main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Tales, og andre tegneserier! Indeholder tegneserie spoilers...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth-Floyd, May 2, 2004.

  1. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Nice.
    Køber du så meget derinde, at han kan genkende dig, så det måske er derfor. Eller var der "bare" super-duper-ekstraordinær-ekstremt-god-kundepleje?
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Wow, det kalder jeg service :) Og lidt ekstra tegneserier skal jo også til.

    Hvor mange gange om dagen tror I foresten Marvel Morten bliver sammenlignet med Comic Book Guy fra Simpsons?
     
  3. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Det er nok en kombination. Jeg køber da en del, men jeg tror nu ikke han kan huske mig fra gang til gang.

    Jeg ved jo selv hvor svært det kan være at genkende kunder, også selvom de har købt meget. Jeg genkender som regel ansigtet, men lige hvad og hvor meget vedkommende har købt tidligere kan jeg kun huske i sjældne tilfælde.

    En gang overraskede han mig godt nok. Jeg kom forbi Fantask for at høre om en bestemt tegneserie jeg havde bestilt var kommet hjem, og han slog op på computeren og fandt varen uden at spørge om mit navn?! Det var først på vej ud til bilen at jeg opdagede at jeg havde glemt at tage mit navneskilt af....

    Tja Para, jeg lavede lige et Google billede søg, og jeg kan da godt se visse ligheder mellem Morten og Comic book Guy.... :D
     
  4. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Heh
    "Comic Book Guy" = "Morten Søndergård"

    Han burde jo nærmest gå rundt med en bluse, hvor der stod "Comic Book Guy".


    Hmm, hvis det generelt er svært at huske kunder, så har jeg nok handlet for meget hos Video Netto. Navne er ikke aktuelt, så det må være ansigtet, men ofte så ved den ene af dem hvad jeg skal have inden jeg har sagt noget. Og hvis jeg har købt en populær udgivelse et andet sted (på grund af pris eller andet), og jeg så kommer derind kort efter alligevel, så har han spurgt om jeg ikke også skulle have pågældende film.

    Jeg må dog indrømme, at jeg ikke rigtigt ved om det hovedsageligt baserer sig på, at han synes, at alle bare skal købe de populære udgivelser.
     
  5. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Ruller de ikke den røde løber ud når du besøger dem?
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Nej. MÃ¥ske burde jeg klage over det.

    Den røde løber, det er Imperial, og der har du jo selv været med nogle gange.:p
     
  7. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Sad lige og læste i et Anders And blad i eftermiddags :)

    En af historierne hed: "Et Rumeventyr"! Mickey vandt en lodtrækning om at blive statist i den næste "Stjernekampfilm" (vinder nummeret var desværre ikke 1138, men 2468)....

    Man ser en filmplaket: "Stjernekampen XIX - Klovnernes Angreb"

    Instruktøren hedder "George Tucas" og han har kopieret det patenterede lyssværd fra "Tatootek A/S" (fra planeten Fuptua)

    En replik fra Mickey: "Se! Det er skovkulisserne fra Stjernekampen VI, Bænkebiderne vender tilbage!"

    Et af rumskibene hedder "Hundredeårshøgen" og det ligner sørme også noget vi kender!

    Chewie, Artoo og Threepio har også en cameo.

    Dagens optur :)
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Haha! "Klovnernes Angreb" [face_laugh]
     
  9. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    lidt lige som anders and bladet parodi på ringenes herre... tror den hed sværdenes herre eller sådan noget. med andersine som arwen osv
     
  10. Lupus_Ignis

    Lupus_Ignis Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 20, 2003
    Nil> den historie er en af de DÅRLIGSTE jumbobogshistorier, jeg har læst.
     
  11. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    jeg sagde heller ikke den var god... kunne bare huske den
     
  12. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Når I refererer til Anders And-blade, så kunne I godt lige tage at oplyse årgang og nummer på bladet/jumbobogen, så man har en chance for at finde den frem til et gensyn.
     
  13. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Nr 8 - 24 Februar 2005 - 57. årgang side 18 til 27.

    Historie: Stefan Petrucha / Tegning: Euclides Miyaura.

    Jumbo historien kan jeg også godt huske, men skal først lige finde eksemplaret frem for at skrive nummeret....
     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    UPS, er den så ny? Damn den pokkers hukommelse.
     
  15. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Sådan går det når man bliver gammel....

    Så er der tre ting man ikke er så god til mere:

    Man husker ikke så godt!

    Man hører ikke så godt!

    Og

    Man h??...!!! husker ikke så godt......
     
  16. Obi-Thomaz

    Obi-Thomaz Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 20, 2005
    Darth-Floyd -> Sad også og læste det for nogle uger siden og blev dejligt overrasket over at de havde det med! :)

    De plejer kun, når de endelig har det, få og små referencer til SW, men denne historie var jo bygget over SW!!!YAY!!!
     
  17. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Så er tegneserie"nørden" snart på vej til staden for at hente hans månedlige ration af Star Wars tegneserier. Så vidt jeg kan se så ligger de sidste to numre af ROTS til mig, men jeg må nok vente lidt med at læse dem. :)
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg har den også liggende derhjemme på hylden.. :D bare en uge endnu! Så skal den læses!!!! YAY! Hvorfor køber du dem egentlig som løse hæfter, når den også er udkommet som TPB?

    Jeg synes forresten at de nye Star Wars tales er blevet MEGET bedre! Mere seriøse historier, der passer bedre ind i Star Wars canon kontinuiteten.

     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    TPB'er er lækre. De er tegneseriernes svar på Box-sets [face_love]
     
  20. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg abonnerer på "alt Star wars" hos Fantask og så havde de lagt de to første numre af ROTS tilside til mig mens jeg var ude at rejse. Da jeg kom for at hente mine blade var TPBen udsolgt så jeg valgte de løse hæfter nu da de alligevel havde gemt dem til mig. Men jeg kommer nok til at købe TPBen også :D

    Med hensyn til Tales, så kan jeg ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om dem. Jeg savner faktisk lidt de lidt "skæve" historier. Som det ser ud nu, kunne historierne ligeså godt være en del af "Republic" eller "Empire". Og så stopper Tales med udgangen af 2005 :(
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    :) Fair nok, jeg måtte også bestille min gennem amazon.co.uk. wauw.. abonnement på alt star wars?! sejt! Det er da pænt mange tegneserier!

    Ja, de skæve historier forsvundet, synes også at de godt kunne have beholdt et par af dem i hvert nummer... det var bare irriterende når et nummer kun bestod af den slags komiske historier.

    Lucas Marangons 'Marooned' i 20 eller 21 var dog fantastisk god... er vild med hans tegnestil og fortælle måde.

     
  22. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Ja det lyder voldsomt med alt Star Wars :)

    Jeg abonnerede på Empire, Republic og Tales men fandt så ud af at der kom enkelte serier og oneshots som jeg så ikke fik.

    I gennemsnit kommer dre vel 3-4 blade om måneden.

    Det er faktisk først for nyligt jeg er begyndt at abonnere. Før købte jeg bare TPBs efterhånden som de udkom, men faldt for historierne i Republic, så her mådte jeg bare have dem efterhånden som de udkom.

    Normalt har jeg kun interesseret mig for perioden omkring og efter OT og Tales Of Teh Jedi perioden, men historierne med Quinlan Vos (Republic) er virkelig gode. Serien Empire derimod har skuffet en del, men lige nu kører der en serie som har forbindelse med unge Anakin. (Battle of Jabiim/Shadows of their fathers)
     
  23. Obi-Thomaz

    Obi-Thomaz Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 20, 2005
    Køber mest Tales bladene (ikke Tales of the Jedi, men normale) og elsker at læse dem. Læser nu også ROTS og dem der kommer med, som General Grevious. Har 3-4 Republic og nogle Empire, nolge One Shots og så of course Insider blade (der nu ikke lige er tegneserier)
     
  24. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Anders And & Co fortsætter med Star Wars referencer :)

    Hvor mange tror i fangede den med kanelsneglene? ;)


    [image=http://i5.photobucket.com/albums/y194/Floyd1138/Star%20Wars/andersandsw.gif]

    Jeg skal også se at få købt den nye Jumbobog, den skulle vist også have mange SW refenencer.
     
  25. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Goddag, goddag allesammen.

    Kiggede lige forbi og så spørgsmålet om yndlings tegneserie. Det må nok for mit vedkomne være Crimson Empire, synes historien er fed. Udover det er og la' nu vær med at grine, mega "Elverfolket" fan. Jeg har læst dem siden jeg var lille og jeg synes de er vildt fede, men det skal være den gamle serie. De nye er alt for grimme og historien passer ikke ind. Ved ikke om der er andre der læser dem.

    -Malignent.