Jeg downloadede forleden bogen: Darth Maul Shadow Hunter, som lydbog på engelsk. Det skulle I prøve, da det er rigtig lækkert at ligge i sin seng og bare lytte til en god historie.
Ja det er faktisk fedt med lydbøger. På efterskolen havde min værelseskammerat låndt en verdensomsejling under havet som jeg hørte ud i 1 træk. Surt jeg ikke ka bruge nogle download programmer på det her spasser kollegienet.
19 cd'ere?! argh! det lyder som en langvaring affære. Jeg har faktisk "The Courtship of Princess Leia" på lydbånd, den er faktisk ok, selvom jeg ikke kunne lade være med at grine når den mandlige oplæser ændrede sin stemme når han læste Leias (eller andre kvinders) replikker. Det lyder simpelthen for dumt, når en mand prøver at lave en lys blid kvindestemme... Men ellers er det cool nok, specielt når de bruger lyde og musik samtidig.
Jeg kan anbefale ANH som radio drama, hvis i kan finde den et eller andet sted på nettet. Den er ret gennemført lavet, den har endda en del af Leia's forhistorie med i de første afsnit.