main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

VÃ¥rt alldeles egna rollspel!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by SkywalkerX, May 23, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MYSTIC_KNIGHT

    MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Leandrender böjer lydigt på huvudet.

    Låt inte oron ta över tänkte hon för sig själv..
     
  2. swedish_yoda

    swedish_yoda Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 8, 2002
    går runt i cirklar

    Nä, jag klarar det snart inte längre, om varken Quintara eller Seamië e här inom 20 minuter så ger vi oss av för att leta efter dom...

    Barnen jublar...(tydligen e dom uttråkade)
     
  3. King_of_the_dragons

    King_of_the_dragons Jedi Youngling

    Registered:
    May 28, 2002
    Det behövs inget letande hörs en röst bakom Endar. Quintara hoppar ur speedern och ner på marken.

    Quintara: Men det underlättar inte saken att vi har kommit NU måste vi härifrån fort innan fler otrveliga indevider dyker up vi måste ordna transport till alla här.Säger Quintara när han ser sig omkring.

    Quintara: Först och främst transport, vad föreslår du Endar?
     
  4. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Vad ska vi göra nu då ???
    Kom på en plan eller vi ska helt enkelt sitta här och ugla ???
    Nä vi får väl ta upp jakten på dem som försökte fly och försöka utplåna alla.
    Lord Vader följer du med oss nu eller ???
     
  5. swedish_yoda

    swedish_yoda Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 8, 2002
    OFF: har detta rollspelet stannat eller vad??

    Endar: Ja inte kan vi frakta alla barn på din speeder så vi måste anropa piloten som lämnade av oss här.
     
  6. -Padawan-

    -Padawan- Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 15, 2002
    Om alla ni andra instämmer så vill jag förklara det avslutat. Dels på grund av ett halvdant intresse men till en större del på grund av mitt eget dåliga deltagande.
     
  7. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Jag accepterar att det är slut :( :(

    Men som du sa Padawan vi har inte varit så aktiva på slutet. Men vi kankse tar upp ett sådant här rollspel senare :D
     
  8. MYSTIC_KNIGHT

    MYSTIC_KNIGHT Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Jag accepterar också avslutet. Delvis eftersom jag kom in så sent. Jag föreslår att vi börjar om till hösten igen och att skywalkerX tar hand om det också.
     
  9. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Jag instämmer med föregående talare... (skrivare?). Vi slutar detta spel här...
    Kan starta upp ett nytt sedan kanske..
    Dock roligare om alla är på samma sida tror jag... :)
     
  10. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    kan någon åtminstonde teleportera bort mig eller blir jag tvungen att sitta i den här ventialtionstrumman o ruttna bort elleR? jaja.. oh well...
     
  11. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Orp ser något röra sig i en ventilationstrumma och skjuter iväg ett skott... Det som rört sig upphör att röra sig direkt och man förstår att det är en träff...

    *så nu slipper du sitta där och ruttna aprentize* ;)
     
  12. The_Dark_Overlord

    The_Dark_Overlord Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 16, 2002
    det är nog lite.. slut på det gamla rollspelet .. men är det nån som är sugen på att börja om på nytt?
    jag kan vara GM (Game Master för alla som inte visste) ..eller om d nu är nån annan som är erfaren som vill vara d ..
     
  13. -Padawan-

    -Padawan- Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 15, 2002
    Nu har det här ju fått ligga på is ett tag och om vi ämnar försöka spela igen är det kanske snart tid för det.

    Men om vi nu ska försöka igen så tycker jag att vi måste försöka göra något av det. Jag måste sköta mig bättre och hålla koll på allt vad som händer och sker men samtidigt vill jag att de som spelar håller sig seriösa och verkligen försöker engagera sig. Regler och liknande får vi också se över, ska vi fortsätta att spela hur som helst och på två olika sidor? Vad tycker ni?
     
  14. The_Dark_Overlord

    The_Dark_Overlord Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 16, 2002
    jo . alla som spelar måste ju självklart vara seriösa . och allt powergamande är bara trist och tråkigt .jag e mer än gärna på . och sen är det alltid lättare om alla är på samma sida . men det är ju inget krav.
     
  15. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Jag tycker med att alla bör vara på samma sida... Annars blir det lite svårt att spela i vissa fall... Exempelvis 1 jedi och en sith skall slåss men ingen av dem vill att deras rollfigur skall råka illa ut (och har man då inte tärningar som säger vem som lyckas och vem som misslyckas så kan man hålla ganska länge utan att komma nånstans)... Jag är dock gärna med i en ny omgång...
     
  16. Swedish_Jedi

    Swedish_Jedi Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 15, 2002
    Ursäkta att jag drar tankarna bort från rollspelet men jag ahr läst topicen och jag förstår inte ett dugg...
     
  17. The_Dark_Overlord

    The_Dark_Overlord Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 16, 2002
    en gång i tiden så körde vi rollspel här . men d blev en del powergamande och inte så mkt aktivitet . så .. ja tänkte att vi kan dra igång d igen .
     
Thread Status:
Not open for further replies.