main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Star Wars Tegneserier

Discussion in 'Archive: Norway' started by Ooshati, Nov 30, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ooshati

    Ooshati Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 18, 2002
    Noen som har, eller har lest noen av de mange Star Wars tegneseriene som er blitt laget?

    Kjøpte en hel serie for noen år tilbake i butikkene. Først kom tegneseriene til episode 4-6, så fortsatte den med en serie som heter Mørkets Imperium, og Mørkets Imperium II, det er noe av det råeste jeg har lest og bladd i...etter at den serien var ferdig, kom det ut hele serien til Shadow of the empire(mellom episode 5 og 6)...

    Jeg har også 3 gamle tegneserier fra 80-tallet, som jeg kjøpte på FRETEX en gang, de er også ganske kule, med masse info(blant annet stod det at Boba Fett en gang var en Soldat i en Lifeguard troppe til Keiseren, og alle hadde samme drakt som Boba Fett)...

    I Skien var det en spill/film/osv. butikk som het GameWorld, der var det til salgs tre blader av mørkets Imperium(ikke komplett) til en skikkelig stiv pris, husker ikke eksakt, men tror det må ha vært mellom 200-300kr, lurer på hvor mye hele serien(komplett og i god stand) er verdt da?....
     
  2. dartherik

    dartherik Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 2, 2002
    Jeg har redemtion og the golden age of the sith.. begge ganske så stilige blader.. viser hvordan det var før i tia, med en veldig egyptisk stil...

    Har bestilt the sith war som omhandler Exar Kun(personen som skal være den onde i min fan-film).

    Er enig med deg når det gjelder dark empire.. ufattelig bra..
     
Thread Status:
Not open for further replies.