Vader i Chili

Discussion in 'Denmark' started by Krede, Apr 1, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede Jedi Master

star 4
    Jeg er lige blevet ringet op af en fra Chill. De vil gerne lave en Star Wars foto serie til deres Maj Nummer i anledning af episode 3.

Så de lejer mit Vader kostume... fra på Mandag. :D Det er dog ikke mig der skal i kostumet... men det er mit kostume. :D

Og det er ikke en Aprilsnar ;)
  2. P-Nille Jedi Master

star 4
    århh hvad så må vi forsøge på at få fat i en af bladene... hvilket nummer?
  3. Krede Jedi Master

star 4
    Maj nummeret ;)

Jeg er næsten glad for at det ikke er mig der skal posere i det. Prøvede det lige på igen for sjov og det er et mareridt at have på... 3 sekunder.. så er man ved at explodere af varme.
  4. Darth Dane Jedi Master

star 4

Det er lavet af plastik ikke?

Det er bare en varme magnet som "tøj" :D

5. Paranorina Jedi Master

star 4
    Yes mand! Når bladet kommer skal jeg rigtig blære mig på skolen over at JEG kender ham der ejer det Vader-kostume der er i bladet. Så bliver det spændende at se hvor mange der reagerer...
  6. Krede Jedi Master

star 4
    :D De to fra chilli kom og hentede kostumet i Søndags som lovet... Et par rigtige Star Wars nørder var de også selv... de var helt vilde :D

De lovede at passe rigtig godt på det... Det har de også bare. Jeg skrev endda en vejledning til dem om hvordan man tager det på. Det er sq en pige der skal have det på... ha ha ha... wtf?

FÃ¥r det allerede igen imorgen aften.

Jo, noget af det er af plastic... Men det er mest pga. kappen og underkappen at det er vaaaaarmt at have på...

Men det bliver meget spændende at se hvad de får ud af det :)
  7. Paranorina Jedi Master

star 4
    En pige? Er det så med Woobie Goldbergs stemme? "No... *I* am your mother!!" :p

Jeg glæder mig også til at se billederne, hvordan "fandt" de dig?
  8. Krede Jedi Master

star 4
    Ha ha ha ha! tæt på... Oprah Winfrey.. :p

Jeg troede først at det var nogen herinde fra der havde anbefalet mig, men nej... de havde fundet mig via min hjemmeside. Synes dog at det er ret utroligt... men jeg glemte at spørge dem nærmere om det. Det må jeg gøre i morgen.

9. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Vader i Chili
    Jeg kunne godt finde noget der var sjovere at vade rundt i.
    (Ok, den var dårlig, men den skulle ud).

Er Chili overhovedet et blad man kan købe? Er det ikke noget der bliver distribueret gratis til udvalgte uddannelsessteder og caféer?
  10. P-Nille Jedi Master

star 4
    vi må bare få fat i nogle små gymnasiefolk til at huggebladene til os.

burde egentligt også snart få i februar og marts nummeret af rapport... der skulle jeg og nogle flere være i med liverollespil... (det lyder ret gustent egentligt)
  11. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg kender desværre ikke nogle små gymnasiefolk, så jeg forventer et godt scan her i tråden når en af Jer andre får fat i bladet.

Og også gerne et scan fra de rapportblade, så vi kan læse om Nille. Jeg kan egentlig godt huske at du snakke om det Nille, men jeg havde desværre glemt det igen. Det var da ellers blade man kunne købe i handlen. Er der billede af dig med eller uden rollespilsdragten, eller er det 'bare' interview?:p
  12. P-Nille Jedi Master

star 4
    jeg er højst med på et billede, men min veninde blev interviewet.. og alle billeder er af folk i kostumer.

men vi har også været i tv-fyn.
    nogle journaliststuderende der har lavet 3 korte interviews og der er det en af mine venner der blev interviewet til en der handlede om rollespil.
    faktisk ser man både mig og min kæreste et par gange i klippet.
    http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=2&Id=233766 (dog kommer der først et klip om en syg kvinde)
  13. Krede Jedi Master

star 4
    Weee... 27 April får jeg bladet... til jer der ikke lige kan få fat i det, så lover jeg at scanne og uploade til jer... Glæder mig sq til at se hvad de fik ud af det. Håber de tog kostumet på korrekt :S
  14. Paranorina Jedi Master

star 4
    Fedt nok. Glæder mig til at prale overfor mine skolekammerater at jeg kender personen der ejer kostumet, og sole mig i berømmelsen! :D
  15. Krede Jedi Master

star 4
    Ha ha tak! møs til dig Para [:D]
  16. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Det ender vel med at jeg må kidnappe en masse eksemplarer af Chili med hjem fra skolen...
  17. Paranorina Jedi Master

star 4
    Nøj hvor var det stort da jeg i skolen idag fortalte jeg kendte ham der havde lagt dragt til Vader-billederne!
    Efter en crowdsurfing gennem skolegården, kørte jeg i åben karret gennem Odense, mens tusinder og atter tusinder af jublende masser hyldede mig og gjorde luften tyk af papirkonfetti!

(inde i mit hovede)
  18. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Godt så, Para :p

/me har nu set billederne....
  19. JN327 Jedi Master

star 4
    Også her.

Hvorfor er du ikke krediteret, Krede?

20. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    Para [face_laugh]

Er der ikke en (Gina ;)), der gider gemme et eksemplar til mig?
  21. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg kunne da også godt tænke mig et eksemplar af bladet, hvis der er nogen der har mulighed for at skaffe det.[face_praying]:D
  22. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Jeg kan godt tage et par ekstra blade.
    Hvor mange vil have et blad?
  23. Krede Jedi Master

star 4
    Para> Ha ha ha ha! :D

Yay synes selv at billederne er blevet ret gode! Især det sidste med pølsevognen! :D

Jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har krediteret mig :( lidt crappy faktisk... hmmm... Men jeg var da glad for at se hvor godt det ser ud på proffe billeder. YAY!

Jeg er igang med at scanne billederne nu. Hvis det har nogen interesse?

24. Qui-Gina-Jinn Force Ghost

star 4
    Eneste ting er at det er lidt trist at de har lavet et blåt lyssværd - tsk tsk....
  25. Krede Jedi Master

star 4
    Ja det er sq ikke helt korrekt :p hmmm i det mindste har de taget kostumet korrekt på, selvom hjelmen sidder lidt weird på billedet med skov-børnehaven.
Thread Status:
Not open for further replies.