Welcome to Kent FFUK!

Discussion in 'Kent UK' started by Sebulba_Sloan, Nov 11, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zacparis VIP

    Member Since:
    Sep 1, 2003
    star 7
    G'day everyone! Amber invited me here to post, so here I am! :D
  2. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    Hey welcome to the party kiwi fruit ;)
  3. Lord-Tice Jedi Grand Master

    Member Since:
    Aug 20, 2001
    star 5
    Hi everyone, and thank you to Luke and amber for getting this set-up and sorted :D

    I think 'kent FF' will do the job or KFF for short ;)

    Hi Zac, I think we should get that aussie line out of amber's sig, don't you agree? ;)
  4. zacparis VIP

    Member Since:
    Sep 1, 2003
    star 7
    I have nothing against Australia. [face_mischief]




    Honestly. :p
  5. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    And why don't I believe that? [face_mischief]
  6. zacparis VIP

    Member Since:
    Sep 1, 2003
    star 7
  7. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    hmm would it have anything to do with like the last 4 days or so when you've been argueing the NZ was better than AU? [face_mischief]
  8. zacparis VIP

    Member Since:
    Sep 1, 2003
    star 7
    No no, I was simply defending the fact that Australia isn't better than NZ. :p
  9. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
  10. Ginger_Jedi Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jun 4, 2001
    star 6
    Yay new FF chapter :D Woo!

    Hmmm...now I gotta do a little geography. What is Brighton closer to: London or Kent?? Hmmmmmm....

    Of course I did apply to Kent Uni so if I go there I'll be in Kent...

    Okay now I'm ranting. Must be the cold I have...

    *strolls off, muttering*
  11. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    I thought it was closer to Kent myself but we can check :D

    Thats cool I hope you get the places you want Cole :)
  12. Ginger_Jedi Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jun 4, 2001
    star 6
    Cheers J :)

    Meh, I would look at an atlas but I can't be bothered to go find one. I'll just hang out at the Kent and London FFs for now ;)
  13. Lord-Tice Jedi Grand Master

    Member Since:
    Aug 20, 2001
    star 5
    Kent is nearer to brighton then London :)

    What uni in kent did you apply for cole??
    Not the Kent Institute of art & design per chance??
  14. halibut Chosen One

    Member Since:
    Aug 27, 2000
    star 8
    The University of Kent is in Canterbury (I used to live there, as well as Dover and Ramsgate)
  15. Voren Jedi Youngling

    Member Since:
    Apr 25, 2002
    star 3
    Hi

    Just thought I would drop by and offer my congratulations on the new area.

    Good luck and I hope it goes well.

    Paul
  16. Jedi_Humaira_Blaine Manager Emeritus

    Member Since:
    Apr 27, 2003
    star 5
    Hullo, it's me again! ;) I was wondering if anyone liked cricket here? I'm a fan and at the moment England is touring Sri Lanka! :D

    Anyone wanna talk cricket? :)

    Actually, I'm wondering where to post a thread. Do we have cricket fans on the JC? :(
  17. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    Thanks Paul :)

    lol Pash, you're a bit biased on that sport though aren't you ;)
  18. Jedi_Humaira_Blaine Manager Emeritus

    Member Since:
    Apr 27, 2003
    star 5
    ;)

    Now why would you say that, honey? [face_mischief]

    Well, true I support the Sri Lankan team coz they're "our boys". :D

    But England has great players :cool:...I'm sad the James Anderson won't be playing n the next few gams coz he had an injury. :(

    Biased...well...obviously! ;)

    But I support Englad in Footbacll and rugby...speaking of which...

    Congrats to you guys...great job. England won the Rugby world cup! :D

    Addie is gonna kill me! 8-}
  19. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    Speaking of which I haven't seen her around [face_mischief] ;)
  20. Jedi_Humaira_Blaine Manager Emeritus

    Member Since:
    Apr 27, 2003
    star 5
    She must have been watching the game...I don't think my sis is gonna be too pleased. :( ;)

    Kiwi Fruit on the other hand may be! ;)

  21. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    I don't think she will either, oh kiwi fruit is happy.....least he seemed happy on the rugby thread on the JC ;)
  22. Jedi_Humaira_Blaine Manager Emeritus

    Member Since:
    Apr 27, 2003
    star 5
    I'll bet he is. ;) Goodness, it's gonna be a fireworks display when you guys discuss what happened... ;)

    Then again, maybe not. [face_mischief]
  23. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    lol I think the fireworks will be between AD and kiwi fruit ;)
  24. Jedi_Humaira_Blaine Manager Emeritus

    Member Since:
    Apr 27, 2003
    star 5
    Well, I'm gonna run for cover then! ;)

    *looks around*

    Okay where's my battle tank and combat gear? 8-}
  25. AmberStarbright Jedi Grand Master

    Member Since:
    Dec 20, 2002
    star 7
    lol I think we are pretty safe here, or least I hope we are! [face_shocked]
Thread Status:
Not open for further replies.