main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Van Helsing en Troy

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Elfsheen, May 9, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Iemand die films ook heel graag wilt zien? Of al gezien heeft? Behalve Troy dan natuurlijk.
     
  2. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ik wil ze beiden nog graag gaan zien, alleen schijnt Van Helsing de verwachtingen niet 100% waar te maken, maar ik wil dat graag zelf zien ;) en als fan van het oorlogs/geschiedenis genre kijk ik ook graag uit naar Troy , waarover al eens een film is gemaakt...hoop niet dat deze er erg op lijkt
     
  3. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    We gaan waarschijnlijk met de klas naar Troy (na een jaar zwoegen op de Trojaanse Oorlog mag dat dan ook wel eens ;)) en ik wil(de) naar Van Helsing, maar deze is van de makers van "The Mummy" en "the Mummy Returns" en die waren beide eigenlijk helemaal niet goed (in ieder geval niet wat ik verwachte), dus ik weet het nog niet zeker.
     
  4. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Yep, ik moet ze denk ik ook allebei zien. Troy lijkt mij het beste van de twee.
     
  5. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik heb ook gehoord dat Van Helsing niet erg goed is. Ik hoorde ergens op dit forum zelfs dat "zo slecht was dat het weer grappig werd".
    Troy wil ik ook errug graag zien, maar ik weet niet of ik daar aan toe kom.
     
  6. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik heb het voorstukje van Van Helsing gezien en mijn broek zakte af van plaatsvervangende schaamte. Het zag er hopeloos uit, net een mislukte mix van Return of the King, Vampire Hunter D en the Attack of the Ancient '30's B-Horror books.

    Troy daarentegen verwacht ik veel van. De Illias bevindt zich in mijn boekencollectie en ik ben erg benieuwd naar de verfilming ervan. Als ze het maar niet verneuken, maar goed na de LOTR-verfilming is mijn vertrouwen in dat soort verfilmingen een stuk groter geworden.

    We zien wel.
     
  7. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Toen ik al die mooie duizenden tiremes(griekse boten) zag (weet niet of ik t goed spel trouwens) d8 ik van wowwwwww vette ****.....dit is net als het spel Age of Empires......en toen ik die landlegers zag......dat moest ik gewoon gaan zien :D
     
  8. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    Troy lijkt me nogal triest, Van Helsing daarentegen lijkt me vet.
     
  9. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Troy lijkt mij dus ook geweldig (hoewel ik Orlando Bloom minder vind...) het is leuk om alles eens echt te zien (ipv op een crappy SBS film terwijl de leraar nog net niet in tranen uitbarst).
     
  10. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Het lijkt me duidelijk dat Ganner nog een hoop aan zijn smaak moet doen... :p

    (en wie hier serieus op reageert is gek, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik ongelijk heb, en als je het nu nog snapt vind ik je een hele verwarde ziel, aangezien ik de logica van mijn verhaal zelf nauwelijks nog kan volgen...)
     
  11. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Van Helsing was de slechtste film die ik in jaren heb gezien. Echt niet te doen.

    Troy on the other hand lijkt me een meesterwerk.
     
  12. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    hear hear.....the true masters have spoken :D
     
  13. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ja, Troy geloof ik wel weer. Ik heb wel weer genoeg van al die ´epische´ films die Hollywood uitgeflikkert worden. Gladiator, Braveheart,The Patriot en Last Samurai waren nog wel oke, Lord of the Rings: Hardstikke tof, maar nu moet het wel weer eens een keer afgelopen zijn met die "historische-veldslagen-kijk-eens-welke-film-het-grootste-leger-in-beeld-kan-krijgen" crap. ( Hoewel LOTR natuurlijk geenszins historisch is, maar oke)

    Mijn bescheiden meningkje. ;)
     
  14. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    LOTR Niet historisch?

    Sorry hoor, maar het lijkt me toch wel duidelijk dat we door de vernietiging van de Ring geen Orcs meer hebben om de aarde mee te delen. Gelukkig maar...
     
  15. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Oh ik ken genoeg (d)Orcs.
    Ik heb net een review gelezen van Troy, en daarin werd geschreven dat eigenlijk alleen de veldslagen boeiend zijn, en dat Brad Pitt niet echt overtuigd als Achilles.
    Ik denk dat ik toch eerder naar Van Helsing zou gaan. Ik heb zo'n beetje alle boeken gelezen van die figuren die daar in voorkomen, (Dracula en Frankenstein) en 't lijkt me gewoon heel cool. :)
     
  16. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ja als je van die B-Horror crap houdt, zal je Van Helsing ook wel kunnen trekken... ;)
     
  17. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Dracula en Frankenstein B horror crap!? Eerder klassiekers.
     
  18. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    van helsing zuigt...
     
  19. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Hmm, aangezien we op "schoolreisje" naar Berlijn gaan, en we op de 1e avond naar de bioscoop gaan, waar we gaan kijken naar normale films die er toevallig dan draaien, denk ik dat er kans is dat ik Van Helsing of Troy in het Duits ga zien....Joy. Dan maar Finding Nemo in het Duits...
     
  20. Navalina

    Navalina Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 25, 2004
    Ik ga in een paar uurtjes naar Troy zien, ik kijk er al heel lang naar uit! :) Van Helsing zal ik ooit wel eens huren.
     
  21. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Troy was fantastic.

    Van Helsing stinkt nog steeds.
     
  22. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Troy was Phat.....
     
  23. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    I heb Troy nu twee keer gezien en hij blijft cool!

    Hoewel er wel wat kleine veranderingetjes inzitten vind ik het toch dichtbij het boek zitten. Alleen jammer dat er geen Goden zijn.

    Maar een smekende Paris LOL Heel wat beelden van Orlando Bloom van little girls zullen nu wel gebroken zijn

    Brad Pitt is zeker een goeie Achilles.
     
  24. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Hi everybody !
    ( Hi, doctor Nick ... )
    Hier is jullie meest favoriete Belg weer ! :D
    Wat is het lang geleden dat ik hier nog ben geweest ...

    Ik heb Troy ook gezien en ik vond het best een goede film.
    Ik ben een enorme 'fan' van mythologie en ik vond de film vrij boeiend. Alleen spijtig dat de goden er zijn uitgelaten.
    Het verhaal zat vrij dicht tegen het oorspronkelijke verhaal wat toch al een goede prestatie is.

    De veldslagen, gevechten, ... waren knap gefilmd en ik vond de acteurs ook heel goed.
    Gaan zien dus !

    Van Helsing heb ik nog niet gezien ... Ook niet direct behoefte toe ...
     
  25. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hallo favo belg ik had eerlijk gezegd niet door dat je weg was, want ook al leek het gesprek hier een stuk minder intelligent dat is iets wat mij natuurlijk weer niet opvalt.

    Hoe is het?
     
Thread Status:
Not open for further replies.