main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

TeeKay-421vzw: Ledenmeeting

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Sompeetalay, Jul 27, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sompeetalay

    Sompeetalay Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Op zaterdag 30 augustus plannen we onze volgende ledenmeeting in Antwerpen. Op de meeting zal er een quiz worden gehouden in groepsverband zodat jullie moeten samenwerken om de quiz tot een goed einde te brengen. De shop zal eveneens aanwezig zijn op de meeting.

    Er zullen in elk geval weer mooie prijzen te winnen zijn waaronder een Republic Gunship van Hasbro (geschonken door ToyPalace) en Padmé Droid Factory Chase 3"3/4 (geschonken door R2dtoys). Meer prijzen worden later bekend gemaakt.

    Waar? De Nieuwe Zurenborger, Dageraadplaats 4, 2018 Antwerpen (Berchem).

    - 13u00: Deuren worden geopend
    - 13u30: Aanvang Quiz
    - 16u30: Einde Quiz & prijsuitreiking
    - 17u00: Einde meeting

    Opgelet: Alleen voor leden ! Uiteraard kan iedereen lid worden bij de inkom.
     
  2. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Elitair gedoe... en te ver weg bovendien. (Iemand in voor LotR3-biosmeeting? Geen Lidmaatschap nodig... ;) )
     
  3. Deku_Stick

    Deku_Stick Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 1, 2003
    Tja dat lijkt me iets normaler Pepijn . .
     
  4. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    LOTR 3, wooohoooo :)
     
  5. Sompeetalay

    Sompeetalay Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Jullie zijn blijkbaar op een verkeerd forum beland.
     
  6. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Kijk dat we dan ook SW cool vinden betekent niet dat we andere films ook niet vet vinden, en ik persoonlijk wil iedereen wel eens ontmoeten, zonder belachelijkheden als een quiz of een geregistreerd lidmaatschap. Het benelux-forum is trouwens gewoon een plaats waar je relaxed kan lullen zonder het altijd verplicht over SW te hebben, en dat vind ik eigenlijk wel zo prettig, er zijn namelijk genoeg andere discussieboards die hier wel over Starwars gaan....

    Nog iets terug te zeggen, of mag ik het laatste woord houden?
     
  7. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    Van mij mag je het laatste woord hebben hoor. lijst het in en hang t boven je bed, zou ik zeggen. ik wil alleen effe zeggen dat ik het helemaal met je eens ben. :)
     
  8. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Ik had zo'n idee om met dit zootje hier met z'n allen naar EP III te gaan in Vlissingen. Ze hebben daar een van de twee THX gecertificeerde zalen in heel Nederland :D :D :D :D )
     
  9. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Hmmm, ben niet in Nederland, of Belgie, maar in de lucht ;) Ben dan opweg naar huis, sowie

    Weet trouwens niet eens of ik lid ben :D Ik heb een bloed hekel aan de films [face_mischief]
     
  10. Sompeetalay

    Sompeetalay Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 17, 1999
    Mmm wel nee, in feite geef ik gelijk Pepijn. Maar op elk normaal forum van SW is het toegelaten om over andere films enz te praten. Het wil ook niet zeggen dat het nooit over SW moet gaan ...
     
  11. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hm. Mooi zo.
     
Thread Status:
Not open for further replies.