main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Til alle som tenker på premieren

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Plo_Coon, Nov 12, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001

    Dette gjelder ikke bare for i Norge. Har lurt på en stund hvilken måte å skaffe seg premiere biletter på som er mest hensiktsmessig? Jeg kan ikke forestille meg at det kan være lettere å f.eks bestille over telefon enn å sove utenfor kinoen..
    Noen synspunkt?
     
  2. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Helt enig, men det har jo blitt sport å ligge utenfor kinoen i dagevis, snodig.
     
  3. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Oh god håper jeg slipper det... Premierebilletten skal uansett sikres.
     
  4. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Om man ska se premiären i en större stad så krävs det nog lite köande. Jag ska ha premiärbiljetter, så jag kommer nog köa i någon dag. Men det kommer bli jättekul! Massor av andra galna och utklädda fans att snacka med. Dessutom kommer det förhoppningsvis vara hyfsat varmt ute, så det kan nog bli riktigt trevligt.
     
  5. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Det blir nok til at jeg ser den i Kristiansand, for jeg har ingen mulighet til å komme meg til Colosseum på 17 mai. Takk og lov for at ikke Kristiansand er en spesielt stor by..... Det holder vel å møte opp klokka 6 om morran når jeg skal kjøpe billetter. Får ta med meg en campingstol, en eller to gode Star Wars bøker, og sitte der. :D
     
  6. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Her jeg bor er det ikke noe problem å få seg biletter tror jeg, selv om det er en stor kino. Selv så er det ikke så viktig for meg å se den på premieren men det hadde vært litt tøft da.
     
  7. Adali-Kiri

    Adali-Kiri Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 31, 2000
    Kom til Colosseum 22.mai - det blir party! :)
    Telefon er helt meningsløst, og internett brøyt sammen under salget av Ringenes Herre...så det er nok best å ordne det hele personlig. Veit ikke om jeg på død og liv vil se premieren, men i hvert fall premieredagen!
     
  8. Maladour-Fei

    Maladour-Fei Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 17, 2000
    Jag köade förra gången och jag kommer köa igen... Och jag ska sitta längst fram... Chefen vet redan om att jag ska ha Star Wars premiärs semester och det kan han inte säga ett smack om...
     
  9. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    [face_laugh] Det er bra..
     
Thread Status:
Not open for further replies.