main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Vraagje over Sw Quote...

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Kaileron, Jan 17, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaileron

    Kaileron Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 30, 2003
    K, ik ben dus lid van een andere sw site en ruim een maand geleden vroeg daar men wie zei: "Everything's better with a Jedi around." en in welke novel? Heeft iemand enig idee, ik heb alles geprobeerd van google to in mn eigen boeken kast kijken maar kheb niks kunnen vinden... Ja tis stom hier een topic over te maken maar ben aan t einde van mn latijn met dit... Kheb een hekel als ik iets niet weet :(
     
  2. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Nu heb je ons natuurlijk ook nieuwsgierig gemaakt ... :p

    Ik zou het niet weten. Aangezien de EU zo uitgestrekt is, kan dat werkelijk uit vanalles komen. Waarom zegt die persoon dat zelf niet ?
     
  3. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    jep that feeling sux:p

    ken ook niet ehct wat vinden zelfs met mijn 1337 g00gl3 sk177z

    http://www.google.nl/search?as_q=&num=10&hl=nl&c2coff=1&btnG=Google+zoeken&as_epq=with+a+Jedi+around&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=
     
  4. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    O dat weet ik wel hoor...
     
  5. Kaileron

    Kaileron Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 30, 2003
    ''Waarom zegt die persoon dat zelf niet ?''

    Tja, het is dus een onderdeel van een SW trivia. Die vraag is ruim geleden gesteld en nog niemand heeft daar antwoord op kunnen geven. Google had ik al geprobeerd maar alas, nothing. Vandaar dacht ik dat ik misschien hier kon vragen :)
     
  6. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Weet je of het in een boek, comic, game, ... is ?
     
  7. Kaileron

    Kaileron Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 30, 2003
    Alleen dat het een EU novel is... das alles :(
     
  8. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Zou je ook niet kunnen achterhalen in welke periode dat boek is ?
     
  9. Kaileron

    Kaileron Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 30, 2003
    Hm, laat ik dat maar vragen maar ik denk niet dat de trivia koningin op die desbetreffende site dat zal verklappen maar ik ga het zeker proberen ;)
     
  10. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Het zou in ieder geval de keuzemogelijkheden al beperken ...

    Hoeveel antwoorden zijn er al gegeven ? Je kan misschien alle boeken opnoemen ... :p
     
  11. Kaileron

    Kaileron Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 30, 2003
    Hoeveel antwoorden zijn er al gegeven ? Je kan misschien alle boeken opnoemen ...

    Talloze antwoorden maar die zijn geheim omdat we antwoorden in moeten sturen via pm-systeem dus niemand krijgt elkaars antwoorden te kennen, ook niet als ze fout zijn :(
    En ik stuurde haar idd al een link waar alle boeken genoemd worden maar daarmee kom ik nog steeds niet aan het feit wie het nou heeft gezegt ;)
     
  12. Kaileron

    Kaileron Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 30, 2003
    Ok, Ik heb ÉÉN hint gekregen: tis een New Jeedai Order book... Wat met ontzettend helpt aangezien het de NJO uit negentien boeken bestaat... *zucht*... Ik zal zelf wel eens zoeken nadat ik mn pws-presentatie heb gehouden :)
     
  13. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Dat kan ik me toch niet herinneren. Nu ja, ik moet er wel nog drie boeken van lezen ...
     
  14. Kaileron

    Kaileron Jedi Master star 2

    Registered:
    Jun 30, 2003
    Tsja, ik ook niet. Ik gok vaagjes op Star By Star of anders Destiny's Way maar ik zou anders die hele serie opnieuw moeten lezen :s
     
Thread Status:
Not open for further replies.