire by talking with the appropriate NPC.

When you sign up with the Rebels or the Imperials, you get the choice of being a Declared member or a Covert member. Declared members can attack any enemies they see, and can be attacked by them at virtually any time. Declared members get some special perks, such as the ability to build faction-aligned structures.

Covert members cannot attack enemies outright, but they can assist members of their faction (healing them, for example). When a Covert member helps a fellow faction member, they reveal their alignment and become vulnerable to PvP attack by enemies for a short time period.

You can leave a faction after joining it, or move between Declared and Covert status, but it takes a fair amount of time to do so.
  9. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Nej, men er neutral fra starten og vælger senere når man har gjort sig fortjent til det.

The two warring groups in Star Wars Galaxies? are the Rebel Alliance and the Galactic Empire. You can join either side in the conflict. However, doing so requires a bit of work: you can' t immediately declare yourself an Imperial or a Rebel.
  10. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Men pointen er at man ikke behøver at melde sig til krigen. Jeg har tænkt mig at være neutral.
  11. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Det er rigtigt.

Jeg har ikke rigtig tænkt over det, men jeg tror det kunne være sjovt at være medlem af den ene eller den anden side.
  12. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Helt sikkert. Jeg gider bare ikke rende rundt og være bange for at der kommer nogle spillere og skyder mig. Jeg hader PvP.
  13. Paranorina Jedi Master

star 4
    Jeg ville også mene det ville være federe at være neutal hvis man kan det. Det giver mest frihed, da man ikke behøver tænke over om det man nu renderrundt og laver, gavner den ene eller anden part.

Hehe... Neutral Jedi :D
  14. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Don't underestimate the gray side of the force!
  15. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Man kan da godt være Jedi uden at tage side. Yoda var ikke med på noget hold.
  16. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Jeg har lige ringet til EB-games i Ballerup, for at høre om de havde Galaxies. De havde den ikke der, men sagde at de ville få den d. 15/8. Til gengæld sagde han at de nok havde den på Fisketorvet! Der kostede den normale 699 kr :eek: (jeg er ret sikker på jeg hørte rigtigt) og CE kostede 799 kr.

SÃ¥ jeg tror bare jeg bestiller min fra England, der hvor den blev sendt den 15/8.
    Og det vil jeg gøre nu! :D

Man kan jo altid fortryde hvis man finder et bedre sted..
  17. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Hvad står Pundet og Dollaren i for tiden?
  18. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Se her

Det underlige er, at priserne står i pund men man betaler i dollar.
  19. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Det lader til at det er ca. 50 kroner billigere på den side jeg fandt. Men så er jeg ikke sikker på om fragten er mere...
  20. TK-254 Jedi Knight

star 3
    jeg syntes bare altid det tager en milliard år for at tingene ankommer, når de er bestilt i USA.
  21. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    De her sagde 24 timer + 3-5 hverdage. Og $25 for forsendelse.
  22. Krede Jedi Master

star 4
    Jeg tror også at det er mest sikkert at bestille fra England. Dels er forsendelsen billigere, hurtigere, og du risikerer ikke at skulle betale moms og told...
  23. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Hello,

Thank you for contacting Sony Online Entertainment.

As of today there are no plans to bring a server live in Europe. This
    should change in the coming months, so please keep checking on this.
    You can go to www.starwarsgalaxies.com and check for updates on this.

Regards,

Geoffrey Kressel
    Sony Online Entertainment
  24. Jedi_Wannabee Jedi Master

star 1
    Ja jeg venter på at få mit nye grafikkort som var defekt retur.... Tror ikke jeg kan køre det på mit GeForce 4 MX400 kort..

Eller.. jeg tør ikke helt at tage hul på min 30 dages prøvetid...

Så venter MEGET spændt på mit Nye GeForce FX5600 med 256 MB DDR Ram..

Men nu må vi se hvornår jeg får det retur..

Men jeg vil nok også forblive neutral.. Have en Rum MacD !! :)

JW
  25. P-Nille Jedi Master

star 4
Thread Status:
Not open for further replies.