Suomalaiset!

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Cloned_Sidious, Feb 7, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Mikä tentti sul on sillon? Mun joululoma on nytte ainaki mun mielestä 19.12.-11.1. :) Mäkää en oo saanu viel uutta lukkarii :) Mä niin pelkään millanen se on ku se on luultavasti hirvee :)

Mun mielest se kertoo. Mäki haluisin lukee sen :) Mäki oon lukenu suomeks ja mullaki menis enkuks, mut aattelin lukee nyt suomeks ku sillon menee nopeemmin :)

Mä oon samaa mieltä :) Ja varsinki jos jouluaattona satais rauhallisesti lunta :) Se lois niin sen joulutunnelman :)

Mustaki kyl tuntuu et sul on ollu pitempiiki [face_laugh] Mut ei se mitää :) Kyl mä ne aina jaksan lukee.

Voi ei :) Hirveet tollaset jotka pitää meluu. Meil ei nyt täs onneks mitenkää melusta oo :) Oliks teil nii iso se alue vai oliks se vaikeeta asiaa?
  2. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Se on se tylsä kasvitentti, johon olis pitäny lukee jo lähes koko syksyn ajan. Miten se nyt luultavasti on hirvee? Toivottavasti ei!

Mul menee ne varmaan yht nopeesti, mut suomeks ainaki tajuu kaiken kunnolla. Riippuu silti vähän kirjastakin, et haluisko sen lukee alkuperäsel kielellä. Jotkut sanoo, et Houkutuksen suomennokset on ihan huonoja. Mä en kyl silti pistäs kaikkee suomentajan syyks.

Hehheh! :p Nehän on niin mielenkiintosiiki aina :p Kai se teksti oli lähemmäs kaks A4:sta... Hyvä kun kuitenki jaksat lukee ne loppuun saakka! :)

No tosiaan! Sit varsinki ku se kaikki huuto on ihan täyttä törkyä. Mä en lepää ennen ku ne saadaa häädettyy meijän rapusta! :p Ei se oikeestaa ollu kauheen iso alue. Siihen ei onneks tarvinnu lukee lainkaa kirjaa, ainoostaa selkeet luentomateriaalit. Siel oli kyl sellast pikkutarkkaa juttu, joist ei oikee tienny pitäiskö niit kaikkii osat vai ei. Sit mun ajatukset varsinkin kotona harhaili joka 5. minuutti siihen erääseen henkilöön ;)
  3. DurronFan Force Ghost

star 4
    NP: Opiskelu on kohtuu haastellista mutta hauskaa. Luennot ovat miellyttäviä mutta työ- ja lukumäärä on kyl välil aika runsas.

Hyvää Itsenäisyyspäivää muuten!

Meitsi onkin tulossa suomeen torstaina, saas nähä onko mitään ehtinyt muuttua 3 kuukauden aikana ;)
  4. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Aa, okei :) Ku meille tulee varmaan olemaan niin pitkät päivät ja ku koulumatkoihinki menee jo nii hirveesti ja aattelin viel ottaa kaks valinnaista jos vaan pystyn :) Mut toivottavasti se ei tuu olemaan paha :)

Emmä oo ainakaa huomannu et niis ois ollu jotain vikaa niis suomennetuissa kirjoissa, mut en kyl oo lukenu niit englanniks joten se voi tietty vaikuttaa asiaan :D

No se on kyl totta :p Joo, kyl se tais olla :) Pitääki testata ;)

Hyvä et se ei ollu sitte iso se koealue :) Mä inhoon sitä ku pitäis yrittää lukee ja ajatukset vaan harhailee ja jos tauotkaa ei auta mitään :) Tiedän kenestä puhut ;)

Durron: Mitä aineita sul on ollu ja ootko saanu kavereita? :) Millanen kulttuuri on?

Kiitti samoin, vaikka on vähän myöhästä :)

Loppuuks sul koulu vai muuten vaan tuut käymään?
  5. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Paljo sul menikää niihin koulumatkoihin? Mul menee nykyään kai joku vartti. Mitkä valinnaiset meinaat ottaa? Mä ajattelin ottaa tääl ainaki yhen mytologia-kurssin. En kyl tiedä, et pidetäänks siitä jotain luentoja, vai onks se vaan tentti. Kuitenki kun oon tosi kiinnostunu varsinki kreikan mytologiasta, nii helposti saa sit ainaki niit opintopisteitä siitä. :)

Kyl mä nyt aion varmasti men kattoo sen elokuvan. Näin jonku musiikkivideon siitä, nii se näytti paljon paremmalta ku se traileri. Ei mul silti edelleenkää oo mitää ihme odotuksia siitä ja tiedän, ettei se yllä lähellekään mun suosikkielokuvien tasoa, mut silti kiinnostaa nähä se.

Mul on ylees sillee, et on kauheen vaikee saad keskityttyy lukemiseen, mut sit kun pääsee siihen sisään, nii sit jaksan lukee aika pitkään. Niin ko kerroin esim. siitä ATK-luokassa vietetystä ajasta :p Ja sit ku opiskelen, nii en haluu et ketään tulee keskeyttää sitä mun keskittymistä, koska joskus voi ol vaikee pääst takasin siihen. Sit on helppoa, jos aihe oikeesti kiinnostaa, mut niinhän se ei todellakaan aina ole. :p
  6. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Mul menee yhteen suuntaan noin tunti eli päiväs kaks tuntii :) Mä aattelin ottaa ranska 4 ja kemialliset laskut :) Kannattaa ihmeessä ottaa niitä jos vaan tulee kiinnostavii ettei tarvii myöhemmin suorittaa jotain turhii :)

Mäki oon kyl aatellu mennä kattoo sen :) Mä en vaadi niin paljoo elokuvilta et uskon et tykkään siitä :)

No nyt ku mä oon lukenu tota ranskaa nii mul on saattanu mennä lukiessa montaki tuntii ja sitte yhtäkkii kattoo "oho, sehän on jo noin paljon" :) Ihan hyvä sillee. Okei :) Joo, mullaki menee välillä lukeminen poikki, jos joku tulee häiritsee, mut nyt ton ranskan kanssa ei onneks oo ollu sitä ongelmaa :)
  7. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Vähän sul on inhottavan pitkä koulumatka! Mul on ollu pisimmillään 5 kilsaa. Aah, toi kemialliset laskut kuulostaa ihanalta :p No, jos mä pääsen siihen opettajalinjalle, ei pitäis tulla mitään ongelmaa, etteikö olis tarpeeks kursseja. Se on mun tietääkseni aika täyteen ahdettu kaikkii pakollisii opintoja.

Mul on ain hirveet vaatimukset elokuvilta, varsinkin näilt uusilta joita tulee. Helpommin tulee katottuu niit jotain 50- ja 60-luvun leffoja. Kyl nykyäänki jotain hyvii tulee, onhan mun suosikit kuitenki 2000-luvulta. Vanhemmis elokuvis on silti omat hyvät puolensa.

Joo, sit ku innostuu siit lukemisesta, nii ei kyl huomaa ajankulua. Kevätlukukaudel kyl meinaan opiskel sit tosiaan paremmin. Mä en ainakaa oo yhtään tyytyväinen siihen, et oon jostain tenteistä saanu vaan kolmosen. Kun ei mul kuitenkaa oo sitä ajan puutetta, vaan pikemminkin laiskuutta..
  8. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Todellaki on :) Vielä ku joudun menee kolmel eri julkisel kulkuneuvolla :) Eikä mikään reitti oo selkeesti lyhin :) Sul on ollu kyl tosi hyvät noi koulumatkat :) Ei liian pitkii :)

Mulle se kemialliset laskut on just hyvä, ku saa varmuutta laskemiseen ja muutenki laskujen ymmärtämiseen ku ei meil nii kauheesti muuten laskuja lasketa. Millon sul alkais sitte se opettajaks kouluttautuminen? Ylimääräset opinnot on aina plussaa :D

Mul ei oo nii tykkään siks melko monest elokuvasta :p Mitä leffoi sä sitte oot viimeks kattonu? Mikä on ollu nyt hyvä leffa vuodesta 2000 eteenpäin? :)

Onneks ei huomaa :) Kyl mäki oon yrittäny nyt lukee enemmän ja pidemmällä aikavälillä ni sais parempii numeroita kokeista :)

Mä muuten en nytte vastaa noihin PM:iin ku oon koulussa ja pian lähen pienelle viikonloppureissulle Tampereelle :)
  9. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Kui mont kilsaa sul sit on koululle? Kai pääset sentää sillee hyvin, ettei sun tarvi paljoo odotella välillä, jos käytät kerran kolmee eri kulkuneuvoo?

Minkälaisii kurssei teil sit siel on? Siin meijän kemian kurssilla oli oikeesti pelkästään laskuja. Oli kyl silti mielenkiintosempaa ku kuunnella jotain solubilsan juttuja. Siihe linjaa saa hakee ekan kerran nyt keväällä. Jos mä nyt pääsisin, nii eiköhän se heti syksyllä alkais. :)

Mä just äske kattoin Sooloilua. Oon tääl mee tädin tykönä yksin, nii nappasin sen sit sielt hyllystä. Se oli ihan hyvä. Siin oli jotain aika hauskoja juttuja, mut myös surullisia. Sit viimeks ostin ittelleni sellasen kolmen DVD:n kokoelman vanhoista musikaaleista. En mää nyt oo ees paljoo mitää kattellu. Joskus TV:st kattelee jotain vähän huonompiakin osittain, kun ei oo muutakaan tekemistä :p Ai nii, sit mä katoin Faunin labyrintti ehkä kuukausi sitten. Se oli aika hyvä, tosi mielenkiintonen, mut siin oli ihan hirveitä väkivaltasia kohtauksia. Niit mä en todellakaan kattonu. Seuraavaks mä haluisin nähdä Alfred Hitchcockin Vertigon. Pitäis vaan jostain löytää se. No, ne mun suosikit Paris, je t'aime, Der Krieger und die Kaiserin ja 2046 on tosi hyvii. Oopperan kummituksesta mä en oikeen enää tykkää nii kauheesti, ku siin ei oo kuitenkaa mitää sellasta syvällistä. Siin on se musiikki, joka tekee siitä niin hyvän.

Okei, mäki oon nyt Tampereella. Tulin eilen ja lähen sunnuntaina. Olin tänää yksin kaupungilla kiertelees. En kyl löytäny mitää muut hienoo ku yhen James Dean-kirjan, mutten sit kuitenkaa viittiny ostaa sitä.
  10. DurronFan Force Ghost

star 4
    NP: Oon saanut kavereita, asun aika kansainvälisessa opiskelijaasunnossa, eli siel on paljon muitakin jotka ovat lontoos ekaa kertaa. Kulttuuri on nyt sillain aika hektinen sellainen, kun välillä tuntuu että autoja on enemmän kuin ihmisiä (Lontoos asuu 7 miljoonaa ihmist) ja liikenne osaa olla niin meluisa välil. Koko aika tapahtuu jotain, illal kuuluu ainakin viiteen kertaan ambulanssin ulvonta keittiön ikkunast.

Mullahan vast alkoi koulu syyskuus, mul on nyt vain joululoma nääs. Meen takas tammikuun alus.

On kiva olla taas Suomessa, täällä on just niin kylmää ja pimeätä kuin pitääkin...
  11. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Mä en oikeestaa tiiä kuinka monta kilsaa mul on sinne koululle, mut en kyl lähtis pyörällä sinne :) Mul on sinne koululle n. 11,5 km tollasen reittioppaan mukaan, mut en oo varma kuinka luotettava se on :)

No välil täytyy ootella enemmän ja välil vähemmän. Sehän sen periaattees pitkäks tekeeki et joutuu vaihtelee hirveesti eikä pääse suoraan yhellä. Ku odottamises aina kestää... :)

Meil on kemian kursseja ja bilsan kursseja :) Nyt mul on kyl pelkästään kemian kursseja :) Meil on ollu täs jaksos kromatografiaa, laiteanalytiikkaa yms. Meil on ollu muutamaki kemian kurssi :) Okei, onks tapahtunu mitää valaistumista vielä?

Mä haluisin nähä sem Paris, Je t'aime:n :) Sitä on ainaki kehuttu :) Sähän ostit sen Oopperan kummitus -DVD:n?

Okei :) Me tultiin sunnuntai-iltana pois, mut mul oli eilen haastattelu nii piti siihen vähän harjotella :) Ja nyt tää vapaa-aika menee selkkarien tekemiseen... :) Onneks pian on kunnon loma ;)

Durron: Mut oot kuitenki viihtyny siellä?

No pitäähän jouluna ollakki kylmä, mut vois tulla ees lunta (ei räntää eikä vettä) nii tulis vähän enemmän valoo. Tulee muuten hirvee väsymys, ku koulussaki on nyt pikkasen kiire... :)
  12. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Se on kyl harmi, et joudut oottellee niiden välillä sitten. Mäkin kun kävin harkoissa yhes myöhemmässä vuorossa, nii jouduin oottaa seuraavaa linkkaa kotiin jotain 40 minuuttia. Kun se varhasempi linkka olis tullu just tasan sillo, ku harkat loppuu, nii ei siihen millää ehtiny.

Millassii bilsan kurssei teil on? Ai valaistumista siit opettaja jutusta vai mistä? :p Ei oo kyl tainnu missään tulla vielä :p

Joo, mä ostin sen Kummituksen joskus lukion ekalla. On sitä kyl paljon kateltu, mut viime kerrast on kyl jo vähän aikaa. Tohon Pariisi-leffan tyyliin tulee myös New York, I love you. Vois kyl men sitäki sit joskus kattoo, ku seki on kuitenki episodielokuva, ja niissä on se oma viehätyksensä. Ei se kyl silti vaikut läheskää nii hyvält ku Pariisi. Siin on jotain vähän tunnetumpii näyttelijöit ja tos toises oli kiva, kun siin ei tuntenu paljoo ketää. Must on paljon kivempi kattoo elokuvaa, jos on vähän tuntemattomammat näyttelijät. Ja tos New Yorkis on ohjaajan myös joku Scarlett Johansson, et kai mul nyt on vähän ennakkoluuloja sen suhteen :p

Mikä haastattelu sul oli? Toivottavasti meni hyvin :) Aa, onks sul mont selkkaa tekemäti? Mullaki vapaa-ajan pitäis men niide kasvie opetteluun, mut nyt oon vaa lähinnä heilunu kaupungil kavereitten kaa tai sit koneella :p
  13. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Durron: Oon ny saanu luettuu sen Vampyyri Lestatin. Aivan ihana kirja! :) Oon oikeesti ihan innoissani nyt siitä sarjasta, vaikka kaks ekaa oonkin vast lukenu. Oli tosi hienoo kuulla viel siin kirjan lopussa Lestatin oma versio Veren vangeista. Eihän se ollu läheskään niin paha mitä Louis oli siitä kuvitellu. Oli myös tosi mielenkiintoista lukea enemmän vampyyrien alkuperästä ja muutenki kaikki Lestat-jutut on kyl mielenkiintosii. Se on mun suosikkihahmo ja Louis on heti perässä. :) Veren vangeissa se Armand vaikutti kans tosi hyvält, mut Lestat-kirjan jälkeen en voi enää olla samaa mieltä. Onks sul ketään suosikkihahmoa?
    Seuraavaks sitte lainaamaa Kadotettuje kuningatarta :) Jatkuuko se samasta kohtaa mihin toi Lestat jäi? Olis kyl kiva lukee noi kaks ekaa osaa myös enkuks.
  14. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Jep jep, minä taas täällä :p

Se on kyl tosi ärsyttävää ja ei nyt viitti ees keskustaan autookaa ottaa mukaan, ku ne pysäköintimaksut ei oo halpoja... Ja sitte ku kukaan ei oikee voi heittää mua :)

Meil oli ihan sellanen "tavallinen" mis opeteltiin translaatiot yms ja sit meil oli biokemiaa, joka painottu sitte enemmän kemian puolelle. Oli meil sitte yks kurssi geenitekniikkaaki :) Joo, just siit opettajajutusta :p

Mäki oon huomannu et tulee sellanen samantyylinen leffa ku se Paris, Je t'aime :) Se uuski leffa vois olla ihan hyvä :) Ei se mustakaa vaikuta nii hyvält ku toi Pariisi :) Mä en oo kuullukkaa et Scarlett Johansson ohjais sen leffan :eek:

Se oli työharjotteluhaastattelu. En saanu sitä paikkaa, mut sain toisen paikan :) Oli mul sillon viime vuoden puolel aika paljon, mut nyt ei oo enää onneks yhtää tekemättä :) Onks sul ollu viel sitä kasvikoetta?

Ja muuten, oon nyt nähny sen Houkutus - Twilight elokuvan :) Mites sä?
  15. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    No, mullahan ei oo ees ajokorttia. Ei oo suunnitelmissakaan hankkia sitä. :p Nyt mä oon pyöräilly kouluun edelleenki, ja jossain vaihees täyty kävellä, kun pyörien kanssa oli vähän ongelmaa. Se kävely kestää n. puol tuntii, mut en tykkää siitä kyllä yhtään.

En vielä tiedä, et millo se opettajahaastis on, mut luulis siit tulevan sähköpostiin joku ilmotus... Luulisin pärjääväni siin haastattelus hyvin, mut mun keskiarvo ei kyl oo mikään vitonen. En mä sillee kauheen luottavainen oo sen suhteen, että pääsisin sille linjalle. Luulis sitä kuitenki sit löytyvän jonku toisenki tien siihen ammattiin... En mä ainakaa tiedä, että mitä muuta sitä biologinakaan tekisin.

Siis Scarlett ohjaa vaa onneks yhen episodin siitä. Myös Natalie Portman ohjaa jonku sieltä. Sais sekin tulla teattereihin jo! Ainakin trailerin oon siitä nähny.

Saitko hyvän paikan, ootko ite tyytyväinen siihen? :) Ei oo viel ollu sitä kasvikoetta, pari viikkoa armonaikaa lukea. :p

Joo, kyl mäkin sen sit uteliaisuuttani kävin kattoos yhen kaverin kanssa. Se ei kyl ollu mikään hyvä, enkä kyl ollu odottanukaan sen olevan hyvä. Ne vampyyrikohtaukset oli niin epäaitoja. Tosin aina vampyyrileffat on vähän sillee huonosti toteutettuja, mut täs ne oli jotenki nii lapsellisii. No, en ainakaa enää sitä toista osaa oo menossa kattomaan. Ei se oo sen rahan arvonen. Mitä mieltä sä olit siitä?
  16. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Miks sä et aatellu hankkii sitä? Mut eihän se matka sitte kestä pitkään. Miks et tykkää siit matkasta? :)

Kerro sitte millon se sun haastattelu on, ku saat tietää :) Mut ei ne kyl aina kato nii hirveesti niit numeroita, ainakaa aina :) Okei, eiks teil oo siel koulus mitää ohjausta mihin vois mennä biologina vai etsä vaan tykkää niist muist mahollisuuksista? :)

Mä tykkään kyl Scarlettista, mut ei se mikään mun lempinäyttelijä oo :) Mielenkiintosta nähä toi Natalien ohjaus. Se vois olla ihan mielenkiintonen, sitä ainaki ootan innolla :) Millon sen ees pitäis tulla leffateattereihin?

Joo, sain ihan hyvän paikan et oon tyytyväinen siihen. Sitte ei oo enää tunnin matkaa :D Miten lukeminen sujuu siihen kasvikokeeseen?

Mä kyl tykkäsin siit paljon et aion todellaki mennä kattomaan sen seuraavanki leffan :) Mun mielest ne vampyyrikohtaukset oli kyl ihan hyvin toteutettu ja siihen musiikkiin vaan rakastuin :) Mut se on nii kyl kattojast kiinni. Mitä sun kaveri oli mieltä siit leffasta? ootko saanu luettuu niit kirjoja? Mä oon nytte lukenu sen Eclipsen (englanniks) ja nyt luen Breaking Dawnia englanniks :)
  17. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Mä uskon siihen, että pärjään hyvin ilman autoakin, joten miks hankkisin sitä? Mä oon tällänen puita halaileva biologi, niin totta kai mä nyt oon yksityisautoiluakin vastaan. :p Kävely on vaan niin tylsää. Siihen menee ihan turhaan aikaa, kun pyörällä selviäis matkasta 10 minuutissa.

Olishan sitä sit aina sitä tutkijan ammattia, mut en mä oikeen sellasta haluis. Kyl se opettajan homma on ainoo, joka oikeesti kiinnostaa mua. Siitä haastattelusta ei oo vieläkää tullu mitään ilmotusta, mut eiköhän se piakkoin tuu... Kiva sitten nähä ilmottautumislistalta, että montako kilpakumppania on. :p

Mä en kyl yhtää tiä, et millo se olis tulossa. Kaipa nyt kuitenkin tän vuoden puolella. :p

Kasvikokeeseen lukeminen sujuu taas erittäin heikosti, kröhöm... HUomenna se tentti on, mut siit on kuulemma viel kuukauden päästä joku sääliuusinta. :p Nyt meen sinne luentomateriaalien kanssa, ku eka ajattelin mennä ilman. Joka tapauksessa joudun sen kuitenki suorittaa viel ilman mitää apuvälineitä, mut sit vast ens tentissä. Nyt meen lähinnä vaa kattoo ja ainakin saan sen sit suoritetuks.

Mä en enää yhtään muist millast musiikkii siin oli. Jonku musavideon oon joskus Voicelta nähny, mut en muista sen nimeä... No, tuskin niitä musiikkivideoita siitä montaa on, että varmaan tiedät mitä tarkotan. Mun kaveri kyl tykkäs siitä elokuvasta. Se innostu niistä kirjoistakin sitte, ja sai viime viikolla lainaan sen ekan osan. Täytyy kyl sanoo, et mua toi elokuva ei olis innostanu lukee niit kirjoi. Varsinkin se loppu oli niin ällöttävän teini: tanssiaiset. En oo ny lukenu niit kirjoi ku ne kaks ekaa. Ei oo oikeen viittiny lukee mitään ylimäärästä, ku kouluhommii ollu sen verran, tosin niitäkää en oo kyl oikeen tehny... Ehkä mä jossain vaiheessa ne muutkin osat luen, mut ei nyt tällä hetkellä oo ainakaan mitään intoa. Ne Anne Ricen vampyyriromaanit on vähän enemmän mun tyyliin. :) Mitä sä oot nyt noista kahesta kirjasta tykänny?
  18. Chigu Jedi Master

star 4
    oho, terve.

on tosi outoo olla tääl. koko paikka on vähän muuttunu sitte syyskuun ;D
  19. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Terve terve Chigu :p

Jooh, tääl on tosi kuollutta nykyään. Tuskinpa tästä enää noustaan. :p
  20. NeitiPadme Force Ghost

star 5
    Emmäkää kyl aatellu hankkii autoo heti, ku muutan omaan asuntoon, tuskin sitä on edes ylimäärästä rahaa sillon nii paljo et sellasen vois hankkii :) Sehän on vaan hyvä et on tollasii puita halailevii ihmisii :)

Miten sulle kävi sen opettajajutun kanssa?

Ootko päässy kasvitenttii nyt läpi vai roikkuuks se sul viel :D? Must noi Twilight-kirjat on ollu hyvii, ja oonki lukenu ne kaikki. Mut ehkä mäki saan ittelleni jostain aikaa ja luen noi Ricen vampyyrikirjat.
  21. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Niinpä, autoon menee kyl niin paljon rahaa, ettei sitä kannat hankkii ilman kunnon tuloja. Ei varmaan kovin monel opiskelijal oo omaa autoo.

Se valinta sin tapahtuu vast ens vuoden alussa, et sit joskus tammi-helmikuussa varmaan tulee kirje postiluukusta sisään. Meni se haastattelu nyt ihan OK, mut koitan käyd viel parantaas, koska uskon voivani parantaa siin ainakin yhen pisteen. Enkä mää siit täydest nyt ees jääny ku 2,5 pistettä. Pitää vaan toivoo, et se yks tenttikin olis menny läpi.
    Mut siis enää mää en kyl voi sanoo, et opettajan homma olis ainoo kiinnostava juttu. Tuntuu silt, et olisin mieluummi sittenki tutkija, jos niil vaan olis taattu työpaikka! Se rahotuksen saaminen on vaan sellasta ainasta ahdistusta, eikä se olis kivaa. Sen varman työpaikan takii sit aattelen tota opettajakoulutusta enemmän. Mul on kans vähän vaihdellu nää urahaaveet, haluan, enkä, haluanpas, enkä halua... :p

Joo, kyl mä sen sit viime keväänä suoritin jopa kunnialla läpi! :D Sain siit kasvikenttäkurssistakin oikeesti 4.

Mä aion seuraavaks alkaa lukea Antiikin Kreikan taruja. Sain poikaystävältä synttärilahjaks niist kertovan kirjan. Se oli löytäny sen jostain antikvariaatista, koska oikeesti nois jossain Suomalaisis kirjakaupois myydään vaan jotain huonoja lasten versioita. Sit mul olis myös kauheen kokonen H.P. Lovecraftin kokoelma odottamassa kirjahyllyssä. :p

22. Chigu Jedi Master

star 4
    haha, joo vähän kuolleelta kyl näyttää. pakko myöntää.

oli ihan pakko tulla kattoo miltä tää nykysin näyttää. aika samalta loppujen lopuks, mut en silti osaa liikkuu täällä ;D oon ihan pihalla.
  23. Chewbacca-girl Jedi Master

star 4
    Kirjoitan tän huvin vuoks.
Thread Status:
Not open for further replies.