main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

TPM DVD Eastereggs

Discussion in 'Archive: Denmark' started by JediJBC, Sep 9, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Har lige set at der også er et blooper/gagreel på epsiode 2 dvd'en. Der står at den er lige så kort som den på eps. 1 dvd'ne men skulle være utrolig sjov.

    Der står ikke noget om hvad der faktisk sker, men det er nok også sjovere at finde ud af selv.

    Man kan finde den ved at gøre nøjagtig som man gør på eps1 dvd'en ved at gå ind i options og indtaste 1138.
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har aldrig fået set de eastereggs fra TMP dvd'en´, men jeg er heller ikke den store easteregg fan. For det meste synes jeg ikke det er besværret værd at finde ud af hvordan man ser dem. Jeg mener *SÅ* underholdene er de heller ikke...

    Jo X-men dvd'en har faktisk en meget sjov fraklippet scene som easteregg. Hehe :)
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg synes nu at de er hylende morsomme, og nu de er dér, så kan man jo lige så godt få det hele med.

    fx. er der et fraklip hvor Frank Oz (du ved ham der styrer Yoda) glemmer sine replikker, men han bliver i rollen og det ser ud som om det faktisk er Yoda selv der laver en blooper. Så er der en del klip hvor R2 bumper ind i vægge og ting. De har endda sat Jar Jar ind i nogle af scenerne så det ser ud som om at det er ham der laver ballade.

    Du snyder dig selv lidt, hvis du ikke gider at finde dem og SÅ besværligt er det jo heller ikke.

     
  4. Skar Kjoil

    Skar Kjoil Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 16, 2000
    Hvis nu éns DVD afspiller er en PS2, hvad gør man så? Der er ingen numre på remoten.
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg har osse en PS2 og du kan sagtens gøre det ved at kalde oversigts displayet frem med controlleren (select knappen).

    Så vælger du bare numrene en efter en og trykker X efter hver af dem. Det er en smule tricky men kan lade sig gøre.
     
  6. Skar Kjoil

    Skar Kjoil Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 16, 2000
    Ja, jeg opdagede det selv i mellemtiden, jeg prøvede med skærmen der popper op når man trykker på select, det tog bare lidt tid at regne ud hvordan det skulle trykkes ind. Men tak alligevel, vildt sjovt.
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ingen årsag :D Jeg kan se på din signatur at du osse er MGS fan - har du fundet nogle eastereggs til MGS2? Jeg tror jeg har fundet de fleste men jeg har endnu ikke fået Snake til at barbere sig - der skulle efter sigende ligge en barbermaskine et eller andet sted...
     
  8. Skar Kjoil

    Skar Kjoil Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 16, 2000
    Barbermaskinen ligger samme sted som du starter på Big Shell, til venstre for hvor du starter på den anden side af hegnet, derinde hvor at den gamle dykkerdragt er. Du kan kravle derind via tunnlerne eller du kan "shimmy" via rælingen. Men den er der kun på visse sværhedsgrader og jeg kan desværre ikke huske hvilken, men du kan prøve dig frem.

    Start et nyt spil på en sværhedsgrad og hvis den ikke er der så start forfra, den er noget af det første du kan finde. Når du møder "Pliskin" efter Vamp giver Raiden barbermaskinen automatisk til Pliskin og når du senere er nøgen og møder Snake, er han glatbarberet (og ser snot-normal ud)

    Hvis Raiden gav MIG en barbermaskine ville jeg kronrage hans skalp som noget af det første!

    Du kan også tjekke link'et nedenunder, det er en parodi jeg har skrevet på Metal Gear. Sådan en blanding af MGS og "Venner."

    http://www.fanfiction.net/read.php?storyid=709880

    Håber jeg var til hjælp, ellers så bare spørg igen.
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Cool, tak, det vil jeg straks prøve!

    Hvis Raiden gav MIG en barbermaskine ville jeg kronrage hans skalp som noget af det første! - Ha ha ha :D

    Jeg bryder mig heller ikke synderligt meget om Raiden, lad os håbe at vi for lov til at spille Snake gennem HELE spillet i efterfølgeren.

    Jeg har hørt at med MGS: Substance får man lov til at spille MGS2 om igen bare fra Snake's synspunkt - det lyder til gengæld rigtig fedt!

    Din fanfic er satme sjov! Jeg havde aldrig forestillet mig en hybrid mellem MGS og venner men det er ret sjovt!
     
  10. Skar Kjoil

    Skar Kjoil Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 16, 2000
    Ked af at ødelægge din dag, men du kommer ikke til at spille hele Snake's mission i Substance. Der er fem specielle Snake Tales som forgår på the Big Shell som man kan spille med ham, ellers kan du spille som ham i alle de andre alternative baner or VR baner, så det er jo meget fedt.

    Tak for de pæne ord, hvis du søger på mit alias, Skar Kjoil, indenpå FanFiction.Net kan du finde andre ting jeg har lavet, blandt andet en sæson 2 af MGS2: Friends og en meget lang SW fanfic.

    Hygge.

    PS: Bounty Hunter burde nok kunne holde ventetiden ud indtil Substance.
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    nåh ok, det er jo ærgeligt...men det kan da forsøde ventetiden lidt til MGS3 kommer.

    Bounty Hunter bliver sikkert rigtig fedt! Det venter jeg mig store ting af, specielt efter at have set den seneste trailer, håber bare at det har lidt længere levetid end de sædvanlige Star Wars spil. De LucasArts spil jeg har, kan jo gennemføres på en weekend.

    Jeg vil helt klart kigge nærmere på dine historier, du skriver jo supergodt.

    Nu vi er igang med at udveksle fanfic, så er jeg i gang med en lille Star Wars film i 3D og jeg sendte en mikro-teaser til TFN for et par uger siden. Du kan se den her. Det kræver at du har den nyeste Quicktime player.

    Filmen er i skrivende stund på nippet til at være færdig og varer ca. 5 min.


     
  12. Skar Kjoil

    Skar Kjoil Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 16, 2000
    Jeg downloader teaseren lige nu, skal nok "anmelde" den senere. Du har ret i det med SW spilene. Det er syndt at sådan et godt univers aldrig er blevet udnyttet mere, især et spil som Bounty Hunter har fansne jo ventet på længe.

    Jeg glæder mig vildt til Bounty Hunter og krydser virkelig fingre for at Lucasarts har brugt alt krydderiet denne gang. Filmsekvenserne ser vildt flotte ud, og jeg håber at gameplayet lever op til det.

    Når man tænker over det har spillet virkelig mange kort på sin side; lyden er lavet af dem som laver lyden til SW, grafiken (filmene) er lavet af de samme som laver grafik til SW filmene, og de har endda de rigtige skuespiller til at lægge stemmer til Jango og Zam.

    Jeg glæder mig mere til det her nu end Substance, men det siger vel sig selv. Fett (i alle hans former) har altid været min favorit.

    Du må hygge dig, og du skal ikke være for genert til at skrive en email. Denne "thread" bliver jo nok lukket før eller senere når folk opdager at der ikke er nogen der snakker om DVDen mere.

    Ses!
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ok cool, håber at du synes om teaseren. Jeg blev færdig med filmen sent igår aftes, der er nogle ting som jeg er lidt utilfreds med, men den er nu blevet meget god. Jeg regner med at få den op på TFN fanfilms, inden længe.

    Denne "thread" bliver jo nok lukket før eller senere når folk opdager at der ikke er nogen der snakker om DVDen mere

    Det tror jeg nu ikke vi skal være bange for, der er aldrig nogle moderators herinde alligevel. Jeg tror at jeg vil åbne en tråd om computerspil, så kan vi snakke videre dér.

    Jeg håber bestemt at du har ret mht. Bounty Hunter. Det har virkelig potentiale til at blive rigtig fedt, jeg må nu indrømme at jeg først er blevet rigtig Fett fan siden eps 2. Boba har nu ikke rigtig sagt mig noget før nu.

    Det er altid fedt at spille en anti-helt som Jango. Du virker ret velinformeret hvad angår spil, har du nogle gode adresser på nogle websider?
     
  14. Skar Kjoil

    Skar Kjoil Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 16, 2000
    Hey. Kunne desværre ikke se teaseren, jeg havde ikke den rigtige udgave.

    Åhmm, gode links? Jeg forholder mig for det meste til de amerikanske og engelske blade du kan få diverse steder rundt omkring. De sider jeg mest ser på er gamespot.com, ign.com eller gamefaqs.com. Gamefaqs tilbringer jeg meget tid på, men de bringer ingen nyheder, de har bare forumer til ALLE spil du kan nævne, og så kan man altid tjekke i forummerne efter nyheder, hvis nogen andre har opdaget noget.

    Ses.

     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ok, cool de websider vil jeg helt sikkert se nærmere på!

    Hvis du stadig er interesseret i teaseren så kan du opdatere din quicktimeplayer her

     
  16. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Det ser du til at vi bryder 50 post grænsen for første gang her I Dk chapteret!!!

    Det bliver spændende :)



    DD - Splif iT


     
Thread Status:
Not open for further replies.