Atlantic Who Are You? (Maritimes Edition)

Discussion in 'Canada Discussion Boards' started by wild_karrde, May 30, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. im_posessed Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 13, 2002
    star 3
    Congradulations ryan...youget a cookie :D
  2. Izird Jedi Master

    Member Since:
    Oct 29, 2001
    star 4
    OOOOOOO!!!!! [face_ravenous]

    Is it peanut butter and chocolate chip? That's my favourite!
  3. im_posessed Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 13, 2002
    star 3
    but i just realized, if i give one to you, i have to give one to everybody else
  4. Izird Jedi Master

    Member Since:
    Oct 29, 2001
    star 4
    Lol! I think we're the only ones online right now.
  5. Sar-Tamber-lac Force Ghost

    Member Since:
    May 24, 2002
    star 5
    The only reason you figured it out before me, terdbomber, is because you were on before me!!! I looked at the username and knew who it was before I entered any thread! So put that in your pipe and smoke it!!!! ;) :p
  6. Izird Jedi Master

    Member Since:
    Oct 29, 2001
    star 4
    Mmmm...smoke. All technicalities aside, I GOT IT FIRST!!!!

    ///blows raspberry :p
  7. im_posessed Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 13, 2002
    star 3
    the important thing is that i'm here
    now can't we all just get a life
    along...thats what i said, along
  8. Izird Jedi Master

    Member Since:
    Oct 29, 2001
    star 4
    I have a life! It consists of...uh....consists of....uh...


    The old grey mare, she ain't what she used to be...
  9. im_posessed Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 13, 2002
    star 3
  10. Sar-Tamber-lac Force Ghost

    Member Since:
    May 24, 2002
    star 5
    Ryan's a poopyhead!!

    *slumps back to her corner, hugs her pillow, and watches CMT, and ignores Ryan*
  11. im_posessed Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 13, 2002
    star 3
  12. wild_karrde Chosen One

    Member Since:
    Oct 8, 1999
    star 7
    Well this thread is wayyyyyyy off topic [face_plain]
  13. Izird Jedi Master

    Member Since:
    Oct 29, 2001
    star 4
    tru dat. I'm going now. See yas!
  14. Daughter_of_Yubyub Force Ghost

    Member Since:
    Jul 8, 2002
    star 6
    Ryan's a poopyhead!!

    Mature. 8-}

    Grr OPPM.
  15. SpankysGirl Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 14, 2002
    star 1
    yeah, but Ryan, I bet you didn't figure this one out before Tammy did heh heh heh

    Name:Teri
    Age:23
    Home:montreal.. kinda.. lol.. that is where the family is, but I have been living in Sussex for 4 years
    Fav Movies:SHREK!!!!!!The others, depends on my mood.. lol..
    Fav Books:the Bible... any books that I read are my favorite for a time.. lol... but nothing can beat the archie comics..
    Fav TV Shows:SIMPSONS!!! I really don;t watch that much else.. but I do enjoy ST:TNG too..
    Fav Music: anything goes.. yes, even country... *hangs head in shame* Tammy got me hooked.. actually CMT is on right now cause I am missing my roomie..

    :( *calls for roomie.. but roomie can't hear.. *
  16. SpankysGirl Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 14, 2002
    star 1
    *runs to get some easy mac*

    hmmm... I wonder if anyone else evr has sleepless nights that they spend on here
  17. Bucket Jedi Knight

    Member Since:
    Nov 14, 2002
    star 1
    Teri, you posted that 6 times yanno.

    Name: Bucket
    Age: 21
    Home: Guelph, Ontario (But my heart is in the Maritimes! Honest!
    Fav Movies: Matrix, Braveheart, Star Trek: First Contact
    Fav Books: A Time to Kill, ST:DS9 Millennium, All of Anne McCaffrey's Pern series
    Fav TV Shows: ER, Simpson's, Band of Brothers, All Star Trek
    Fav Music/Groups: Eminem, KMFDM, RATM, Creed, Great Big Sea (YEAH! WOOHOO! I SAW THEM LIVE LAST MONTH!), Nickleback, Three Dead Trolls in a Baggie
  18. Daughter_of_Yubyub Force Ghost

    Member Since:
    Jul 8, 2002
    star 6
  19. Izird Jedi Master

    Member Since:
    Oct 29, 2001
    star 4
    Lol! This is great. Most of the newbies that are joining now I've already known for a few years! :)
  20. Sar-Tamber-lac Force Ghost

    Member Since:
    May 24, 2002
    star 5
    Haha, Ryan!! I got Teri before you did!!

    And it's as mature as him calling me a dogface, DOY! ;)

    *turns on CMT and misses her roomie, too*
  21. Izird Jedi Master

    Member Since:
    Oct 29, 2001
    star 4
  22. wild_karrde Chosen One

    Member Since:
    Oct 8, 1999
    star 7
    Please refrain from casual discussion in this thread. It is for informational purposes only.

    EDIT: Welcoming newbies is OK, but casual discussion should be taken to another thread. Thank you.
  23. Izird Jedi Master

    Member Since:
    Oct 29, 2001
    star 4
    Ok, Mister "casual discussion can go anywhere!" :p

    j/k
  24. wild_karrde Chosen One

    Member Since:
    Oct 8, 1999
    star 7
  25. Taunting_Elf Jedi Padawan

    Member Since:
    Nov 16, 2002
    Name: Andrew
    Age: 15 (16 on the 27th)
    Home: Moncton, NB
    Fav Movies: ESB, FOTR, Empire Records
    Fav Books: Anything written by Salvatore, Jordan or Tolkien
    Fav TV Shows: Simpsons, Undergrads, Buffy
    Fav Music: Dream Theater, Pink Floyd, Weezer
Thread Status:
Not open for further replies.