main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Suomalaiset!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Cloned_Sidious, Feb 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Mä ajattelinkin, että se on aika tutun näköinen. Kiitti tiedoista! :p

    Eihän sen tietenkään oo pakko jäädä arvoitukseksi :p

    Jippii, viiminen kunnon koeviikko alkaa huomenna. Sit ens jaksos mulla ei olekaa enää ku vaa 9 viikkotuntia :p
     
  2. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Ole hyvä vain. *Jättää kumartamatta.*

    Noin on varmaan sitten parempi. :p


    Eli minkälaisten väylien kautta sen voisi saada selville? :p

    Meillä on viimeinen koeviikko vasta juuri ennen joululomaa, ja ensi jakso (joka alkaa tammikuussa) sisältää minulla 24 viikkotuntia. Jippii todellakin. :p

     
  3. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Eihän kumartelusta mitään haittaa ole, kunhan se ei oo missään ivailu mielessä :p

    Hmmm... Sitä pitää ehkä vielä miettiä :p

    Montako kurssia sulle sitten yhteensä tulee?
     
  4. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    No ei nyt mitään ivailua ainakaan. :p

    Ihan rauhassa. :p

    Jonkin verran on jäänyt hyviä kursseja käymättä, lähinnä sen takia että ne ovat aina olleet päällekäin jonkin muun kanssa, eikä viitsisi kovin montaa itsenäisenäkään suorittaa (yhden olen). Alunperin arvioin kurssimääräksi hieman yli 80, mutta nyt se on pudonnut jo 76:een. Ja nämä viimeisen jakso 4 kurssia ei todellakaan ole valittu rajan yli pääsemiseksi (75), vaan olisin käynyt ne joka tapauksessa. Jokainen niistä kuuluu niiden aineiden listaan, jotka kirjoitan samana keväänä.
     
  5. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    No hyvä niin :p

    Oletko valmis tekemään jotain sen tiedon eteen? :p

    Mulle tulee 78 kurssia. Mäkin jouduin jättää kaksi kurssia pois, kun sillä samalla koodilla oli kolme, jotka olisin halunnu käydä.

    Hei, onks sul mitään suosikkii noista dinosauruksista, tai muista sillä ajalla eläneistä?
     
  6. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Riippuu aika tavalla ihan siitä, mitä se "jotain" on, mutta sanotaan nyt että kyllä. :p

    Oliko yksikään niistä mikään tärkeä kirjoitus-mielessä?



    Tyrannosaurus tietenkin. :p

    [image=http://i108.photobucket.com/albums/n16/TheSithLord/TyrannosaurusYksiloita.png]

    Sen lisäksi että se oli yksi suurimmista koskaan eläneistä petodinosauruksista (mutta ei suurin), se oli aivojen koon perusteella hieman älykkäämpi kuin vähintään suurin osa muista saman kokoluokan dinosauruksista. Ei tietenkään velociraptorin ja troodonin tasoa, mutta vaikuttavaa silti. :p

    Sen muihin meriitteihin kuuluu maailman kuuluisimman dinosauruksen titteli, se on tärkeässä roolissa ainakin kahdessa miljoonabudjetin elokuvassa, sen lajinimi rex tarkoittaa kuningasta, ja erään lähteen mukaan sillä oli andienkondorin jälkeen maailman toisiksi paras hajuaisti kaikista eläimistä (en takaa että tieto on tarkka totuus, mutta ainakin vahvasti suuntaa antava). Se on ollut suosikkini ihan pienestä asti, ja se saikin ainoana lajina kokonaista kaksi kuvaa noiden kuudentoista postittamani joukosta. :p

    Paleontologin ammattihan on ollut unelmani pienestä asti, mutta minulla on ollut siihen liittyen myös kaksi "lisä-unelmaa", nimittäin yhden uuden lajin sekä tyrannosauruksen löytäminen. Haaveni eivät ole aina olleet sieltä realistisimmasta päästä. :p
     
  7. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    No, jos mä kirjotan sulle viestin, niin luetko sen? :p

    Olis se toinen varmaan ollu ihan hyödyllinen, mutta kyl sitä ilmankin voi ihan hyvin pärjätä.

    Must ne lentoliskot on hienoja, ja sit jotkut panssariselkäiset :p No, eiväthän nuo haaveet mahdottomiakaan ole. Eikä mullakaan kaikki aina niin realistisia ole, mutta saahan sitä aina haaveilla :p
     
  8. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Jossa lukisi mysteerin ratkaisu vai suoritettava tehtävä? :p

    Ei kai siinä mitään sitten, jos ilmankin pärjää.


    Eikä mikään noista "lisä-haaveista" ole sellainen, että jos ne eivät satu toteutumaan (mikä on erittäin todennäköistä), en aio eläkepäivilläni istua ja murjottaa sen takia. :p
     
  9. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Sen saisit tietää vasta lukiessasi sen :p

     
  10. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Mutta jos en lukisi sitä...? :p
     
  11. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Sitten et ainakaan saisi tietää sitä opiskelupaikkaa :p
     
  12. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
  13. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Siis todellakin :p
     
  14. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    No se juttu karahti sitten karille. Mitäs nyt sitten? :p
     
  15. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Mistäs minä sen tietäsin :p
     
  16. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Voi kauhistus sentään, minä olen huono improvisoija. :p
     
  17. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Ja minä vielä sitäkin huonompi :p
     
  18. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Älä luulekaan. Tuolle et löydä todistusaineistoa. :p
     
  19. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Että munko sitten pitäisi keksiä joku uusi aihe? :p
     
  20. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    No ei välttämättä. :p

    Kysytään nyt vaikka tällaista: Kuuluuko teidän lukionne tapoihin että viimeisen tammikuun ja helmikuun aikana abiturientit pelleilevät ja pukeutuvat kaiken maailman asusteisiin tiettyinä päivinä, tilaavat erityiset paidat jotka sisältävät jonkun "sloganin", heittävät karamellejä kuorma-auton lavalta, marssivat jonain päivänä "baariin" juomaan, lähtevät joskus päätöspäivän jälkeen risteilylle, ja ovat kaikki innoissaan mukana?
     
  21. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Meijän koulun tapoihin ei kuulu tollanen pelleily, eikä mihinkään hauskoihin asusteisiin pukeutuminen. Meille kuuluu abipaidat, abitanssit, karamellien heittelyt, abiristeily, baareista en ole kuullut, joten luultavasti ei kuulu, abibileet sen sijaan kuuluvat.
    Kaikki eivät ole innoissaan mukana. Esimerkiksi minä en aio tilata paitaa, koska siinä on ihan tyhmä kirjotus. En mene tansseihin, koska inhoan tanssimista. En mene heittelemään karamellejä, koska en mene tansseihin. En mene bileisiin, koska en pidä niistä. En mene risteilylle, koska siellä vaan ryypätään.
     
  22. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Samat sanat. En voi käsittää miksi tuollaisia järjestetään. Ärsyttää vaan aika tavalla sellainen seikka, että missään vaiheessa ei ole vielä mainittu mitään tuon touhun vapaaehtoisuudesta, ainoastaan paidan tilaaminen, baari ja risteily eivät ainakaan ole pakollisia. Jos nuo muut ovat, mahtaakohan lukion päättötodistuksen saaminen riippua niihin osallistumisesta?

    Meillä ei ole tansseista puhuttu mitään. Yhdet tanssit oli viime vuonna niille, jotka valitsivat vanhojen tanssi -kurssin. Minä en valinnut.
     
  23. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Ei ne voi mitään pakollisia olla.
    Meillä ei ole vanhojen tansseja, koska meil on ne abitanssit. Ei vois vähempää kiinnostaa, mieluummin pukeutuisin jokskin halinalleks :p
     
  24. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Toivoa sopii.


    Saisiko sitä nallea sitten halata? :p
     
  25. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Hahhah :p Voishan sitä yrittää :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.