träff i Malmo

Discussion in 'Sweden' started by Obi Anne, Jan 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aprentize Jedi Master

star 4
    de va ju väldigt många man träffade där nere då. tror jag träffade skywalkerx o emilsson inte fler. va hände med alla?
  2. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Det var just mig du träffade ja :)
    Få se... Jag träffade Vargman, Aprentize och emilsson. Förresten, hade ni gjort era robes själv?
  3. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Ingen såg mig. :(
    Damn, jag måste sluta gå utklädd till osynlige mannen.
  4. Aprentize Jedi Master

star 4
    jupp jag o vargman har fixat dom själva. eller i stort sett själva, fått lite hjälp av släktingar o så som kan sy.

Lynx såg du inga jedis? De var ju vi!
  5. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Skickligt gjort! Det måste jag säga. var det en kampsportsdräkt jag skymtade där under? Jag ska sy min egen Robe(så mycket robe det nu blir), kanske ni kan ge mig några tips på mönster o sånt?
  6. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Jag misstänker att Aprentize inte har hängt med rikigt (damn, jag behövde sex fösrök för att stava det rätt)... Jag var nämignen inte på mässan. ;)
  7. Maladour-Fei Jedi Grand Master

star 5
    Jag letade innan i kön men vart sjutton stod alla? Åja... Jag hade kul men jag träffade inte någon jag inte redan kännde... Minigo var ju kul i alla fall... nu även med helskägg... :/
  8. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    När kom du dit då Maladour? jag och emilsson stod nästan längst fram i kön.
  9. Maladour-Fei Jedi Grand Master

star 5
    Kring 10 någon gång... Jag stod kanske 5 meter efter "kröken" på kön... :(
  10. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Haha, vilken ironi att jag trots allt inte lyckades stava "riktigt" rätt i mitt inlägg inatt. Styrelsemöten där det bjuds på gratis vin är aldrig fel. :p

Trist att ni inte lyckades ses allihopa... Nästa gång får ni sätta en FF Sweden stämpel i pannan.
  11. Maladour-Fei Jedi Grand Master

star 5
    Väl tänkt Lynx... Vem tar med sig stämpeln så att vi kan stämpla oss... och hur träffar vi den med stämpeln? ;)
  12. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Den som har stampeln far ga omkring och bjuda runt muffins.
  13. wishnud Force Ghost

star 4
    Då kommer mysteriet med dom borttappade FFSarna garanterat att lösas.

Det gäller bara att åka till Dury Lane.
  14. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Nästa gång får vi kanske bestämma möte inne på mässan så alla hinner dit. Det var ju inte så många som kom till pressbyrån ;)
  15. Aprentize Jedi Master

star 4
    jag hade en karatedräkt längst ner under allt det stämmer skywalkerx, sen resten var totalt hemmagjort. Johans judodräkt var kanske oxå lite synlig.

Men fråga bara sen va du behöver hjälp med så ska jag (eller vi) se vad vi kan göra.
  16. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Aprentize, Darth Vader och Skywalker X samt Emilsson var de som jag träffade där nere.

Om ni såg oss (jedis) så kan jag säga att det var h*lv*t* så varmt att stå och köa i nästan tre timmar för autograferna med fem lager tyg på sig i den värmen som var där nere... Nåja, jag fick ju dem i alla fall och dagen efter (söndagen alltså) så var jag där igen (utan kåpan dock). Fick faktiskt tag i två stycken tygmärjken som jag skall sätta fast på min skinnväst sedan... (frågan är bar hur man får dem att fästa då man inte kan sy fast det).

Mäj Thä Förce Bi With ju Ål!
  17. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Ah, det glömde jag. jag träffade ju också Darth såklart! Tackar för hjälperbjudandet. Har ni kanske ett virtuellt mönster på själva roben?
  18. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Jag fick låna mönstret av Aprentize men jag kan tipsa dig om denna sidan: http://www.rebellegion.com/jedigarb/
    som är bra om mn vill sy och göra en egen jedidräkt. Sedan om du vill komma med frågor på "hur löste du det" o.s.v. så är du alltid välkommen så får vi hoppas att vi kan svara på det... :)
  19. emilsson Force Ghost

star 6
    Nästa gång ska jag ha med mig mer pengar :). Nåja, det var hursomhelst en kul dag.
  20. SkywalkerX Jedi Knight

star 3
    Det skulle sitta fint med en Luke's lightsaber eller hur emilsson?
  21. emilsson Force Ghost

star 6
    DÃ¥ vore lyckan gjord.

Förresten så förstår jag att det blir varmt i jedikläder. Jag har också en sådan dräkt och den enda gången jag inte svettats i den var när jag gick i den utomhus en kall novembernatt :).
  22. Vargman77 Jedi Master

star 4
    ok,,, kanske skall ha den när man går ut och festar sena vinterkväller då :)
  23. emilsson Force Ghost

star 6
    Det rekommenderar jag :).
  24. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Ni har helt enkelt inte förstått: man ska ha overall! Det ultimata klädesplagget. Otroligt flexibelt för att temperaturer. :)
  25. emilsson Force Ghost

star 6
    Fast min jedikåpa är så cool :).
Thread Status:
Not open for further replies.