*** Starwars Fleet Commander ***

Discussion in 'Poland' started by Loru, May 25, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    Chcialbym sie zwrocic z prosba o pomoc do wszystkich maniakow Star Wars. Jestem wlasnie w trakcie tworzenia strategicznej gry bitewnej Fleet Commander. Jak sie mozecie domyslic, gra bedzie osadzona w swiecie Gwiezdnych Wojen. Jakkolwiek mechanika gry jest juz gotowa to do napisania kompletnego podrecznika potrzebuje opisow - nie chce zrzynac z oficjalnych zrodel. Je?li macie czas, ochote i chcecie byc wpoltworcami to potrzebuje nastepujacych opisow (po okolo 15 zdan):

    Imperium
    Rebelia / Nowa Republika,
    Hapanie
    Ssi-rukowie
    Yuzhanie
    Piraci

    Wszystkie te organizacje znajda sie w podreczniku glownym jako dostepne strony do grania.

    Wszelki materialy nadsylajcie moj adres mailowy:
    loru01@wp.pl

    Pozdrowienia -
    Cmd. Lorus Antares

  2. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Zarazm zaraz.... a co to za gra? cos jak RPG? na zywo? hmmm? :)
  3. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    Poniewaz nie wszyscy wiedza o co chodzi zamieszczam tekst ze strony Battlefleet Gothic. Gry o podobnych zalozeniach: walka statkow w przestrzeni, choc osadzona w innym swiecie.

    Battlefleet Gothic is the game of spaceship battles in the dark future of the 41st millennium. Huge fleets of enormous starships engage in ship-to-ship combat among the darkness of the galaxy in a struggle for the domination of the Gothic Sector! All the action takes place on your tabletop as you match wits and skill against your opponent.

    You can command a valiant fleet of the Imperial starships in the name of the Emperor of Mankind or an insidious horde of Chaos heretics whose only purpose is to subjugate and destroy all they encounter to sate the dark desires of their foul gods. There are also other races involved in the conflict, like the enigmatic Eldar, the crude and brutal Orks, the ancient and frightening Necrons, and many more. Whatever force you choose to command, you are in control of a million tons of awesome, warp-drive-powered fury cutting through the void of interstellar space! Though your weapons are powerful and your crews are prepared, it is only your cunning and leadership that can drive them to victory. Do you have what it takes to travel to distant sectors to do battle in the cold wastes between the stars?



    Dla ciekawych jeszcze link

    Link
  4. navar Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 25, 2003
    star 2
    Z mila checia bym tobie pomogl ale w obecnej chwili jestem zajety innym projektem zwiazanym tez z flota.

    Ale jak bede mila czas wolny to sie zwroce z pytaniem: "W czym moge pomoc?" :D
  5. ShedaoShai Jedi Knight

    Member Since:
    May 17, 2004
    star 2
    Opisow? Czy chodzi o opis typu "Imperium galaktyczne powstalo 20 lat przed BY z resztek Republiki. Wladca zostal Imperator Palpatine..."?
    Jesli tak, to mogê w czasie wolnym zrobic ze dwa-trzy opisy. Tylko najpierw, niech autor skontaktuje siê ze mn¹ pod numerem gg: 1469222 albo mailowo: shedaoshai@op.pl, bo chce sie najpierw przekonac, czy ta ma jakies szanse powstania, bo nie bede tracil czasu na darmo.
  6. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Hmm brzmi ciekawie :D Loru a dokladnie jak w to sie gra. Poniewaz swiat gier RPG jest dla mnie obcy, to cos chcialbym wiedziec :p
  7. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    No wiec Jag, nie jest to gra RPG. Bardziej przypomina ona gre Aerotech lub tez jak juz nadmienilem Battlefleet Gothic. Skrotowo moge ja opisac w nastepujacy sposob.
    Gracze poslugujac sie podrecznikiem skladaja 2 floty o rownej wartosci punktowej (kazdy statek kosztuje pewna ilosc punktow). Nastepnie wybieraja scenariusz i rozstawiaja zetony/modele na plaskiej powierzchni o zadanych wymiarach. Trzymajac sie opisanych w podreczniku zasad naprzemiennie przesuwaja zetony (statki) i wymieniaja ogien, wystzeliwywuja mysliwce i promy szturmowe (ogolnie rzecz biorac walcza). Kostki sluza do okreslenia skutecznosci strzalow (trafienie, przebicie) oczywiscie biorac pod uwage takie cechy jak celnosc strzelca czy tez wytrzymalosc kadluba i oslon statku. Gra toczona jest w turach, a do mierzenia zasiegu broni i ruchu uzywa sie miarki calowej.
  8. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Ciekawe. :D Zagralbym sobie partyjke. Z tym iz nie ma mnie w wawie :( :_|
  9. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    Raport z postepu prac:

    Zakonczone 50% opisu zasad.
    Pozostaly tylko walki kolowe i abordaz

    Calkowicie gotowy algorytm tworzenia statkow.

    Gotowe opisy dla piratow, ssi-ruuk'ow*, yuuzhan vong*

    * - dzieki Shedao Shai

    Gotowe statystyki nast. statkow:
    Imperium: ISD, VSD, Lancer, Carrack, Interdictor, Tie Fighter, Tie Interceptor, Tie Bomber, Assault Gunboat.
    Rebelia / NR: Nebulon B, MC-80, Corellian Corvette, X-Wing, A-Wing, Y-Wing, Millenium Falcon, B-Wing
    Konsorcjum Hapes: Battle Dragon, Fregata Nova.

    Zarowno podrecznik z zasadami jak i poszczegolne floty beda dostepne w postaci PDF. Premiera - Alderaan 2004

  10. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    :D Swietnie, nie moge sie juz doczekac :D Bede Wielkim Admiralem ;)
  11. _DantE_ Jedi Knight

    Member Since:
    Sep 30, 2003
    star 1
    A moze bys Loru przygotowal jakas krotka prezentacje systemu na spotkanie?
  12. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    zobaczymy co da sie zrobic. Rozpisze jakis pojedynek ale do floty beda naprawde male z uwagi na wielkosc stolow i nie gotowe jeszcze zetony.
  13. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
  14. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Jag nie przejmuj sie:) me neither ;(
  15. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
  16. Kirtan_Loor Jedi Knight

    Member Since:
    Jul 1, 2003
    star 2
    Wracajac do tematu ;)

    Loru przeslalbys moze probke twojego pomyslu na maila;)?? [demo:p]
  17. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Juz widze figurki spakowane zipem :D
  18. Kaczor Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 20, 2003
    star 2
    Pytanie do Loru: czy mozesz powiedziec cos wiecej o tych opowiadaniach ktore mam napisac? Jak dlugie maja byc? A no i w jakim okresie dzieje sie ta gra (musze przeczytac pakt na Bakurze zeby nadrobic informacje o tych jak im tam jaszczurach i ich statkach) a jesli chdzi o Yuuzhan to jestem zielony (do czasu)
  19. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    Jesli chodzi o Yuuzhan i Ssi-Ruukow to mam juz opisy

    Potrzebuje reszty: Rebelia/NR, Imperium, Piraci, Hapanie
  20. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    A Chissowie....??? Czemu nie CHISOW ?????!!!!!!
  21. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Bo z Chissanskich okretow znamy tylko szponostatki :p
    Mysle, ze Loru zrobi kiedys dodatek ;)
  22. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    Jak tylko cos wiecej bedzie wiadomo o Chissach to sie zrobi dodatek. :D
  23. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    Raport z postepow:

    Polepszylem mechanizm obliczania uszkodzen. Dzieki temu czas pojedynczej bitwy ulegl znaczacemu skroceniu.

    Zakonczono beta-testy mechaniki gry.

    Gotowe rozpiski statkow dla Imperium oraz Rebelii/NR.

    Obecnie przygotowuje zetony i scenariusze.



  24. ShVagYeR Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 22, 2003
    star 3
    Przy Hapes warto tez wspomniec bombowce Hetrinar i mysliwce MiyTil. :)
  25. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    Shvagyer - jakbys mogl przyblizyc mi nieco te mysliwce i bombowce to bylbym bardzo wdzieczny - chodzi oto jak sa szybkie, zwrotne, jakie maja uzbrojenie itp. Moga byc dane wzgledne np. w odniesieniu do Tie albo X-ow
Thread Status:
Not open for further replies.