main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Tales, og andre tegneserier! Indeholder tegneserie spoilers...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth-Floyd, May 2, 2004.

  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Drag+Drop virkede for mig.
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hmm ja også her... Sjovt.
     
  4. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Flot tegning :)

    Nu ser jeg det, det er vist ikke lige den historie jeg omtalte tidligere, som du tænker på, men en af historierne fra "Star wars Bladet"... jeg tror historien hedder "Den Sidste Jedi", og Luke er forklædt som dusørjægeren Korl Marcus.... (eller noget i den stil)
     
  5. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    men vi ved jo alle hvem der kom med den geniale ide at du skulle lave en jedipirat :p
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tak Floyd,

    okay fedt, så er det nok ikke mig der er helt skør. Jeg kunne bare huske at Luke rendte rundt med klap for øjet og store pirat støvler.
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det er faktisk et af mine nye yndlingskredebilleder. Nu skrev jeg det her istedet for at lave en kommentar :p
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    hæ hæ, snyder :p Men takker mange gange [:D]
     
  9. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    det er nok også en af mine... :p
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he, må hellere lige nævne at den helt og holdent er baseret på Nilles idé.
     
  11. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Den er god nok, nu har jeg fundet bladet, og det er i Star Wars Bladet nr 2 fra januar 1984 at Luke optræder forklædt som dusør jægeren Korl Marcus

    [image=http://www.angelfire.com/scifi/swfigs4/BountyHunterLukeReal.jpg]

    [image=http://www.angelfire.com/scifi/swfigs4/BountyHunterLuke1.jpg]

    Edits, forbandede mark up koder..... :mad:
     
  12. Lupus_Ignis

    Lupus_Ignis Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 20, 2003
    Det er en fed historie!
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Sejt! Tror faktisk jeg har den historie i et af mine gamle Marvel blade.
     
  14. Lupus_Ignis

    Lupus_Ignis Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 20, 2003
    Jeg har den i alt fald i et af mine... Har ikke lige min seriesamling her, så jeg kan give nummeret - Mine 7-8 hyldemeter tegneserier ligger hos min moder.
     
  15. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Star Wars bladet (DK/januar 1984) nr 2 eller Marvel (US/juli 1981) nr 49 :cool:
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Yeah - Star Wars Tales tager en ny drejning til det bedre!

    Fra SW.com:

    With issue #21 of the Star Wars Tales, the saga-spanning anthology series takes a bold new storytelling direction. In the past, the series has been a collection of tales told outside continuity, with no strong indication as to which elements were part of a larger Star Wars whole and what stories were completely removed as fanciful exploration of "what might have been."
    Starting issue #21, more stories will be told as part of the growing Star Wars expanded universe, denoted with era symbols to indicate where they fit in the timeline. These stories will be longer, more sophisticated, but will still feature a diverse range of writing and illustrating talent.

    Here is a sample of one of the stories. In "Nomad," writer Rob Williams and artist Brandon Badeaux team up to bring you the story of Darca Nyl, a Jedi wandering the galaxy's Outer Rim hunting for revenge and hiding a deadly secret.

     
  17. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Ja, jeg har også læst det på Dark Horses hjemmeside.

    Det bliver spændende og læse "de nye Tales".

    I nr 20, på sidste side, står der at de vender tilbage med "new Tales to september", men indtil videre er der ikke kommet noget. :(

    I det hele taget synes jeg at udvalget/mængden af SW tegneserier er blevet ringere på det sidste!

    Er forresten begyndt at købe "Empire" og "Republic" i de tynde hæfter, men jeg burde nok vente til de kommer som TPB i stedet for....
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Den 20 Oktober udkommer #21 af Tales - så det kommer nok et dage senere hos Fantask.

    Empire serien er ganske god specielt de første 4 numre om et forrædderi i Imperiet, var ret spændende.
     
  19. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Så har jeg købt Tales nr 21, og jeg må sige at standarden er hævet væsentligt. Men to historier (som tilsyneladende har et fedt plot) der fortsætter i næste nummer, det er næsten for meget, og den tredie handler om Yuuzhan Vong Imperiet (Nye Jedi Orden), så endnu engang må jeg sige at kvaliteten af historierne skuffer mig..... (gad vide om jeg nogensinde bliver klogere??!)
     
  20. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg sidder lige og læser i Superman nummer 35 fra 1981.
    Sammen med Supergirl er der en historie der hedder KRIGSKLODEN!
    Krigskloden er en enorm, kunstig sattelit der kan rejse gennem rummet, udstyret med våben der kan knuse hele planeter.

    Hvor får de det fra?
     
  21. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Battlestar Galactica?

    :p

     
  22. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Lyder som et fedt blad!
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det er et fedt blad. Jeg kan dog bedst lide historierne med Batman.
    Grønne Pil, Grønne Lygte og Atom siger mig dog ikke noget.

    Batman r0xx0rz!!!1!11!1111
     
  24. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Nu har jeg lige fået et nørdtilbagefald, og investeret i endnu et par TPBs fra Fantask, bla Star Wars Empire volume two: Darklighter.

    Den handler om Biggs og hans første kontakter med rebellerne. Fed fed historie, man ser bland andet Luke og Biggs sidste møde på Tatooine og Camie og Fixer, som den opmærksomme Star Wars nø... ekspert ved er klippet bort fra den oprindelige film.

    Nu er jeg spændt på hvad tidshorisonten siger, det har altid været noget jeg har undret mig over ved Stjernekrigen. Det hele går så hurtigt for Luke og co, men Biggs skal nå rigtig meget på meget kort tid....
     
  25. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    SÃ¥ til dagens positive oplevelse....

    Jeg er ved at rydde op før en forestående flytning og opdager at jeg har købt den samme SW TPB to gange :eek:, ovenikøbet uden at have læst nogen af dem.... så da jeg alligevel skulle i Fantask og hente SW Insider tog jeg den ene med i håb om at jeg kunne bytte. Jeg forklarede Morten i Fantask om situationen og han svarede kort: "Vil du have pengene tilbage?" "Øhbøh, jeg har ingen bon, men hvis jeg bare kan bytte til noget andet er jeg glad" fremstammede jeg, lidt overrasket over hans svar. Det er en service som man ikke er vant til ret mange steder synes jeg. Normalt kan man kun få byttet (og penge tilbage i særdeleshed) hvis man har en bon.

    Synes lige jeg ville benytte lejligheden til at rose Morten "Marvel" Søndergaard/Fantask for denne super kundepleje (selvom det er i bagatelstørrelse...)

    Og jo, jeg fik også købt lidt ekstra tegneserier ;)