main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

SW-besök på Burger King i Gbg

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Vargman77, Dec 2, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    De flesta har nog hört talas om att jag o TK-518 bl.a. varit på Burger King med våra dräkter.
    Nu är det dags igen för att vara på Burger King (Avenyn i Gbg) men tyvärr kan bara två av oss vara med så vi söker fler trevliga personer med dräkter från SW-universum.

    Det är lördagen den 17 / 12 som är aktuellt. Eventuellt även söndagen den 18 / 12 (på järntorget) och tiden är 12 - 16 (så man bör vara där ett tag innan och hinna få på sig sina dräkter).
     
  2. TK518

    TK518 Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jul 13, 2004
    bara för att fylla på lite på det som Vargman har skrivit... ALLA kostymer är välkommna.. Empire som Rebel eller Senate... så länge det är film kvalite på grejorna.

    Standard arrangemanget brukar vara att man även får gratis mat medans man är där.. dvs ni kommer säkerligen att få äta innan ni drar på er dräkterna, dryck under själva "giget" och mat innan ni går hem.

    Det rör sig om 4 timmar i dräkt. från 12 till 16.

    kom igen nu... jag vet att ni vill!! BK FTW!
     
  3. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Gaaahhh! Jag skall jobba då!! Slutar precis klockan 16 borta vid Järntorget...

    Som betalning tycker jag ni skulle få alla SW-leksakerna som dom har (ja, alltså en av varje då). Har lyckats skrapa ihop 4 än så länge, äter för lite burgare... ;)
     
  4. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Jag missade X-vingen... gick in på BK nån dag efter att de slutat ha den. :_|

    Om nån har ett extra exemplar eller kan komma åt ett är jag villig att köpa en sån. Den är så söt. [face_love]
     
  5. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Fasen.. Skulle köpt en åt dig också... Har bara en... :(
     
  6. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Tjoho! Var in på BK här i stan idag och upptäckte till min fasa att SW-kampanjen är avslutad! Jag frågade lite försynt i kassan om de hade några leksaker kvar från sagda glädjeämne.
    Det visade sig att de hade fyra olika modeller kvar; R2, Chewie, Han och...
    X-VINGEN! Jag tog mig då friheten att införskaffa mig ett exemplar av denna rymdfarkost för vår kära CRs räkning.

    Nina, vi ses väl på lördag om inte förr? Jag tar med mig den lille rackaren då om du är i stan... Har ingen aning om var din pappa bor så...
     
  7. Jedigrandmaster

    Jedigrandmaster Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 3, 2004
    Jag hade hoppats att kampanjen skulle vara en vecka till eller så. Jag ska nämligen till stan och julhandla på fredag och tänkte passa på att äta ett Kids Meal då. Nåja, jag fick ju Palpy och Anakins pod i alla fall.
     
  8. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Hmm, måste man äta Kids Meal för att få leksaker? Har jag inte märkt... Har tagit vanlig meny och extraleksaker för en tjuga styck... Blev i det närmsta stammis här...
     
  9. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Fick iallafall tag på en Leia och en Han, och så hade jag ju min Padmé som en kompis i USA skickade över när den först inte släpptes här.
     
  10. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Hmm, få se... Jag har Han, Padmé, x-vingen, podracern, R2, Chewie, Jawan och Maul. Hittade inte Leia nånstans... Hoppas halvt om halvt att de ska dyka upp på div mässor framöver...
     
  11. Jedigrandmaster

    Jedigrandmaster Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 3, 2004
    En tjuga för leksakerna känns lite överpris, men tanke på att dett Kids Meal bara kostar 29. Och jag tror knappast att hamburgare, liten pommes och liten läsk bara kostar 9 kronor. Men, men... Star Wars betalar man ju vad som helst för...;)
     
  12. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Precis... Iof lite dyrt, men å andra sidan är jag en samlare i grund och botten...
     
  13. Jedi-W

    Jedi-W Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Hann bara få ihop R2, x-wing, palpy och Obi.

    Fast sådant här brukar ju dyka upp på auktionssajterna så småningom...
     
Thread Status:
Not open for further replies.