main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

the Phantom Menace zuigt!

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Jedi_Knight_Kenobi, Aug 12, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    Ik vin TPM egt veruit de slechste SW film, k kan die egt niet uitstaan, met die jar jar binks en dat midichlorian gelul, die film is egt zo veel minder dan die andere
     
  2. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ach ja ieder zijn eigen mening...
    Ik heb geen probleem met TPM, het is dan wel de slechtste Star wars film maar dat wil niet zeggen dat ik de film niet goed vind :)

    En je hebt mazzel dat het Nederlandse forum geen moderator heeft :D anders was je post denk ik wel ge-edit of anders zelfs gesloten door de taal die je gebruikt :p...
     
  3. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    ok sorry een beetje overdreven k vin het wel een leuke film om te kijken hoor begrijp me niet verkeerd ofzo, maar k bedoel in contrast met de klassieke trilogie vind ik de film echt veel minder, ben je het daarmee niet eens?
    tuurlijk dat lightsaber gevecht tusse qui-gon, obi-wan en darth maul is heel gaaf dat vind ik nog steeds, de podrace was ook leuk maar de rest....beduidend minder dan de andere films...tog?

    ps.wat is een moderator ofzo?
     
  4. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ja, tuurlijk vergeleken met de andere star wars films uit de OT is TPM "slecht"...

    En een moderator is iemand die in de gaten houd dat alles volgens de regels gaat.
    Dus ze letten op dat er niet word gescholden en zulk soort dingen...
    Maarja die hebben we dus hier niet in het Nederlandse forum :D dus we kunnen gewoon alles doen wat we hier willen :p...
     
  5. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Alles?



    Echt Alles?

    Wow... (@#?[CENSUUR]*&#)
    Even serieus, ik vindt TPM eigenlijk best te doen. Nu AOTC uit is verklaard het ook weer een aantal dingen die in TPM tot irritaties leiden.
    Jar Jar Binks: In TPM afgeschilderd als een naieve idioot. In AOTC weet deze naieve idioot (die na TPM door Boss Nass als Gungan senator is aangesteld) bij de senaat een wet erdoor te krijgen die serieuzere, of beter geinformeerde senators niet eens zouden overwegen. Bovendien verklaard TPM grotendeels HOE Jar Jar senator is geworden.
    Midichlorians: TPM speelt zich af in een tijd dat de Jedi's nog groot en georganiseerd zijn en dus ook nauwkeurige registraties hebben.(zoals midichlorianmeters)
    Overigens vindt ik TPM ook niet de beste SW-film, The Empire Strikes Back is wel favoriet bij mij, maar het is niet zo'n domme film als het in eerste instantie lijkt...
     
  6. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ik moet ook zeggen, hoe meer en meer ik TPM kijk hoe beter ik de film vind...
     
  7. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Het is toch meer dan incashen op een Disneyfilm, dan het in eerste instantie lijkt...
     
  8. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Zo heb ik dus nog nooit tegen aan gekeken :D...

    By the way, Disney rules :p...
     
  9. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nou veel films van Disney zijn gaaf, maar om nou gelijk het hele bedrijf de hemel in te prijzen.(Lilo&Stitch al gezien? aanrader!)

    Trouwens zo zag ik het ook niet, maar dat is toch wel een hardnekkige mening die overeind blijft.
     
  10. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Bah! Lilo & Stitch lijkt me veel te vrolijk :p [face_laugh]...
    Geef mij maar The hunchback of the Notre Dame :D
    Maar ik zie Lilo & Stitch waarschijnelijk nog wel eens...

    Oh en Disney rules door gebrek aan beter :p Maar Dreamworks is ook erg goed bezig goede tekenfilms te maken...
     
  11. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    ehm hoe oud zijn jullie eigenlijk, k bedoel disney films? lili &stitch zijn jullie beetje erg jong ofzo, en hoe meer je naar tpm hoe beter m je vind, dus je vind al die whihaaa schreeuwen van anakin leuk, en jar jar binks die zegt how rud?? dat iz zo slecht en dat zegt ook iedereen op de internationale boards maarja meningen verschillen maar tog lili & stitch?
     
  12. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik ben net een maandje 20 als je het per se wil weten...

    Ja dat dacht ik ook, dat L&S veel te vrolijk was tot ik er heen ging. Echt, Disney is weer bezig de goede kant op te gaan. Het eerste wat je van Lilo (het "schattige" meisje) ziet is hoe ze vakkundig een balletgenootje in elkaar mept. En er zitten veel meer van dat soort dingen in. Qua humor lijkt het wel op Keizer Kuzco, maar als je dat niks vindt...
     
  13. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Jedi_Knight_Kenobi, als je een film fanaat bent dan weet je ook Disney films op prijs te stellen en dan maakt leeftijd dus echt niet uit :)...

    Keizer Kuzco was wel een grappige film ja (wel de Engelse versie dan he, "The emperor's new groove" :p)
     
  14. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    nee daar hou k niet meer van k ben een paar jaar geleden gestopt met films als aladin enzo kijken, en ik ben 14..
     
  15. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ja, de engelse versie is ook veel leuker, maar Nederlands is korter om te schrijven, dus vandaar. Gisteren naar Back in Black (MIB2 dus) geweest, cliche, cliche, cliche. Wel leuk maar echt zo'n hamburgerfilm, ook al eet ik geen hamburgers.

    Aladdin is trouwens de vetste Disneyfilm die ik ooit gezien heb, maarre JediKnightKenobi, welke films vind je dan wel vet? Buiten Starwars dan?
     
  16. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    ehm heel veel heb een best vreemde smaak voor mijn leeftijd
    ik vind bv The Godfather een hele hele goeie, maar ook Terminator 2 - Judgment Day, Shawshank Redemption, American History X, en nog een hele boel maar Star Wars vind ik daar egt bovenuitsteken, vooral ESB,ANH,ROTJ,..
    AOTC vond ik heel erg meevallen, was veel beter als verwacht daar was k blij om, vooral die scenes op tatooine bij beru en owen vond k egt gaaf om te zien
     
  17. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Oh toch wel? Ik ben met je eens de scenes op Tatooine waren in mijn ogen de beste scenes van AOTC en niet omdat het erg aan ANH deed denken.

    American History X is inderdaad ook erg puik. Terminator 2 vindt ik wat minder, en die andere twee heb ik niet eens gezien.
    (nee, inderdaad ik heb The Godfather niet gezien)
     
  18. The Flying Dutchman

    The Flying Dutchman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 4, 2000
    TPM vond ik leuk, maar toen ik hem in de bios had gezien (geheel onspoilered!) had ik geen problemen met jar jar (nog steeds niet) maar meer met Akanin en het gevoel dat de film wel schitterend was maar niet als Star Wars voelde...

    AotC vond ik super! Zekers zo goed als de OT

    1.ANH
    2.AotC
    3.RotJ
    4.TesB
    5.TPM

    maaruh die eerste 4 vind ik eigenlijk allemaal goed :D
     
  19. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ik heb The Godfather ook nog nooit gezien, alleen The Godfather part III en de eerste helft van deel 1 en deel 2 :p...

    Ik was een beetje gespoiled voor TPM (lang niet zoveel als ik voor AOTC was)
    Ik heb ook niet echt problemen met Jar jar alleen met een paar scene's met hem, maar inderdaad ook ik heb meer problemen met Anakin...
    Acteren van Jake Lloyd is in veel scene's gewoon zwak :p
     
  20. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    dat jullie The Godfather niet eens gezien hebben joh, alle delen waren laatst op RTL 5, en the Shawshank Redemption is een film met Tim Robbins en Morgan Freeman das een hele goeie..maar niet zo super bekend
     
  21. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ik heb wel The Godfather trilogy op DVD dus kan ze wel kijken wanneer ik maar wil...gebeurt ook nog wel.
    The Shawshank Redemption is best wel bekend hoor, hij staat ook bekend als een van de beste films ooit. :)
     
  22. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Tja Jar Jar Binks, het blijft een vreemde snuiter, en Anakin en hij vullen elkaar goed aan qua irritatie. Maar daarom vind ik de rest van de film niet slecht.
    Dat Anakin in TPM zo irritant is, vind ik niet echt vervelend, ik heb me tenslotte ook doodgeergerd aan Luke, dus het zal wel genetisch zijn.
     
  23. Mystery_Knight

    Mystery_Knight Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 14, 2002
    FF me zegje doen :p

    Ik heb Godfather op dvd. marjah k zelf vindt ut geen enuh zak aan. te langdradig enzo. :D

    top 6 starwarsfilm (lol)

    1. Episode III (wordt als ut goed = de beste)
    2. ROTJ
    3. AOTC
    4. ESB
    5. ANH
    6. TPM
    marjah iedereen ze eige idee he.

    Beste film buiten starwars...
    1. Star Trek III the search of spok hahaahha J/K DUDES :D :D (nooit gezien trouwens)

    1. Saving private Ryian :) mooie film

    Beste serie...

    1. Band of Brothers

    Ciao
     
  24. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    O dan hebben jullie hier mijn lijstje:

    1.Snatch
    2.The Empire Strikes Back
    3.Seven

    Voor de rest heb ik niet zoveel super favoriete films, dus nu komt mijn Starwars lijstje.

    1.TESB
    2.AOTC
    3.ROTJ
    4.TPM
    5.ANH

    Speciale vermelding is LOTR deel 1: zit ongeveer op dezelfde plek als AOTC, maar is geen Starwars film dus telt niet...
     
  25. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    seven is erg goed ja, maar hoe kun je The Godfather te langdradig die film staat internationaal bekend als de beste film ooit... ja k heb liever Star Wars ervoor maar daarna vind ik The Godfather de beste, op Part III na natuurlijk die is stukke minder

     
Thread Status:
Not open for further replies.