main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

We zijn weer eens iets vergeten...

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Grand_Admiral_Grant, Jul 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Nadat we vorig jaar dus officieel weer een FF geworden zijn, moesten we eigenlijk een CR (=Chapter Rep) kiezen.

    Tja, vergeten dus... Ik werd daar dus fijntjes op gewezen. :p

    Nu moeten we er dus eentje gaan kiezen, echter we hebben we daarvoor eerst vrijwilligers nodig...

    Ik stel mezelf beschikbaar.

    Mocht er iemand anders dit ook willen doen, laat dit hier ff weten dan kunnen we een stemming organiseren.

    Ik stel voor dat we tot 31 juli de tijd nemen om iedereen erover na te laten denken en zichzelf wel of niet beschikbaar te stellen en vanaf 1 augustus een verkiezingsronde te houden.
     
  2. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Wat moet/mag/wil een CR eigenlijk doen? :)
     
  3. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    De vertegenwoordiger van onze FF bij de admins spelen in het kort gezegd. En je bent het aanspreekpunt voor iedereen als het over onze FF gaat.

    Je krijgt een blauw kleurtje en een vage titel onder je username.
     
  4. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Lijkt me best vet, maar ik krijg het binnenkort best terug, en het is hier zwaar uitgestorven.
     
  5. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Ik steun je.
     
  6. AzureAngel2

    AzureAngel2 Chosen One star 6

    Registered:
    Jun 14, 2005
    Ik zal probeeren dat DU en ik in September verder meer tijd voor het JC hebben!
     
  7. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    "Ik steun je."

    ilu 2 <3

    x) Even serieus, moeten we niet een stuk actiever zijn om een échte FF te worden? Bovendien, hebben wij dan ook een mod nodig? Denk dat dat toch ergens de fun er een beetje zal uithalen, geen topics over mantitties meer :(.

    En als we die status krijgen, wat hebben wij er verder aan? Laten we wel wezen, het is hier best hard dood, ik heb geen idee waar iedereen is, maar een actieve FF zullen we sowieso niet zijn. Ook meetings en wat een FF al niet meer doet zullen er wel bij in schieten.

    Wat me wel vet lijkt, als het wel doorgaat, hele JC een keertje kapen, op iedere banner teh Hoff. Om te vieren dat we een FF zijn :p
     
  8. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    We zijn al een echte FF en iedereen is jaloers op onze Hoff-banner. :p

    En we hebben al een mod (RSA) Obi Anne, maar die spreekt toch geen Nederlands, dus weet niet die mantitties van jou zijn. ;)
     
  9. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Krijgen we ook leuke avatars?

    Maar, wat voegen wij nu eigenlijk toe als FF? *denkt: niks?* Zo actief zijn we niet, meetings hebben we nauwelijks...ik weet niet of het de bedoeling is dat we actief blijven als we een échte FF zijn (dus met CR en de hele handel)
     
  10. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Ik geloof dat we echt wel een eigen avatar kunnen regelen.

    Actief worden we vanzelf wel weer en ook die meetings komen wel weer. We zijn inmiddels met 3 man sterk hier in Eindhoven dus een meeting is zo geregeld.
     
  11. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik wil het in principe wel doen, tot er een betere kandidaat langskomt. Zodra het hier weer wat drukker wordt vind ik het nl meer iets voor Bane oid. Ook moet ik absoluut zeker weten dat het voor mij niet verplicht zal zijn naar iedere meeting te gaan, ivm mijn fijne ziekte kan ik niet altijd heel actief meedoen.
     
  12. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Ik zou het leuk vinden als je het deed.
     
  13. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik zal heel eerlijk zijn: ik ben lichamelijk niet langer in staat vaak "dagjes uit" te gaan (of zelfs gewoon 's avonds uit te gaan), en ik weet niet of een FF Rep nu altijd naar meetings "moet". Het lijkt mij namelijk dat dat wel zo netjes is, en het is niet zo dat ik niet WIL (zeker nu ik binnenkort een OV krijg zijn de meeste hindernissen wel genomen), ik KAN alleen niet altijd. Dat werkt voor mij frustrerend, maar ook voor anderen. Dus...tja..
     
  14. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Niks is verplicht in FF.
     
  15. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    x) Nou, als er dan toch niemand verder wil, kom maar op!


    Zodra er een beter iemand langskomt stap ik terug :)
     
  16. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ik zou het in principe ook best leuk vinden om te doen hoor, maar als Pelly het graag wil doen dan zie ik geen reden waarom ze het niet gewoon zou moeten doen..Tenzij je het tegen je zin doet maar dat geloof ik niet. :) Ik denk ook niet dat je overal aanwezig hoeft te zijn. Dus zeg het maar!

    En het zal wat mij betreft hier ook weer wat drukker worden. Zat eventjes een tijdje in een kleine emotionele crisis ( ahem ) dus ik had niet echt heel veel zin om nou te gaan zitten posten. Is nu voorbij dus we kunnen weer wat mij betreft. :p


     
  17. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Daar's Bane ^^ <3

    Ik zit er een beetje mee dat ik het lullig zou vinden als ik niet kan komen, hoewel wel blijkt dat het voor jullie niet zoveel uitmaakt x) Lijkt me gewoon leuk om eens weer wat leven in de brouwerij te brengen hier, hoewel ik niet zo van de zwemfeestjes ben :p (Wel van de dierentuin....^^)
     
  18. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Als jij het leuk vind dan moet je het maar gewoon doen hoor. Ik ga wel haken ofzo. ;)
     
  19. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Als je het zou willen doen: ik steun je Carleneke! *aait* Ziekte enzo kan ik absoluut begrijpen - lijkt me niet dat nu ineens iedereen, of een iemand nou altijd overal bij zou moeten zijn zodat het "officieel" is of zo. Dat zou nogal onpractisch zijn.

    Trouwens, we moeten idd. weer eens wat doen. Zucht, ik geloof niet dat ik echt kan voor September. Of: nog iemand zin me komende weken te helpen behang in mijn slaapkamer (nee, op dit moment nog niet in gebruik ...) te strippen en dan weer de wanden te verven en vloer te leggen? Nee, geen SW/Hoff thema daar, sorry, past niet bij meubels enzo (in ieder geval de Hoff niet :)
     
  20. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Oeh, strippen ^^

    Hehe, flauw. Ik zit zelf ook in verhuizing, maar anders ^^

    Overigens meende ik wat ik zei over dierentuin :p Die van Emmen heeft een rattenriool <3
     
  21. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Wauw! Maar aan de andere kant, het is in Emmen.
     
  22. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ja, ik moet via Zwolle (?) en dan heel lang wachten, en dan komt er nog eens ergens een trein vandaan xD
     
  23. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Pelly For President ^^
     
  24. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Dave for doctor! (Goed gedaan dude xD)

    Tjee, ik kreeg OPPM o_O
     
  25. AzureAngel2

    AzureAngel2 Chosen One star 6

    Registered:
    Jun 14, 2005
    Wat?

    *is puzzeled about Dutch abrevations, crossed with GEMMA NOT being open on Sundays and relieved that the hogeschool inholland works quicker than the ib groep!*
     
Thread Status:
Not open for further replies.