Suomalaiset!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Cloned_Sidious, Feb 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cloned_Sidious Jedi Grand Master

star 8
    Hah. :p

Onko teillä mitään erikoista itsenäisyyspäivää edeltävänä päivänä? Meillä ilmeisesti on täysin lukujärjestyksestä poikkeava päivä, jolloin olisi tarkoitus juhlistaa Suomen 90-vuotis juhlia. Siihen olen ihan tyytyväinen, mutta pitäisi myös väkertää ryhmissä jonkinlaisia julisteita ynnä muuta... En tiedä tuleeko mitään. :p
  2. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Ihmeiden ihme, mä taas täällä :D

DurronFan: Oon kuullu et se intti voi olla aika paha [face_laugh] Mut hyvä ku selvisit!

Onneks olkoon Cloned ja CG L:istä! :) [:D]

Et todellakaa missään nimessä mee vaihtaa sitä nimee CG :mad: Saakoot ruotsalaiset puhuu mitä haluu ;)

Miten on kirjotukset muuten menny?
  3. Chigu Jedi Master

star 4
    no siis huh huh ei mitää rajaa kyl näy mailla halmeilla tyypit ;D te just. tiiätte ketä tarkotan.! tai sit ette ;D

yo np. hei mä soitan sulle ku sun pitäis tulla välil vähän kovistelee, mul on jo ikävä sun asennetta ;D ja hei muuten oon unohtanu sulle yhen jutun mut kerron sen sulle sit ;D

et vaiha nimee cg mä voin mennä sanoo niille et ne on ite hairy man ;D ruotsalaiset on kyl aika koviksii.

4. Chewbacca-girl Force Ghost

star 4
    Tervetuloo takas, Neiti ja Chigu! :) Ainakin hetkeks :p Mä kyl käyn tääl, mut en mä enää oo paljoo mitää kirjotellu.

Kiitti, Neiti [:D] Kiva olla edes jossain vähän keskivertoo parempi :p Mul meni ne muutkin kirjotukset aika odotusten mukasesti. Kerroinki jo PM:is vähän niistä.
    No, en mä kyl mee vaihtaa tätä nimee vaa joidenki tyhmien ruotsalaisten takii. On niilläki halvat huvit, ku tällasseestä alkaa jotain vitsailla..
    Käytkö muuten kirjottelees jollain toisil foorumeil, vai ootko muuten vaa vähentäny koneella oloos?

Hahhah! Kiitti, Chigu! :) Saat mun puolest men sanoo, jos ne viel joskus erehtyy nauraa tätä nimee :p
  5. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Soittele vaa Chigu. Kiva nähä sua ees täällä ;) Ai mä vai kovistelen? [face_laugh] Okei! Mä en ees tiiä mitä se vois olla! Toivottavasti se viel löytyy meiltä ;)

Kiitti CG :) Joo, niin kerroitki!
    No, ne on niitä ;)
    En oikeestaa käy muil foorumeilla, mul on ollu vaa hirveesti tekemistä, esim. työselostuksii koulussa, joihin uppoo mielettömästi aikaa (ja niis joutuu olee koneella). Mut yritän nyt käydä pikkasen aktiivisemmin täällä :)

Chigu tais mennä jo mainitsee siit niille ruotsalaisille [face_laugh]
  6. Chewbacca-girl Force Ghost

star 4
    Mullaki on muute viel kaks työselostusta tekemäti fysiikasta :p Niist puuttuu kyl oikeestaa vaa ne laskut enää. Ne jotku laskut on vähän vaikeita, ja joskus on vaikee saada tekstii siihen osioon, johon pitäis jotain mahdollisii virhelähteitä kirjottaa. Mikä sust on vaikeinta niis selostuksissa?

Se olis kyl tosi kiva, jos voisit käydä täällä useemmin! :)

Joo, mä kävin kattoos. Hahhah! Chigu on just ihana kaveri! :D
  7. Chigu Jedi Master

star 4
    kiitti cg [:D] katotaan nyt kuinka pitkään täälki taas pysyy ;D

haha ei mitää cg mitä vaa ;D

kyl sä kovistelet np.!! ;D sori tost jäi sana "kertoo" pois.. vähän tais muuttaa tarkotusta [face_laugh] mut mä en usko enää et mun tarvii sanoo sitä ku se periaattees tapahtu jo. se on cg se sun mitä mun piti sanoo muistatsä.?

haha joo menin jo [face_laugh] haha heti tuli "seli seli"
  8. DurronFan Force Ghost

star 4
    Hyvää vappua kaikille!
  9. Chigu Jedi Master

star 4
  10. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Must vaikeint niis selostuksis on kyl kirjottaa asia nii ettei sitä toista tai suoraan kopioi mistään :) Ja varsinki yhes ainees meiän täyty ettii kaikki viitteet ite eikä saanu käyttää opettajan luentomateriaaleja. Ja tätä viel vaikeutti se, et se asia oli suunnillee pelkästää enkuks :) Mikä sust on vaikeinta selkkareiden kirjottamises, CG?

Ja taas oon täällä ;) Mut nyt mul on koulu loppu, joten ehin hyvin tulee tänne :)

Toi oli kyl hyvä toi sun ruotsalais-juttu Chigu [face_laugh]

Mä taas aattelen et SÄ kovistelet Chigu [face_laugh] Mä en yhtää muista mitä sun piti Chigu sanoo!
    Oon ihan ulkona, vaikka istun koneen ääressä sisällä...

Hyvää, köh köh, myöhästä vappuu :D
  11. Chewbacca-girl Force Ghost

star 4
    Niinpä nii, Chigu. Eiks sun ja Neidin oo ennenki pitäny tehä kunnon paluu, mut se vissiin jäi aika lyhkäseks? :p Joo, kyl mä muistan sen, Chigu. Aika hyvä ajotus :p

Niis selkkareis on aika vaikeeta keksii virhelähteitä sit, ku työn tekemisestä on parhaimmillaan kulunu vuosi, eikä siitä muista enää yhtään mitään :p Kaikkeist helpoint on kirjottaa millee se työ on tehty, sen osion mä teen ylees ensimmäiseks. Mullaki on kyl ollu sitä ongelmaa, et milleen selostaa sitä teoriaa ilman, et ihan suoraan kopios sitä siitä työohjeesta. Ei siin kuitenkaa kauheen monella tavalla voi sanoo sitä samaa asiaa. Ainaki meil on ollu ain tosi tiivistä se teksti. Onneks mun ei kyl enää pitäis joutuu tekee yhtää fysiikan selkkarii :p
  12. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Köh köh... :) No nyt sitä taas ollaan täällä :) Miten teil on menny, ku ei olla pitkää aikaa tavattu? :)

CG: Se on kyl totta et on vaikee keksii virhearvioita :) Varsinki joissain. Mites meni kesä?
  13. Chigu Jedi Master

star 4
    heh heh hee ;D täällä taas.
    kyl nyt tais jäädä vähän lyhyeks toi "aktiivinen aika" kerkesiksmä kirjottaa jopa 2 viestii.!? [face_dancing] go me.!

mulle kuuluu hyvää kiitos, entä sulle, neitiseni.? [face_laugh]
  14. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Jep Chigu :) Kiva nähä suaki täällä [face_laugh]

Joo, mullaki jäi pikkasen lyhyeks se aktiivinen aika, mut ei se mitää :) Nyt yritän uudelleen edes jonkinlaista aktiivisuutta :)

Mullekki kuuluu hyvää kiitti :) Mitäs oot tehny lähiaikoina?
  15. Chigu Jedi Master

star 4
    jep ;D
    vähän jäi lyhyeks joo. mä oon pelannu fudista, sit yrittäny keskittyy kouluun ja kaikkee muuta oleellist. entä sä.? ;D
  16. Chewbacca-girl Force Ghost

star 4
    Ihan kivastihan mullakin se kesä meni. Olin siel matkalla ja sitten töissä kulu seuraavien viikkojen illat. Kivaa oli :) Ja nyt on kunnon opiskelut alkanu, ja ihan oikeelta alalta vielä tuntuu. Mut eihän täs ny niin kauheesti oo ehditty mitään tehdäkään :p
  17. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    No nyt yritän kuiteski käydä tääl ees kerran viikossa :)
    Miten sun koulu muuten menee nytte :)? Mäki oon keskittyny kouluun, leffojen katteluun yms sellaseen :) Ei mitään ihmeellistä.

No hyvä et viel ainaki tuntuu ala oikeelta :) Kyl se siit pikkuhiljaa selviää :) Emmäkää ollu siit alastani nii varma alussa, mut sitte ku sai tehtyy töitä yms nii kyl se tuntu kivalta :)
  18. Chewbacca-girl Force Ghost

star 4
    Joo, mul on vaa se etten oikee tiedä mihin sitten suuntautuisin tällä alalla. Kyl se toisaalt on aika varma, mut saa ny nähä. Mä muuten "pääsen" taas tekemään työselkkareita! Tai onneks se on vaa yks kemian selostus. Niitä kemian labratöitä ei kyl yhtään kiinnostais tehä. Sit siin on viel se, ettei saa lähtee ennen ku laskut on varmasti laskettu oikein ja opettaja tarkastanu kaikki merkinnät. Ou jee, onneks mul on yks kiva tyyppi siinä vieruskaverina. Viimeks tehtiin yhessä tyyliin kaikki :D
  19. DurronFan Force Ghost

star 4
    Mä kyl kävisin mielelläni useammin mut kun tääl on niin harvoin porukkaa :( Pitäisi keksiä jokin puheenaihe joka kiinnostaa kaikkia ja sitten toivoa, että porukka jaksaisi panostaa esim. vähintään kerran viikos. Ajatuksia?
  20. Chewbacca-girl Force Ghost

star 4
    Sama juttu mullakin, DurronFan. Käyn täällä kurkkaas lähes päivittäin, mutta ilman seuraa on pikkasen tylsää. Se taisit muuten olla sä, joka mulle joskus suositteli Interview with the Vampire-kirjaa, no nyt oon vihdoinki saanu sen käsiini. Melkeen koko kirja luettu. Se on ollu aika hyvä ja mielenkiintoinen, mut suurin osa niistä kunnon vampyyri-kohtauksista on ollu pikkasen inhottavia. Tää saa kyllä olla viiminen kauhuromaani vuoteen, tai ehkä puoleen vuoteen :p
  21. DurronFan Force Ghost

star 4
    No tosi kiva et sä sentäs viitsit hankkia ja lukaista sen! Ymmärrän jos se ei ollut täysin mieliksi, itse vain tykkään Ricen kirjoista hirveästi. Toivottavasti ei ollut liian pelottava, omaan makuuni nähden Anne Ricen kirjat eivät ole pelottavia, ainoastaan vähän tummansävyisiä. :p Luit enkuks varmaan? Tuntuiko kieli mitenkään haasteelliselta?
  22. Chewbacca-girl Force Ghost

star 4
    No joo, siis sitä kirjaa ei ollu ihan helppo löytää. Meen pääkirjastossa sitä ei ollu lainkaa ees enkuks, ja sitten useimmissa muiden kaupunkien kirjastoissa siihen oli joku puolen vuoden jono. Yliopiston kautta sain sitte tilattua kuitenki yhen surkeeseen kuntoon menneen varastokirjan. Vähän kyllä ihmettelen, ettei sitä kirjaa saa niin helposti kirjastosta, kun tietääkseni se on yks tunnetuimpia vampyyriromaaneja. Niin, tää kirja on ihan suomeks.
    Ei se kirja sillee pelottava ollu, mut tosiaan ne verenjuonti-kohtaukset oli vähän sillee, että ei ehkä olis niin mielellään lukenu :p Varsinkin se yks teatteri-tapaus oli tosi kylmäävä. Haha! Ai vähän tummansävyisiä? :p Muuten kyllä tykkään aika paljonki. Siinä on just kiva asetelma, ku välillä kerrotaan vähän siitä haastattelutilanteesta. Sitten tykkään niistä henkilöistä, vaikka se Claudia on kyl ollu pikkasen ärsyttävä, mutta muuten mielenkiintoinen tapaus. Ei oo ainakaan tylsä kirja ollu. Mulla on siis vielä parikymmentä sivua lukemati, että en osaa antaa vielä sitä lopullista tuomiota. Mielenkiinnolla ootan loppuun pääsyä, että miten koko homma mahtaa päättyä. Toivottavasti Lestatista kuullaan vielä, sekin on niin kiehtova hahmo.
  23. DurronFan Force Ghost

star 4
    Vai että verenjuonti kohtaukset ällötti? No mutta sehän on ihan normaalia touhua vamppyyrikirjoissa. :D Vaikka tuossa Interview With the Vampire - teoksessa Louis on päähahmo, niin kokonaisuudessa Lestat on kyllä koko vamppyyrisarjan päähahmo. Olen lukenut koko sarjan ja pari kirjaa lukuunottamatta hän on melkein jokaisessa päähenkilö. Seuraava kirja sarjassa on nimeltään The Vampire Lestat, ja siinä Lestat antaa oman versionsa tapahtumista ja myös oman tarinansa vamppyyriksi tulemisesta.

Toivottavasti tykkäsit edes ensimmäisestä teoksesta, etkä mielestäsi haaskannut aikaasi. Nyt voit katsoa leffan, joka perustuu samaan kirjaan ja kertoa kummasta tykkäsit enemmän!
  24. Chewbacca-girl Force Ghost

star 4
    Mä en tiennykään, että tää on osa oikeen kunnon kirjasarjaa. Tiesin vaan tän osan, ja sitte oon kuullu sellasseen ku The Queen of the Damned. No joo, kyllä mä aion sitte ehdottomasti lukea sen seuraavanki osan. :) Mitkä sust on tän sarjan parhaimmat teokset?
    Nii, mä olisinki seuraavaks kysyny, et onks tästä tehty elokuvakin. Joskus taisin nähdä sen DVD:n, mutten sit kauheesti kiinnittäny siihen huomiota. Ei kai siinä elokuvassa ne verenjuonti-kohtaukset oo yhtä inhottavia ku kirjassa? :p
  25. DurronFan Force Ghost

star 4
    The Queen of the Damned tulee The Vampire Lestat teoksen jälkeen. Siitäkin on tehty leffa, tosin TODELLA erilainen kirjaan verrattuna. No toi Vampire Lestat on yks mun lemppareita ehdottomasti. Mun lemppari koko sarjassa on varmaankin Blood and Gold, se on viides tai kuudes kirja. Se on myös pisin, vähän päälle tuhat sivua mutta todella kiehtova.
Thread Status:
Not open for further replies.