Tittel til FF Norway

Discussion in 'Norway' started by Mhirth, Apr 18, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mhirth Jedi Youngling

star 2
    Jeg lurte på om vi skulle legge til en tittel til FF Norway på samme måte som svenskene har The Unknown Regions. Et alternativ kan jo være Hoth Division, siden det er navnet på hjemmesiden, som Karoline lager.

Noen andre som har ideer ?
  2. Karoline Jedi Padawan

star 4
    The Norwegian Desperate-for-Tickets FF

Hjemmesiden er enda ikke lagt ut, meen....
  3. Adali-Kiri Jedi Padawan

star 4
    Skulle til å si at det MÅ ha med Hoth å gjøre. Vi kan ikke la være å poengtere at SW faktisk far blitt filma på norsk grunn! Så jeg stemmer knallhardt for HOTH DIVISION! Meget bra navn, spør du meg. Og det er jo det du gjør. Knis. ;)
  4. Mhirth Jedi Youngling

star 2
    Hvordan går det forresten med hjemmesiden, Karoline ?
  5. Zal_Kaschir Jedi Youngling

star 1
    the hoth division er best. ff norway er ganske kjedelig tittel, kan jo stå under THD med liten skrift.

ja, hvordan går det med siden?
  6. Obi Anne FF manager Celebrations

Manager
    star 7
    For att fa ert namn vid forumet sa maste ni bli officiella forst, det ar en lite morot for att fa grupperna aktiva.

Fast Hoth Division ar ett riktigt bra namn.
  7. Mhirth Jedi Youngling

star 2
    Det kan jo bli et lite problem, siden vi bor spredt rundt om i landet. Hmm
  8. wishnud Jedi Master

star 4
    Varför inte Conquerd by Sweden? :D
  9. Mhirth Jedi Youngling

star 2
    Det er vel heller tvilsomt :p
  10. Karoline Jedi Padawan

star 4
    Never!!!!!

:p

Hjemmesiden er ferdig. Den er på mindre enn en mega tror jeg, så jeg kan maile den til en av dere, så den kan bli lagt ut. Advarer: den er ikke så veldig proff. Har oppdatert den med dod's profil.
    Holder det å legge ut hjemmeside for den Norske FF'en for å få den godkjent offisiell?
  11. Mhirth Jedi Youngling

star 2
    Vi må ha tre offisielle møter før vi blir godkjent. Dessuten må vi sende rapport om hva vi gjorde på møtene til en eller annen som sitter høy oppe i systemet
  12. Zal_Kaschir Jedi Youngling

star 1
    så mye mas og kjas alltid... det kan jo bli den mest offisielle uoffisielle ff norge siden ;)

prøv å få lagt den ut, sikkert mange som vil hjelpe til for å få den best mulig...
  13. Adali-Kiri Jedi Padawan

star 4
    Hmmm...hva med å arrangere et møte i Oslo i sommer. Premieren passer dårlig for mange, pga eksamener og sånt. Selv skal jeg til Oslo rundt 8.juni for å se a-ha på Ullevaal (yeah!). Hva med et FF-møte den helga, kanskje fredag 7.juni, hvor vi blant annet inntar Colosseum? :D
  14. Adali-Kiri Jedi Padawan

star 4
  15. Karoline Jedi Padawan

star 4
    Vi får se når den tid kommer. Vi kan godt ha 7 juni som en dato hvor de som kan møter opp, så får vi se om det blir noe av.
  16. Jedi_DaMap Jedi Youngling

star 1
    Det er helt utelukket at vi ikke skal ha et møte før sommeren!!! Vi skylder landet vårt å få ordnet en OFFICIAL SW-fanklubb så fort som mulig!!
    Vi har vært uten en for lenge!!! :mad:

:mad: :mad: :mad:

17. dod Jedi Youngling

star 1
    Vi må snart få ut finger'n å bli offisielle.
    Det hadde (for meg, da...) passet bra med oslo. Men A) det må nesten bli en helg B) enten før eller etter sommerferien. Ser ut som de fleste går på skole. Og når skolen er (midlertidig) over, har de fleste en tendens til å forsvinne vegg-i-mellom enten til det ene eller andre kontinentet. Er åpen for forslag.
  18. LightForce Jedi Youngling

Høres bra ut! Hoth Division er knall bra!
Thread Status:
Not open for further replies.