Wydawnictwa SW w Polsce. Ksiazki i Komiksy

Discussion in 'Poland' started by Darth_Fizyk, Feb 25, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Wpadlem na pomysl takiego tematy, gdzie bedziemy Mogli Obgadac Plany wydawnicze i nadchodzace Pozycje ksiazkowe i Komiksowe :) mam nadzieje, ze sie wam temat spodoba :)

    No wiec na pocatek Plan wydawniczy SW Amberu do czerwca jest taki:
    Kwiecien - Star Wars: Union (Komiks!!)
    Maj - X-Wingi 6: Zelazna Piesc
    Czerwiej - Heretyk Mocy II

    Warto zwrocic uwage, na to, ze pojawi sie znowu komiks, i jak zapewnia Adam (Andaral), ktory jest czestym gosciem w Amberze, bedzie to wydany komisk inazcej niz Amber robil to dotychczas :) Co mnie raczej Cieszy :)
  2. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Mnie sie podobaja pozycje na Kwiecien i Maj :D

    Wreszcie sie doczekalem SW: Union :D
  3. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    a mi to kolo tylka lata :p

    ale niech wydaja wiecej :p
  4. Falcon1300 Jedi Master

    Member Since:
    Oct 20, 2003
    star 4
    mi podobnie, przy obecnym moim stanie finansowym wszystko nabywam z duzym opoznieniem (promocje, allegro)

    Ja wolalbym, zeby w koncu ISA wydala SW RPG
  5. Jag__Fel Jedi Master

    Member Since:
    Feb 8, 2004
    star 4
    Ej no jeszcze troche i bedziemy tu news wprowadzac :p

    Ale dobry pomysl!!! :D
  6. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Z newsem to przesada, ale trzeba najswiezsze wiadomosci oobgadac ;)
  7. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    Hehe American Bookstore mnie szokuje. Po pól roku czekania sprowadzili Destiny's Way, maja calych Heretyków i The Final Prophecy. ( kazda po 32 zl ) Jak przyszedlem to mnie poznali i z radoscia zakomunikowali mi ze sa ksiazki. A ja na to ze tylko Final Prophecy poprosze :D No i walneli cene 29 zl :D Ma sie te uklady co :D To tak dla chetnych :) Jest jeszcze Nowy Przewodnik po stakach i okretach :D Cena 119 zl.

    No i nie dlugo ma byc podobno niezla dostawa :)

    PS. Dowiezli dzisiaj ANH, ESB, ROTJ, TPM oraz AOTC :)
    Kosztuja 35 zeta a TPM nie wiem ale jest w twardej okladce wiec pewnie cos kolo 100 zl.
  8. Loru Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 6, 2004
    star 2
    Ostatnio widzia³em w Empiku (Junior) Trylogie Koreliañska za 51 albo 59 pln
  9. Pudding Jedi Knight

    Member Since:
    Aug 29, 2003
    star 1
    WIECEJ KOMIKSOW !!
    Mnie by pasowalo jakby bylo 50-50 ksiazek i komiksów. Amber moglby sie wziasc za CLONE WARS, bo przeciez tych komiksow juz jest troche, a nie jakies UNION (ehhh, nie narzekam, ale marudze..)
    Najlepiej pomieszac: 1 miesiac ksiazka, 2 miesiac komiks, potem znowu ksiazka i komiks. HEHHE, ale plan zrobilem teraz :D
  10. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    No a wznowienia i wydawanie tak zaleglych serii jak MRJ?? :p
  11. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    Chociaz nie kupuje komiksow to jak najbardziej sie z Wami zgadzam. Skoro ktos to lubi i moga z tego czerpac zyski to czemu tego nie wydaja? :D
  12. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Hehe... Union przeciez wyjdzie :p :D
    A wlasnie, nie wydaje wam sie, ze tego Uniona wydaja na probe? Andaral mowi, ze zmienia sposob wydawania komiksow, wiec mozliwe, ze tym komiksem, chca zbadac rynek :)
  13. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Do Uniona jeszcze tylko cos kolo miesiaca :D Co wy na to? Jakies nadzieje, leki?
  14. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Pomijajac to, ze mam Uniona, jest beznadziejny, tralala, bardziej czekam na NEJ i chcialbym, zeby w tym roku wydali wszystkie tomy. Marzenie. :/
  15. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    No coz.. sprawdzimy to mazenie w drugiej plowie roku :) A Union naprawde jest taki beznadziejny? eee zarty sobie stroisz :p No coz, ale zobacze w kwietniu :)
  16. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Union taki sobie, obrazki sa toporne i jakies wogole. Fabula lepiej nie mowic. Nawet nie pamietam, ale chyba jacys imperialni ekstremisci probuja przerwac slub Luke'a i Mary. Czy cos w tym stylu.
  17. Kogi-Nightstalker Jedi Knight

    Member Since:
    Jan 26, 2004
    star 1
    A nie slub Luke'a i Mary, chociaz jeszcze nie czytalem wiec moze byc tam inaczej
  18. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    No i pierwsza zmiana, w Kwietniu wyjda X-Wingi: Zelazna Piesc...
  19. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Druga zmiana to to, ze jednak byc moze Union wyjdzie w 2 czesciach... czyli nic znowu sie nie zmieni :(

    A druga polowa roku.. przedstawia sie mniej wiecej tak:

    lipiec - Solo Command
    wrzesien - Force Heretic 3: Reunion
    pazdziernik - The Final Prophecy
    listopad - Survivor`s Quest
    grudzien - The Unifying Force

    No coz... jest jak jest i raczej tego nie zmienimy
  20. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    o Unionie rozmowy dalsze. :)

    Amber juz zapowiada pod koniec Maja, ale tylko czesc pierwsza, druga moze wyjsc w sierpniu, gdzie widac dziure wsrod ksiazek :) Pocieszajaca jest cena 16,80 PLN :)
  21. ShedaoShai Jedi Knight

    Member Since:
    May 17, 2004
    star 2
    Union - nie czyta³em komiksu; mam go na plytce, ale gdy dowiedzialem sie ze zostanie wydany w Polsce, to postanowilem poczekac :)
    Co do samego komiksu - mam co do niego pewne oczekiwania, choc niewielkie. Mam nadzieje, ze niska cena jest dobra zapowiedzia ;)
    Plan wydawniczy - po wrazeniach Miska, nie moge sie juz doczekac Survivor's Quest, o ktorym juz na dzien dzisiejszy moge swierdzic, ze jest genialne. Poza tym, jako przykladny Yuuzhanin czekam wreszcie na zakonczenie tasiemcowej NEJ. A z Solo Command to sie tak spieszyc nie muusza :D (chociaz Isard's revenge chetnie bym czytnal...)
  22. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Pod koniec miesiaca wyjdzie nam 'Rozkaz Solo', dzisiaj juz mozemy dostac komiks... ktory juz przeciez raz wydany byl przez Egmont...
    Boba Fett: Polowanie na Bar Koode... i przy okazji komiksu mozna powiedziec: Znowu podzielili na czesci, chociaz na takie czesci 3 byl on podzielony oryginalnie w Ameryce nawet :)
    Ja tego komiksu nie mam, i nie wiem, warto kupowac?
  23. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    Polskie wydawnictwa sa beznadziejne, walnie te na mozg i glupie. Jak mozna byc takim bezmozgim aby robic taka machloje. Oni nie umieja korzystac z tego co im daje rynek. Przecie gdyby zaczeli myslec i wydawac wiecej komiksow i ksiazek z SW napewno by na tym duzo zarobili, tak tylko trzymaja ta licencje. Gnaty zwalone :[
  24. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Zdaje sie, ze Amber ma taka licencje, ze moze wydrukowac np. 5000 egzemplarzy booka i na tym koniec... :/
  25. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    no dobra ale nie wydaja wielu nowych ksiazek [face_plain]
Thread Status:
Not open for further replies.