main
side
curve
  1. Welcome to the new boards! Details here!

Evan, IN The E'ville Lounge

Discussion in 'Mid West Regional Discussion' started by TC517, Sep 1, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stackpole_The_Hobbit

    Stackpole_The_Hobbit Jedi Master star 6

    Registered:
    Jul 31, 2002
    try as you might, you'll never convince me this isn't a disguised porno joke :p
     
  2. Edric-The-White

    Edric-The-White Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 5, 2005
    Geekgoddess: I'll see if I can get a copy - as long as I like what it looks like when edited together! LOL

    Stackpole: As usual, no comment. LOL

    Peace,

    Edric
     
  3. jediravenclaw

    jediravenclaw Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 29, 2004
    I can't believe it everyone...

    the 2nd of this month marked the end of my 4th year here on the boards.

    wow. it doesn't really seem like it at all.

    :D
     
  4. Edric-The-White

    Edric-The-White Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 5, 2005
    WOW! I finally saw Fantastic Four and all I can say is it was "FANTASTIC"!

    American Cinema is NOT dead!

    This movie, with all it's special effects and CGI, still was a character driven movie where the actors were not lost in all the "Eye Candy". One of my big regrets from episodes I and II were that the special effects, it seemed to me, were the stars. It wasn't until Episode III that the characters, most especially Obi-Wan Kenobi, outdid the effects.

    Truly a remarkable achievement.

    Peace,

    Edric
     
  5. Edric-The-White

    Edric-The-White Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 5, 2005
    Oh Boy!

    Tomorrow, as we tape the "Spookaroonies" Christmas Special, I get to play an EVIL Santa Claus!

    I get to use my Darth Sidious Voice!

    Oh, Joy. I just love acting!

    Peace,

    Edric
     
  6. GeekGoddess

    GeekGoddess Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 24, 2005
    We Demand Footage!!! *giggle*
     
  7. Yoda_Jammies

    Yoda_Jammies Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 28, 2003
    Well, my dio for this year's model contest is up, and a few of you wanted to see it:
    http://www.starshipmodeler.com/contest/dio_20.htm
    It's, well, different, but I think it's cool.
    MTFBWY

    Jammies

    Sorry no dancing girls Agent Sith
     
  8. Yoda_Jammies

    Yoda_Jammies Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 28, 2003
    Hey Gang!
    The voting on my dio is done. And I got second! Well, second to the last. One away from Dead Fracking Last. Oh well, it was fun.
    MTFBWY
    Jammies
     
  9. Darth_TKD

    Darth_TKD Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 6, 2002
    Well, you're first in our book, Jammies. In fact one might say that you're our Wilhelmus for model-building and such.

    All hail Wilhelmus!!!
     
  10. TC517

    TC517 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 14, 2001
    All Hail!
     
  11. WedgesOtherNephew

    WedgesOtherNephew Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 6, 2002
  12. Mr_Self_Destrukt

    Mr_Self_Destrukt Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 29, 2004
    Did you all see the Southpark episode with "it."

    "It" looked like a cross between an E-Bay commercial and a knock-off of General Grevious wheelbike. I, due to the TOS, can no longer describe how to operate "it."

    My description will make Ulkesh proud.
     
  13. Stackpole_The_Hobbit

    Stackpole_The_Hobbit Jedi Master star 6

    Registered:
    Jul 31, 2002
    LOL I do recall this episode :p
     
  14. GeekGoddess

    GeekGoddess Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 24, 2005
    OK, I'm curious as heck about what this "it" is and what "it" does. Would you be so kind as to PM me the details?
     
  15. Yoda_Jammies

    Yoda_Jammies Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 28, 2003
    I think I missed "it."

    /Thanks for the kind words guys
    Jammies
     
  16. WedgesOtherNephew

    WedgesOtherNephew Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 6, 2002
    Okay, I now know why there was no "War of the Worlds" discussion here (aside from the boards needing CPR).

    I finally saw it tonight and it was just pretty crappy.
     
  17. GeekGoddess

    GeekGoddess Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 24, 2005
    I'm sure it could have been worse. Somehow.
     
  18. Stackpole_The_Hobbit

    Stackpole_The_Hobbit Jedi Master star 6

    Registered:
    Jul 31, 2002
    Yeah, it could've been directed by Spielberg, released in summer, not had a Kovall-damned thing to do with the actual "War of the Worlds", and starred Tom Cruise.

    Oh wait :(
     
  19. Edric-The-White

    Edric-The-White Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 5, 2005
    ^^I actually liked the movie. But, alas, it was not as good as the original. I did like seeing the two leads from the 1950's version in cameos.

    Okay, so, I've been working on a project with some friends that has had me distracted - in a good way. Therefore, I decided to spend Saturday night in a very dark room and listned to the soundtrack from my second favorite movie of all time...THE LABYRINTH.

    Anyho, it helped me to enter a state of deep meditation that led to some rather insane dreams involving a beautiful, raven haired girl - a pizza joint - goblins - and David Bowie Singing "Underground" via an arcade game table top version of Asteroids.

    Please...Discuss.
     
  20. Preachrman007

    Preachrman007 Jedi Youngling star 2

    Registered:
    May 12, 2002
    Ya know, Edric...you might want to see a therapist. I'm not sure we're qualified to handle....issues of your level. But if you want an analysis of the dream:

    The woman represents your mother, the pizza joint signifies your desire for acceptance, the goblin is a subsititue for Stackpole, and David Bowie hints at your repressed sexuality.

    The Asteroids machine just means you're a geek like the rest of us.

    Cheers.
     
  21. Edric-The-White

    Edric-The-White Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 5, 2005
    ^^

    Preacherman:

    Actually, the woman represents my soul mate whom I've only met in dreams.

    I think that David Bowie just was there for atmosphere.

    Otherwise, you ain't too bad at dream analysis.

    Peace,

    Edric
     
  22. Ulkesh2

    Ulkesh2 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Oct 28, 2001
    Hmmm...[face_thinking]

    Saturday night alone in the dark playing a soundtrack from the 1980s. Dreaming of a shared moment with a raven haired woman with goblins under foot. Serenading this tragic scene is David Bowie from his post-Ziggy days.

    Hmmm...[face_thinking]

    You know you can wake up blind after the activities you've so quaintly described. But hey that's OK. Maybe eyesight is over rated.

    [face_hypnotized]

    :D

     
  23. Edric-The-White

    Edric-The-White Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 5, 2005
    ^^I "see" what you mean!

    Get it - "see" what you mean!!!!!!!!!!!!! LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

    Edric the Goblin King

    PS:

    I am searching for a poem by H.W. Longfellow called "The Occultation of Orion". Would anyone know of a collection of his work that may, perchance, have it?

    Thanks,

    Edric
     
  24. Yoda_Jammies

    Yoda_Jammies Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 28, 2003
    http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3574

    Too bad none of my valintines would have though this funny. Hopefully you all do.

    Jammies
     
  25. WedgesOtherNephew

    WedgesOtherNephew Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 6, 2002
    LOLARIOUS!!!!

    I wonder if the crowd on Morgan Ave. would approve...eh, Jammies?
     
Thread Status:
Not open for further replies.