main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ting der bare SKAL være med i en Star Wars film

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jan 13, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    11. Bare gør som jeg siger.
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    3 2 1... Jango Fett, Boba Fett, Zam Wesell, Zukuss, 4-LOM, Dengar, Bossk, IG-88

    glemte jeg nogen? yeah - jeg vil sidde på række 15 eller 16 midtfor i Imperial.


    (I wish)
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jango Fett, Boba Fett, Zam Wesell, Zukuss, 4-LOM, Dengar, Bossk, IG-88

    Arra Sing, Boush(sp?), Greedo ;) move over!
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Boushh....

    Greedo godtages... du får sæde 1 (indtil jeg kommer i tanke om en til :) )

    Aurra Sing er hendes bountyhunter/jedidræber baggrund ikke EU?
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hun er stadig med i en af filmene og desuden så er Boushh's bunny hunter baggrund også kun med i EU'en.


    hov ja... glemte da lige Tk-254 in a Speedo!
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ok, du vinder... :D Men Boushh (Leia) kom i det mindste med Chewbacca som fange. Aurra Sing stod og kiggede på PodRace i 2 sek.

    Stakkels TK-254 får aldrig fred gør han?
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg mener bare jeg har læst et sted at leia er klædt ud som en legandarist bunny hunter der hed Boushh. Det er hans gamle dragt de har fået fat på.
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det er vist rigtigt nok.

    Min pointe var bare at der er (hvis man kun holder sig til filmene) flere beviser for at Boushh var bounty hunter end Aurra Sing...

    Var det egentlig ikke meningen at hun skulle have Zam Wesells rolle i AOTC?

    Men det er er også ligegyldigt for du slog mig alligevel med Greedo - the worst bounty hunter ever.
     
  9. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    [face_laugh] Bunny Hunter.
     
  10. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det er rart at høre at man bliver omtalt som bounty hunter (de er nemlige for seje) for så er der i det mindste én god ting ved at være klædt i speedos.
     
  11. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Den der top 10-11 liste, den lyder ret god. Skal vi ikke printe den ud og oversvømme alle biograferne med dem? Hvis vi lægger et stabilt hårdt pres på Nordisk Film, så kan vi da godt få dem til, at give de gode pladser til dem der kan flest bounty hunter navne.
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    he he, det var da en god idé. Måske kunne de oprette en speciel Star Wars VIP biograf, kun tilladt for folk som overholder de 11 biograf bud og kan nævne mindst 6-7 bounty hunters. Loge sektionen er for dem der nævner TK-254 in a speedo :D .

    Mht til mobiltelefoner der ringer under en forestilling, så læste jeg for et stykke tid siden om en Norsk biograf som havde taget drastiske forholdsregler. Det gik ud på at hvis ens mobil ringede under filmen, skulle man betale for ALLE de andre publikummers billetter!

    SÃ…DAN! siger jeg. Det er da konsekvenser der vil noget.
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    lol! Så er det bare med at ringe til en af dem man følges med! :D
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jep :D

    Jeg sidder lige og keder mig lidt sååå jeg surfede lidt rundt og fandt et ret sjældent billede af en bounty hunter som desværre blev klippet ud af ESB.

    her














    :D - Sorry TK-254 men et billede som dett måtte jo dukke op før eller siden.
     
  15. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    L [face_laugh] L!!!!

    Sjovt du fandt billedet på under dit eget domain navn foresten ;)
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja, gad vide hvordan det er havnet der... [face_mischief]
     
  17. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    HAH HAH HAH!! :D

    Nå, men jeg sælger autografer med billeder for en hundredemand til næste konvention ;)


    EDIT: Jeg skal nok få ramt på dig Krede [face_devil]
     
  18. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    åh åh, en forstyrrelse i kraften fortæller mig at hævnen bliver noget med "Vader in Spandex..." :) Må nok hellere vente lidt med de billeder af mit Vader kostume.
     
  20. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    regel nr. 12...Poptøser skal stille sig bag ved mig i køen til popkornene. Da jeg var inde og se 8 mile stod der 15 poptøser foran mig, som åbenbart alle sammen havde bestemt sig for at skulle betale med 25 ører :(

    BTW har jeg været 16 gange i biffen siden august 2002, det er da meget godt :)
     
  21. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Regl nr 13:
    Hvis du er en filmoperatør så sørg for guds skyld at lyden ikke ryger mit i det hele og SLET IKKE TIL MIDNATSPRÆMIEREN PÅ LOTR GOD****INGDAMMIT!!!!

    :mad: :mad: :mad:

    ..Hvor svært ka det dog være?

    EDIT: Hehe Snegl.... Der var en kø på 8 mil da du sq ind og se 8 Mile! :D
     
  22. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Helt sikkert Par og Snegl! Gisp! jeg var gået helt kold hvis der var sket noget under premieren på LOTR2. Det var sikkert ikke med vilje (medmindre han har haft et dødsønske) men det skal sq være i orden sådan noget.

    2 gang jeg var inde og se 'Fellowship' sidste år, gik projektoren simpelthen i stykker i pausen så vi fik bare et tilgodebevis og kunne så godt fise af. Der bredte sig hurtigt en lynch-agtig stemning da folk helst ville have pengene igen, specielt folk der kom langvejs fra. Det var satme osse dårlig service.
     
  23. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Som sagt før så er jeg operatør i en biograf. Og når man skal vis en film til en hel fyldt bif, er det næsten som at gå til eksamen. Man er rimlig nervøs for at der er lavet en fejl.
    Men af erfaring kan jeg fortælle, at de fleste fejl en operatør laver, er ikke hans egene, men den forrige operatør der har været på arbejde.
    F.eks er lykkedes mig at sætte Hannibal på, istedet for en eller anden børnefilm, fordi en anden operatør havde byttet rundt på titlerne :mad: Men jeg nåede at opdage det midt i trailerne, så "no harm done". En af mine venner havde, et par dage inden, selvfølgelig lige fortalt mig en historie fra USA, hvor det samme var sket, men at det bare ikke var blevet opdaget i tide, så alle børnene var røget forbi en psykolog.
    Jeg skal så ikke kunne sige om den historie var 100% ægte...
     
  24. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Da jeg var inde og se Lotr 2 til premierne i cinemaxx røg lyden i 3 sekunder :(

    Men jeg kender nogle der var inde og se scary movie 2 i cinemaxx, og der manglede der lyd den første halve time. Men de fik ikke pengene tilbage :(
     
  25. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Hvis man har set en film i biografen hvor der manglede lyd i en halv time, burde man have mere end pengene tilbage. For man har spildt sin tid (og penge) på hat og briller. Det eneste man får ud af det, er en rigtig dårlig oplevelse!
     
Thread Status:
Not open for further replies.